.Sultank: beterschap!
Kris: je/het staat nog in de planning, maar we moeten maar even kijken naar het weer: verwachting is niet echt je van het
.Ik ben alleen verkouden. Hopelijk blijft het daarbij
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. 

Ik zette de auto altijd op het industrieterrein. Dan was hij meteen in/uit gestapt.
Heb het college maar even overgeslagen. Vanavond ga ik lekker werken, ben vroeg klaar, en daarna ga ik naar Delft. Ze hebben een reggae night op een surfersvereniging waar 2 collega's lid zijn 
Rommel ze 
Maar gelukkig dat de pijn mee valt!
Niks voor mij dat spel, maar goed tegen verveling.

Ik kom er steeds pas woensdag aan toe om aaaal die pagina's die jullie kletsen te bekijken. Ik wilde wel alvast kwijt dat Vies en ik net weer naar de kliniek zijn geweest en we hebben gemengd nieuws gekregen. Het goede nieuws is dat de blessure niet meer te zien is op de echo, de buigproeven en het draven op de cirkel was ook goed. Echter, zit er een oude blessure die veel littekenweefsel veroorzaakt en de pezen een blijvend zwak punt maken. Hij zei voorzichtig dat ik hier wel rekening mee moest houden vwbt mijn plannen met Vies. Ik heb dat zelf een beetje opgevat als 'Paard is niet meer geschikt voor de sport' maar ik ga dat de volgende keer goed navragen.
Ik denk dat mijn hoge sprongen voor jullie mooie losspringhindernissen zijn.
Hoe gaat het met T?
dat is echt balen meid! Maar hopelijk word je nu snel geholpen.
en lekker bijgeslapen dus!

Net al gedouched en ga zo naar Vasse en vanuit daar mee groomen. Gaan helemaal naar Noord-Sleen dus wordt een latertje!
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/ar ... M.facebook viefdepief schreef:
De wasmachine!_Sim_ schreef:Annetje, ik vind het knap dat je er zo over denkt. Ik zou het wel heel moeilijk vinden om een paard te hebben waar je niet veel meer mee kan. Daar zijn ze echt te duur voor in onderhoud. Zou ik een huis met weiland en ruimte hebben (en een hoop geld) dan zou ik er niet over na hoeven denken en zou het paard zijn dagen gewoon bij mogen slijten.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen hun paard verkopen/weggeven of een ander erop laten hobbelen om het paard en jezelf blij te houden. viefdepief schreef:Middag
Kwam deze trouwens net tegen op mijn fbhttp://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/ar ... M.facebook