miss_jumpy schreef:Sim, op de een of andere manier heb ik het gevoel dat jij wel al je paard onder controle had voor je begon...??
Ik geloof het wel ja.....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:Sim, op de een of andere manier heb ik het gevoel dat jij wel al je paard onder controle had voor je begon...??
Lappie_Lap schreef:Haha, dat is wel heel rap idd Crosskip en Simmie!
Was vast verantwoord anders hadden jullie het niet gedaanVind er niets mis mee, zolang jezelf er maar een goed gevoel over hebt en reel bent.
@ Karen ... jeetje, en ik zie steeds maar foto's van jou en TG met een niet opvallend been. Dan heb je steeds die zwarte bandage om zeker? Die camoufleerd echt heel goed! Schrik er eigenlijk een beetje van dat het er nog zo uitziet. Je zou bijna niet zeggen dat hij met zo'n been geen last heeft of stijvig is. Hopelijk is het snel weer helemaal over!
CoriienRN schreef:vind ik niet. kijk eens naar de springruiters 4 jarige lopen al een z parcour.
en ja als je paard goed aan voelt waarom niet?
Ingridje16 schreef:Ja Voll heeft al veel spring ervaring en de cross les die ze daar met hem volgde was ook geen probleem, dus hij kan het wel.
Of 'ik' het met hem aan kan is een ander verhaal, dat bekijk ik over een paar maanden wel.
rowo schreef:Ingridje16 schreef:Ja Voll heeft al veel spring ervaring en de cross les die ze daar met hem volgde was ook geen probleem, dus hij kan het wel.
Of 'ik' het met hem aan kan is een ander verhaal, dat bekijk ik over een paar maanden wel.
Dat het paard het al gedaan heeft maakt niet altijd wat uit. Jullie moeten het ook SAMEN kunnen, dus jij en voll. En dat is nu totaal niet aan de orde, en dan ga ik af op je eigen verhalen. Ik wil niet boos overkomen, maar ik zou het levensgevaarlijk vinden.
Ik ben gelukkig vrij van school en heb weekend. Zo snel de paardjes doen en alles klaar maken voor barchem.
CoriienRN schreef:april beginnen die he ing![]()
ene united had lekker vrij nu lekker op me bedje muziek luisteren
SGWOllie schreef:typisch gevalletje advies vragen en niet aan willen nemen...
CoriienRN schreef:april beginnen die he ing![]()
ene united had lekker vrij nu lekker op me bedje muziek luisteren