Goedemorgen!
Anne: Eng hè, wespen? Ik moet er ook niets van hebben hoor. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen moeite mee heb om ze dood te meppen
. Ben altijd bang dat mijn katten ze anders te pakken krijgen... Vreemde tijd van het jaar voor wespen trouwens
BV: Welkom!
Ik heb wel ens berichten van je gezien als RivellaLight, maar als je hier komt willen we nog wel een introductie hoor!
Nickeltje: Goed dat je naar je oma bent geweest. Ik heb zelf ook zo'n familie waarin een heleboel mensen niet met elkaar spreken ed. Je wordt daar makkelijk in meegesleurd, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om JOUW gevoel....
Gisteravond echt een heerlijk springles gehad. Ging veel beter dan ik verwacht had! Zelf als hij een beetje keek kon ik er fijn aan blijven rijden. Ik kreeg een stuk meer controle, zonder dat ik hem op de handrem parkeerde, een heel fijn gevoel. Uiteraard hebben we nog geen wereldschokkende hoogtes bereikt (zijn zo rond een meter gebleven) maar dat wa ook de opzet niet....
Verder konden we na de springles nog naar de huisartsenpost. Frank tilde de klep van de trailer op en had ineens pijn in zijn lies en omstreken. Hij had een bultje in zijn lies en een nog veel grotere bult op de spier daar onder en op zijn buik er boven. Ik dacht aan een liesbreuk, huisarts zei alleen maar dat-ie over een paar dagen maar terug moet komen als het niet over gaat.
Hij is wel gaan werken vandaag ("Het gaat echt wel hoor!") maar ik vind het een beetje eng....