fijn pina dat het nu voorlopig redelijk eenvoudig aangepakt kan worden. Ik snap ook dat je met een 11-jarige hond geen operatie meer wil. Ik hoop dat het voorlopig weer goed gaat!
Ben ik ok weer ben een hele week bij de eigenaren van luuk geslapen, en ben naar de brabantse kampioenschappen geweest met hun dochter, en ze mag door naar de NK!
Vieva: hoe oud is dat paardje wat je rijdt nu? Ik was je profiel aan het bekijken en was er wel benieuwd naar! Ga je zelf ook nog starten of wacht je daar nog even mee?
Hij is volgens mij 13 en ik start hem mis eind sept.! Eerst nog goed trainen! We hebben eigen hindernissen! en we waren na het boss geweest en heb cross hindernissen gesprongen en hij deed het super heeft nog niet geweigerd tot nu toe ik hem rijd
Gomir: Als het weer een beetje oke is, wil ik vrijdag naar Ermelo. Lielle: Balen van Pablo! Succes ermee!
Hier kwakkelen de paarden ook een beetje, Laros is erg lusteloos dus heeft even rust, en de veulens hebben allemaal een snotneus van dit k.tweer!!! Uniek knapt gelukkig goed op, ik moet morgen met DA bellen en denk dat ik dan groen licht krijg voor licht werk. Maar dan moet het weer wel beter worden want ga niet met haar in de regen werken nu! Alice gaat waarschijnlijk van de winter Salme in de Springsport rijden en dan als het beetje wil lukken misschien volgend jaar crossen.
Leuk JJ. Ben benieuwd naar foto's. Ik moet nog een week of 3 wachten tot Bayano bij ons komt, maar ze staat nu 100 meter verderop met mams dus heel veel maakt het niet uit, behalve dat ze dan echt van ons is.
Vieva: wie is Bogie (uit je onderschrift)??? Heb je nog een nieuwe aanwinst?