Ga nu eerst even het vieren met haar, morgen ochtend maar vroeger eruit om in te pakken!
Sarah heel jammer, je zag het idd aan Beat zijn hoofd. Bianca ook jammer van jou, maar had jullie allebei al gesproken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga nu eerst even het vieren met haar, morgen ochtend maar vroeger eruit om in te pakken!

Ik denk dat hij heel hard gaat rennen als ik er weer op ga zitten haha! Eerst nog maar een maandje aantutten en longeren, heeft hij toch nog een beetje vakantie. 
Het was nog een hele bevalling in de stromende regen en met allemaal bakkabouters maar het is gelukt. 205 in de eerste proef en 195 (
) in de tweede. Bij een andere jury trouwens. Jer kreeg vlak voor we de tweede keer de ring in gingen een trap van een op hol geslagen paard. Dus nog even afgestapt, ik zag en voelde er niks aan dus weer gaan rijden. Hij had er ook geen last van in het lopen, maar wel dikke stress natuurlijk. Arme schat, hij is toch al wat bangig voor andere paarden
.
(Niet arrogant bedoeld, maar ben trots op het paardenkind!
)
weule schreef:@ bianca: jammer dat ie misging bij die sprong, maar hij was wel enorm snel..., vind het verder wel fijn dier!!!, lekkere galop en goed springen ook, wel erg vlug, jammer dat ie net wat te weinig ritme had bij het springen bij die balk... hij redde zich nog bijna, maar tikte hem net iets aan, wel grappig om je zo te horen praten tegen 't paard
het springen vergat ik bijna de lijn naar 8 en daar ging ik behoorlijk achterlijk naar toe, maar Bull redde de lijn, ik was een beetje van mijn stuk daardoor en was he ritme naar 9 kwijt dat kostte idd een balk...dus veel met hem praten had hij wel verdiend, want hij deed het heel goed.
voor zover dat nog kan, helaas hebben wij de cross niet uitgereden, stonden er wel goed voor met een 9e plaats na dressuur maar helaas wel een balk, mijn schuld, de lijn ervoor redde Bull mij er al aardig uit, maar bij 9 kwamen we denk ik toch net iets te dicht of te hard, weet niet. Hij paktte ruig aan met springen en ik had in het begin wel even wat problemen met mijn knie. Het crossen was toch wel erg indrukwekkend voor hem. Hij vertrok snel, maar bij 2 kwamen we richting de brug met alle mensen dus dat gaf wel wat geslinger, daarna mooi over de haag de dressuurbak in en verder, schuin de bak in ging goed, toen door het publiek zowat, naar het andere weiland, dat was voor Bull al een ervaring rijker zoveel mensen.....
toen rustig uit draf de afsprong gereden en ruig over de brede bak/haag lekker voorwaarts naar de trakhener en toen bedacht Bull zich geen moment..
keerde bliksemsnel weg en paktte de hindernis ernaast...
einde cross, het heeft me wat moeite gekost maar ik ben niet gevallen, maar ja....toen hoorde ik de man wel omroepen dat ik uitsluiting had. Heel erg jammer, kwam nl op stal en toen werd ik aangesproken door een vrouwtje dat ze het zo jammer vond omdat ik zo lekker ging en er goed voor stond ?? ik dacht...huh...hoe kan zij dat nou weten???? bleek dat de schrijfster te zijn geweest van de jury....
en ik heb haar niet eens herkend alszijnde mijn stalgenoot..
. Jury was wel erg te spreken over Bull en had wel 7-ens gehad op mijn terrein onderdelen. Helaas door de uitsluiting niks meer. Ik weet van haar wel dat de jury mijn paard erg leuk vond, aansprekend en een mooie combi met mij.
. Had van 5 tot 9 gewerkt, maar het was onwijs rustig. Laatste 1,5 uur hebben we volgens mij nog geen 10 klanten gehad (op de rij vakkenvullers na). Dan gaat de tijd echt onwijs langzaam. Heb alle vriezers gespiegeld en voelde me net een ijsblokje (onze C1000 is een grote, dus ook veel vriezers), maar toen ging de tijd gelukkig wel wat sneller.
, hopelijk begint de M pony's rond half 3, dan zijn er 8 C pony's en dan mag ik als 1e starten, en om 5 uur moet ik werken. De Wijk is voor ons een uur rijden met trailer dus dat wordt allemaal lekker krapjes 
Succes morgen!
. Bijna iedereen wist al toen ik kwam dat zij mij niet mocht, maar waarom precies wist niemand. Hoofdkassiere wist helemaal van niets en die heeft mij laten inwerken door haar, en achteraf voelde die zich er nogal knullig over.
Moet ze nu niet alsnog loten voor Utrecht dan? En jammer dat je vader niet mee gaat naar Brugge... maar wel begrijpelijk.
Wel jammer dat jullie beiden niet de finish gehaald hebben... Maar wel een mooie ervaring op gedaan denk ik.
Klinkt niet al te fijn....
Morgen nog maar even een poging doen om de rust er weer in te krijgen. Daarna nog een 4 jarige gereden die ik zadelmak heb gemaakt 2 weken geleden. Echt een super fijn paardje, grappig ding ook. Wel weer nat geregend vanavond voor de 4e avond achtereen
Kom nu net onder de douche vandaan en ben nu net een beetje opgewarmd.