[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Beli

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 00:53

Mel Fijn weekend je bent er vast aan toe, Geniet er van!!
Warm water drink ik ook altijd, dacht ook dat ik de enige was :+
Verder mensen lekker van de ochtend zon genoten, top. voorjaar kom maar op
Denzel gedraagt zich keurig, dat is erg genieten.
Vakantie gangers, veel plezier!

Een aantal zijn lekker bezig met inrijden, Leuk!!! (veel plezier)

Vandaag lekker gelongeerd Eerst ff bijgezet aan het werk en daarna ff helemaal los! Red moest echt even wat energie en bokken kwijt :o

Ben de komen de maand 6dagen in de week aan het werk en dan nog een dag naar school(ook werk eigenlijk) Best wel zwaar eigenlijk, mis wat tijd voor mij zelf. ben iedere avond om 22.00 uur thuis...
Sorry klaag modus weer uit!!!
Hoop zondag ochtend ff een snel rondje te springen thuis met mijn schatje <3

hiih

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 00:57

Avond :)

Texelse, warm water drink ik op het werk, omdat de kraan niet koud wil worden :=
Danielle, sterkte met de hoofdpijn!
Jeroen heeft op de Johnson gezeten!
Suikermeisje, je hebt er bij die gruwlijk snel leren en goed in balans lopen.
Fijne vakantie Shanouk!
:(:) met je schoonvader FE
Sann, wat fijn dat je beoordeling goed was!

Ik dacht om half 10 toen ik in de auto zat: "Yeah weekend!" helaas, collega van mij heeft keelontsteking dus moet morgen ook nog van 1 tot 6. Ga morgenavond met mijn beste vriendinnetje van de peuterspeelzaal op stap! Ik bob, moet de volgende keer ook eens anders georganiseerd worden. Heb er zin in!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 09:05

Goedemorgen :wave:

Iedereen lekker aan het uitslapen hier :D?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 09:11

Nee hoor! Ik ga zo naar stal om de trailer in te parkeren. Muti gaat hem ff ophalen na de onderhoudsbeurt. En daarna weer vliegen hè ;-)

Moggel trouwens.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 09:12

Haha, ik kon het me al bijna niet voorstellen :D
Succes met de trailer klaarzetten en natuurlijk de rest van je gesjeez ;)
Ik ben ook al weer aan het werk :$

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 09:21

Ben ook al wakker, beetje te vroeg naar mijn zin.
Nu heb ik wel nog ff ruim de tijd voor Edge voordat ik aan mijn weekendje weg ga beginnen.

Tegenvaller misted,d enken vrij te zijn en toch moeten werken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 09:23

hier ook al lang wakker hoor. We gaan zo naar HHW (voor de noordhollanders, voor de overigen Heerhugowaard :D ) met oudste en haar vriend. Naar een bedrijf van kunstofkozijnen. Zij krijgen eind deze maand nog bijna overal nieuwe kozijnen, en wij willen meteen even kijken voor kozijnen voor ons nieuw te bouwen recreatiewoning. En ik heb op mp een kast gezien in Den Helder, dus daar rijden we meteen even langs, kijken of het wat is.

Verder ook hier een pony aan het inrijden, nou ja, ik niet hoor, maar middelste, en vanmiddag stapt jongste er op. Pakt het ook super op, maar wordt dit jaar al 6, dus moet er daarna ook nodig uit. Kan trouwens super springen!!! Is flink aan de maat, 1.46, Le Matsjo x Boyko, en fokt dus ook nog leuk. Liefhebbers??? :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 10:06

Sussie wat vervelend dat je zo door moet terwijl je lichaam nog niet ok is
FE sterkte
MM fijn dat de kinderkamer naar je zin wordt
San super van je goede beoordeling
Texelse veel plezier in HHW
Sim lekker crossen
Beli heeft het druk

Vandaag of morgen weer springen met Ferrose daar heb ik echt wel weer zin in

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 10:24

hennydehart schreef:
Heeft iedereen eigenlijk zijn startpas al binnen?
Ik heb nog steeds niks! Gemaild en zou hem voor 1 april binnen krijgen!
Hopen maar!

Ik heb een kartonnen iets waar startpas opstaat ipv startkaart :')
voor de rest is die hetzelfde :)

@Mirthe Lekker stappen, leuk :j
zou wel vreemd zijn, haflinger is lang veelste mager geweest en komt nu een beetje bij en krijgt beetje bij beetje spieren.
en in het begin viel ze gewoon bijna om :+

@Texelse, net te groot die pony. Zoek nog voor lesklantje een B ponytje, moet braaf zijn rijden nu een jaar en niet te duur. Komt samen met een shet, dus als iemand iets weet :')
En veel plezier vandaag!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 10:28

sterkte en succes Sussie en FE!

