Ik heb weer uitgeslapen vandaag
Ga zo maar eens naar stal! Vandaag heeft Vorstin vrij, want ik heb alweer twee dagen gereden. Gisteren liep ze opzich wel fijn, maar met de clubles is ze zo bezig met boos doen naar andere paarden dat ze toch nooit helemaal lekker is.Sterkte met je arm TG. Hopelijk slaat de medicatie goed aan!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt Corien!
Vief, die Woll is ook echt wel heel grappig
Ik lag echt in een scheur!Lotte, ik schrok me ook gelijk dood op de Dam. Maar de omroeper zei er al gelijk bij dat er iemand onwel was geworden. Ik zag de beelden namelijk iets later, tijdens de 2 minuten stilte stond hij op de Waalsdorpervlakte. Maar doe je nou nog mee op hemelvaart met Wolin
?Je hebt idd wel hele korte benen zo PB
Die tweede foto is echt leuk!Auw Caroline
Sterkte met je sleutelbeen!Rijd ze straks Mirthe!

moet allen nog iemand mee nemen! 

. Baalde ook heel erg dat het 1e veulen verworpen was.
)
. Desalniettemin zouden ze zeker beter kunnen liggen, waarom ik er nu toch graag een zadelmaker naar wil laten kijken
.
, in crossen wil hij moeilijk blijven galloperen in het water, maar nu ging dat harstikke goed, ik was alleen wel doorweekt van al Bam zijn gespetter . 

800 kg op mijn beentje voelde niet goed, Jipje helemaal in de stress door het land en ik was helemaal alleen thuis. Eerst maar even rustig blijven liggen, toen kwam Jipje terug bij me en na een tijdje toch maar geprobeerd op te staan, ging nog wel. Maar nu dus een heel dik, blauw en stijf been.... Net helemaal ingesmeerd met spul tegen blauwe plekken en stijfheid in de hoop dat het snel afzakt, maar baal echt als een stekker
, vandaag kwam de buik van mijn reus op sommige stukken als ik rechtdoor reed na het afsprongetje echt net boven het water uit, waardoor ik ook compleet natgespetterd werd. vond het al best heftig, zo hoog en door het donkere water lastig te peilen omdat je geen bodem ziet, maar als ik die foto en film zo zie valt het gelukkig hartstikke mee.