Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reeskees schreef:Ik heb nog wel een dubbelgebroken pessoa liggen. deze heeft 1 ring boven en 1 ring onder. Heb dit bit al jaren niet meer gebruikt. Toendertijd gebruikte ik dat bit bij een vrij stug paard, dit paard werd er wel lekker nageeflijk van. Maar dan moest je wel oppasen dat je er zelf niet weer per ongeluk te veel druk op zet.
Ik heb dit bitje verder niet bij andere paarden gebruikt (omdat dat volgens mij niet nodig was.)
Ribay schreef:@ L0ve : Ho Ho Ho, ik heb niet gezegd dat ik in het bestuur zit!! Nee geintje,
maar bij de SGW hebben ze een klein bestuur en een groot (bestuur + aanhangers) En ik hoor sinds oktober zeg maar bij de aanhangers! Ze hebben mij gevraagd aangezien er iemand wegging. Het is gewoon een hele leuke en gezellige groep dus vandaar dat ik maar weer ja gezegd heb!
En ja vandaar dat ik er nu ook allemaal wat meer vanaf weet.
En natuurlijk de inside-information! hihihi
Biertabje schreef:bedankt voor je reactie!
ik vind dus heel erg dat je met pessoa je paard met de kin op de borst rijdtwat jij dus zegt, wel rond maar dat is dan ook alles, maar ik heb er verder dus geen ervaring mee....
Biertabje schreef:bedankt voor je reactie!
ik vind dus heel erg dat je met pessoa je paard met de kin op de borst rijdtwat jij dus zegt, wel rond maar dat is dan ook alles, maar ik heb er verder dus geen ervaring mee....
_Jitske_ schreef:
Simmie; en, en, en???
gomir schreef:IK reed Ontario in het parcours vanaf het M op een pessoabit met een ring. Had er dan wel meestal een dubbele teugel aan
Kon hem met de pessoa net even makkelijker sluiten en daardoor veel lichter in de aanleuning houden. Met een gewone trens moest ik er voor mijn gevoel net even teveel aan trekken en was ik alleen maar bezig om terug te rijden, met de pessoa kon ik heel simpel blijven rijden, een keer sluiten was genoeg en dan kon ik me weer op het rijden concentreren.
Maar veel paarden die ik ken worden er alleen maar slechter op, gaan stoppen of breken af op de sprong etc.
andrea16 schreef:Ik ben weer terug van Zwolle. Ben dus toch gegaan. Eerst moesten we het onderdeel spel doen, wat gelijk het inspannendste was. Dus ik had zoiets van, als dit lukt maak ik de test vandaag gewoon af. Had wel erg last van benauwdheid maar ben gewoon doorgegaan, ging verder goed. Bewegen op muziek was echt een eitjeAtletiek en turnen gingen ook goed, scheelde wel dat ik tot m'n 13e ongeveer geturnd heb.
Maar nu ben ik volgens mij behoorlijk ziekLast van m'n keel, hoofdpijn, m'n neus begint dicht te gaan en ik ben ontzettend moe (ook van het sporten). Dus ik ga maar naar bed nu
Biertabje schreef:geeft zon gleufjes ding nu echt zoveel effect?! ik heb het idee dat Muis daar dwars doorheen rent
alle pessoa bitten hebben toch ook 1 ring boven(voor het bakstuk>?)
Biertabje schreef:wat is overigens de werking van de ring voor het bakstuk?! komt er daardoor meer druk achter de oren ofzo?!