Ziet er mooi uit vief:)

Zit nu aan m'n ontbijtje, zo naar stal ff 3 kwartier les geven en dan 3 paarden rijden :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 11:06

Oh nou zal ik is kijken of ik die dan ook niet al heb!
Dacht word echt een soort pinpas ofzo!

Ook veel te vroeg op.... Ff naar de paardenwinkel voor zo'n granen lik-it, licky licky ofzo heet dat!
Echt top doet hij 3 maanden mee! Normale lik-it is nog geen 10 min!

Daarna lekker naar buiten! Beetje tempo wisselingen in galop oefenen!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 11:07

@ Mistid wat een tegenvaller! Veel plezier vanaaf BoB :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:36

Zo, boodschappen voor de vakantie zijn gehaald (ja, wij doen in NL boodschappen :') )
Mijn kleine bank is net opgehaald door het zusje van een bokker dus ben lekker in huis aan 't rotzooien!

Beli, succes met werk & school. Hoe red je dat allemaal: werk, school, paard en man :oo
Mistid, alweer de bob?
Suikermeisje, met pony's kan ik je niet helpen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:46

(nog net) Goedemorgen!

ik ben bob omdat ik niet alleen mag fietsen, of in ieder geval niet in de winter. Dus dan moet ik wel met de auto want ik woon in the middle of nowhere, dus dat is een beetje jammer. Heb een vriendinnetje vlakbij wonen, 3,5 km verderop :+ maar dat vindt mam nog te ver om alleen midden in de nacht te fietsen, stel je voor. In de zomer mocht ik wel alleen op de fiets, maar tegen de tijd dat ik dan weer terug kom is het alweer licht, en als ik heen ga dan schemert het nog.

Mo, boodschappen in NL halen :+

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 13:20

Ik heb wel uitgeslapen hoor! :D

@FE Sterkte :(:)
@Jeroen leuk dat Johnson het goed aanpakt!
@Shanouk echt leuk beestje Denzel! fijne vakantie
@Karen Blij dat vossie er allert bij staat..
@mo volgens mij is je outfit GE-WELDIG! foto :P

Mutti gaat misschien even met Tim springen vanmiddag. Morgen misschien bij een crosstraining in lunteren helpen. Het bericht over Rhino klonk idd positief voor Chaam.
Zelf heb ik gisteren geoefend op mijn springzadel. Vind ik eigenlijk fijner rijden ivm mijn knie dan mijn dressuurzadel. Dus binnenkort toch ff een sprongetje wagen ;)
Tim verhaart trouwens als een gek nu! jullie paardjes ook? ik zat op een gegeven moment op mijn kauwgom met haar te kauwen.. mm nice! :roll:

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 13:48

mirthe is de bob. snap ik wel mocht ook nooit alleen fietsen hier naar huis.
texelse is op pad naar hhw en denhelder een kast bekijken
henny startpassen zijn nog niet uitgegeven. ruiters die dit jaar nieuwe startkaart hadden aangevraagd hebben een tijdelijke startpas gekregen. dus iedereen krijgt het nog deze maand (ga ik vanuit anders is het niet meer voor april)

zo net uurtje lesgegeven ging best lekker. daarna wei van shetjes beetje geharkt (hooi/stro/blad weg) en stallen gedaan.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:01

Henny nee heb nog geen startpas. :) Die chemische lik-it dingen komen er hier niet in hoor. :r Ze hebben zo'n rode van knz (?), doen ze ook echt maanden mee.
Beli druk schema dus, knap dat je het allemaal volhoud hoor.
Mirthe toch lief dat je voor je collega gaat werken, en veel plezier vanavond!
Texelse mijn ouders hebben een kunstof kozijnen bedrijf, die in hhw zijn sleeeecht!! (grapje hoor)
Joki veel plezier met springen. :)
Siobhan ja hier ook van die lekkere haarballen, en dat terwijl ze wel geschoren waren.

Wat een rust hier vanochtend, was er zelf vroeg uit om op stal te helpen.

Mijn springles ging super fijn, we hadden een mooi parcours staan en ook goed op hoogte. Fijn paard om mee te springen, zo lekker relaxed en meedenkend.
Begin ging niet zo soepel. :o Met in-uitjes en andere technische dingen maak ik haar niet blij. Ze stak ver voor de hindernissen haar voeten in het zand, en met geen mogelijkheid meer van de plaats. Lekker eigenwijs bokken en boos kijken, merries......
Pas toen ze een parcours mocht springen kwam haar goede humeur om de hoek kijken. :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:22

danielle heeft lekker gesprongen :j

mister T: hier begint de E pony en de haflinger ook. Mijne zijn geschoren dus geen idee :')

zit te twijfelen. Zal ik ijzers voor MB eronder laten zetten voor kalkoenen of op blote voetjes? Dat gaat nu ook wel aardig goed geloof ik. Twijfel dus... iemand wijze raad?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:26

