@ Jetske; heb jij in princenhage nog met de oefencross meegereden? @ Rowo; Wel balen, lag het aan de instructeur, of zat je zelf of je paard niet lekker in je vel?paard?
Mijn springles ging ook niet fijn. Zag een paar keer dat het gewoon niet goed uitkwam, en dan ga ik zitten prutsen. En dan stopt ze dus. Ben het vertrouwen af en toe een beetje kwijt. Baal er echt van.
Nee lag niet aan instructeur. Paard is gewoon zo slecht dressuurmatig voor mekaar en vandaag gaf ze er gewoon de brui aan. K heb geen rem, geen gas, ze liep totaal zonder rug, niet door het lijf. Naja gewoon k ut.
@ Hilde; Heb ik ook vaak, dan komt het niet uit, ga ik prutsen, stopt ie, weg vertrouwen.. En soms als ik hem veel haver geef, dan moet ik hem gewoon naar de hindernis laten lopen en doet ie alles! Met mijn andere pony net hetzelfde, als ik de afstand niet zie, laat ik ze zo diep eronder komen dat ze met 4 benen moet springen, dan springt ze wel, maar fijn voor het vertrouwen is het niet!
Ik heb ook wel eens een tuiger gesprongen, de ene week deed ze alles en de andere week was ze niet vooruit te trappen. Was ze ook niet met de dressuur, maar meestal vergat ze dat als ze mocht springen
Hilde en Mandy balen zeg dat jullie les niet fijn ging. Marieke, dit is een manege pony van 35 jaar!! Ilse (ladyzwien) was vanmorgen ook op de manege en zei dat dit de meest makke pony is. Andrea, zag nog een mooie foto van jou en madine!
Ik heb vanavond ook foto's gekregen van mijn crosstraining in Nijeberkoop, ik zal eens bekijken hoe ik ze op bokt kan krijgen, heb de hele avond een soort van pixel probleem.
Ze is geen tuiger. Ze komt uit een tuiger, maar is van Padinus. Ze is met 3 zadelmak gemaakt en 1,5 jaar gereden door iemand anders, die het niet zo nauw nam met dressuur. Hij durfde ze gewoon aan te schoppen, dus hop de B springen in. Dressuur was dus echt 10x niks. Nu zit ik er dus mee en ze is zoooooo moeilijk, wordt er echt compleet gefrustreerd van. Ze is echt verpest in die anderhalf jaar.
Rowo, ontzettend jammer van dat paard, daar heb je nog veel werk mee. Succes morgen met Zetje! Marieke, het is ongeveer net zo'n soort pony, alleen is die van jou een echte bruine, deze was heel donkbruin. Maar is ie op de foto ook al 35?
Ik ben er net weer van het les geven.. Was erg leuk. Over 2 weken hoor ik meer. Heb nou zo gruwelijk hoofdpijn.. Ga zo maar lekker na bedje.. Vriendje belde net lief op of ik echt niet daar kwam.. Hij had het zo koud in bed.. Kon het alleen niet opbrengen om nog na Vorden te rijden.. Morgen doe ik het wel Trusten iedereen..
@ Nat; Nee toen wassie 29 denk ik ofzo. Ik heb hem gekregen toen ie 27 was, normaal zou hij heel zijn leven bij ons blijven, maar toen waren we met mensen in contact gekomen die een zoontje hadden van 8 dat met zijn ene oog maar voor 5 % en zijn andere oog voor 20 % zag, en daar staat ie nu nog. @ Bv; fijn dat het lesgeven wel beviel!
Hilde en Rowo: vervelend dat jullie lessen niet goed gingen
Marieke: nee, helaas niet. De vrijdag ervoor gingen we verkennen. Toen we op de terug weg waren werden we gebeld dat bambi niet lekker was. Hij had dus een hoefzweer. Niets echt ernstigs gelukkig, maar wel balen, precies voor P'hage.
@Shanouk: Gaaf, je paardje zo mooi op papier/doek!! Ben benieuwd of een roodschimmel een beetje makkelijk op papier of doek is te zetten , gelukkig heeft Wo nog her en der een bruin vlekje zitten (wannabe appaloosa-peerd ). Wil het wel heel graag van haar .
Ik drink mijn colaatje op en ga dan richting bed, wéér niks gedaan aan school..(*zucht* ) in plaats daarvan heb ik een lekker warm bad genomen. Keuze was snel gemaakt (oh oh oh ). En nu lekker onder de wol .
@ Jetske; Wel balen! Issie al terug in orde of nog niet? @ Vief; brrr. Krijg het al koud bij de gedachte.
Zijn ijzer gaat er van de week weer onder en we kunnen weer! Voor de zekerheid hebben we hem nog de hele week zondar dat ijzer laten staan, terwijl hij al best snel weer goed liep. Nu is het zeker goed