Henny, volgens mij heeft niemand die startpas al. Het zal me ook verbazen als die er 1 april ook echt komt. :+ Heb wat dat betreft weinig vertrouwen in het KNHS.
Karen, wat fijn dat het iets beter gaat met vossie.
Daan, heeft lekker gesprongen. :)

Ik heb gister de laatste crosstraining voor Chaam gehad en ik ga Scene in Chaam al B starten. :D Ze deden het allebei erg fijn. Scene springt sloten, coffin, afsprongen, water-in, water-uit, smalletjes, eigenlijk alles. Stopt nooit, gaat altijd. Dus Chaam, B moet goed komen. Nu hopen dat hij zich in het springparcours ook gedraagt..... Caap was weer super, als altijd haha

Capri:

Kwam deze nog tegen op sporthorses, leuk beest voor dat geld en meer dan zat volbloed.
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... kid/179764
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 10-03-12 14:53, in het totaal 2 keer bewerkt

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:29

Heb ze persoonlijk liever op ijzers met kalkoenen tijdens de sgw.
Maar als jouw paard zich goed staande houdt op blote voeten is het misschien geldverspilling. Moet je wel zeker weten dat hij er niet onzeker door gaat lopen, en ook rekening mee houden als je de cross gaat lopen of hij overal voldoende grip kan hebben.

Eef ziet er super uit zeg! Is dit scene?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:30

daNiielle_ schreef:

Nee, Capri. Eerste lijntje gaat hem nog niet lukken hihi! Andere twee lijntjes heeft Scene ook gelopen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:38

Waar zijn nou de Scene filmpjes?
Zal wel een wereld van verschil zijn dan de BN filmpjes die ik vorig jaar gemaakt heb :D
Mistid, boodschappen is zo enorm duur in Frankrijk :') Ik was nu voor 40 euro klaar voor 3 personen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:39

daNiielle_ schreef:
Heb ze persoonlijk liever op ijzers met kalkoenen tijdens de sgw.
Maar als jouw paard zich goed staande houdt op blote voeten is het misschien geldverspilling. Moet je wel zeker weten dat hij er niet onzeker door gaat lopen, en ook rekening mee houden als je de cross gaat lopen of hij overal voldoende grip kan hebben.

Ziet er idd goed uit Eef! leuk paard!

Ja ik ga thuis denk ik proberen te rijden in de wei van de week en als dat lekker gaat week voor MB maar ijzers eronder. Dan zitten ze er begin mei ook nog goed onder. Beetje zonde van het geld voor 2 crossen 2x ijzers te moeten doen. Overleg ook wel even met mamsie.
Maar moet zeggen dat hij laatste jaar qua balans erg vooruit is gegaan. Scheelt dat het een pony is, zijn vaak net wat handiger etc. En hij voelt zelf goed aan als die wat rustiger moet doen op blote voeten, wat dus ook een voordeel kan zijn.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:52

FE Heel erg veel sterkte meid :(:)
Suikermeisje raar hoor met die haflinger. Ik vind haflingers leuk. Bij ons op de manege staan twee hele lieve exemplaren. Allebei ook fijne springers.
Sussie, denk wel aan jezelf he!
TG fijn van Vos!
Geen startpas hier :n wij hebben binnenkort ledenvergadering dus dan zullen we er wel iets over horen
Henny, wat moet je met zo'n lick-it dan? Ik snap eigenlijk nooit zo goed waarom mensen dat aan hun paard geven :o
Moo heeft een outfit gevonden
Mister T heeft een paard die zijn winterjas uitdoet. Hier ook zo een! Het grootste deel lijkt er nu wel al vanaf. Ik heb me de laatste week suf gerost, kan toch weinig anders doen.
danielle heeft fijn gesprongen
Evelien super dat Scene het zo goed doet zeg! Een geboren crosspaard dus! Filmpje is ook super! Ziet er simpel uit. Sporthorsesdier ziet er inderdaad leuk uit

Wij hebben met de meiden gisteren in een hotelletje naast schiphol gezeten om een vriendin met haar vriend op te wachten. Vandaag kwamen zij terug van 6 maanden Australie! Was allemaal erg leuk en gezellig en vriendin was super blij dat we er allemaal waren. :) Nu wel een beetje moe...

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:52

Mootje schreef:
Zal wel een wereld van verschil zijn dan de BN filmpjes die ik vorig jaar gemaakt heb :D

Toen was het een beetje uhhh ongecontroleerd :D Scene zijn filmpjes zijn gemaakt met de videocamera en die moet ik nog ff op de computer gezet. Die van Caap heeft mama met de Iphone gemaakt, dat is wat makkelijker om op youtube te zetten. :)