[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:36

Zusje heeft net examen ingekeken omdat ze wou weten wat ze fout gedaan had en ze hebben een fout gemaakt! Ze heeft hem dus wel gehaald dus ze kan nu naar Utrecht om diergeneeskunde te studeren! *\o/* *\o/* Ga nu eerst even het vieren met haar, morgen ochtend maar vroeger eruit om in te pakken! :D

Sarah heel jammer, je zag het idd aan Beat zijn hoofd. Bianca ook jammer van jou, maar had jullie allebei al gesproken.

Evony

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:39

Sann gefeliciteerd *\o/*
Echt super fijn van je zus!

Beat dr eigenwijze koppie :))

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:41

Wauw super Sannn! Dat is een mooie meevaller!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:45

dat is gaaf nieuws sannn!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:46

Da's wel heel fijn! Kan ze ook thuis blijven wonen of gaat ze toch op kamers daar?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:00

Jeee Sannn, wat een mazzel dat ze het nog even nakeek!!

Jammer meiden, dat Ermelo tegen viel.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:00

Jammer Bianca en Sarah!
Het was leuk in Ermelo, niveau was inderdaad niet erg hoog.

Goed nieuws Sann!

Morgen ochtend komt Scene weer terug naar Meerle, mama vind 4 paarden toch te veel thuis en hij wordt ook wel een beetje erg fit. :Y) Ik denk dat hij heel hard gaat rennen als ik er weer op ga zitten haha! Eerst nog maar een maandje aantutten en longeren, heeft hij toch nog een beetje vakantie.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:55

Hoi!
Sarah en Bianca, jammer van Ermelo. Wel weer een ervaring rijker natuurlijk!
Eef, leuk dat Scene weer naar aan de bak mag :D
Sannn, super nieuws voor je zusje!

Nou, de laatste wp in het Z1 is binnen hoor! *\o/* Het was nog een hele bevalling in de stromende regen en met allemaal bakkabouters maar het is gelukt. 205 in de eerste proef en 195 ( :o ) in de tweede. Bij een andere jury trouwens. Jer kreeg vlak voor we de tweede keer de ring in gingen een trap van een op hol geslagen paard. Dus nog even afgestapt, ik zag en voelde er niks aan dus weer gaan rijden. Hij had er ook geen last van in het lopen, maar wel dikke stress natuurlijk. Arme schat, hij is toch al wat bangig voor andere paarden :(:) .

Ga gauw douchen en lekker slapen!

Brugge-gangers alvast heel veel plezier en succes!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:57

Noor, wat goed van jullie *\o/*

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:58

Ben ook best trots op mijn springpaard! (ondanks de bakkabouters, moest wel een keer of wat tot 10 tellen!!)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:02

Noor, gefeliciteerd! Super goed van jou en je springpaard. ;) Altijd fijn he, van die op hol geslagen paarden...

Brugge gangers, heel veel plezier en succes!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:04

Noor, super! Gefeliciteerd!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:05

Knap hè! *D (Niet arrogant bedoeld, maar ben trots op het paardenkind! ;) )

Ook nog bij Nudine & KJ geweest trouwens. Die krijgen alweer lekkere ronde buikies!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:09

Gave foto's Lau vooral de eerste van Maat
San lastig dat alles nu in de vrachtwagen moet
Caro fijn dat de heg eindelijk weg is
Corien wat eng van Danny. Snap best dat je daar toch wat minder tegen kan.
Texelse fijn dat ze snel terecht kan
Jammer Evony
Super voor je zusje San
Gefeliciteerd met je laatste punt Noor
Brugge-gangers succes

Ferrose was vandaag weer top in mijn dressuurles. Alles kwam er uit met continue veel veer en een rustige aanleuning. Dit zijn de dagen dat ik weer weet waarom ze zo een ontiegelijk fijn paard is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:24

proficiat Noor Gal en Jerilas!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:24

Gefeliciteerd Noor!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:26

Super gaaf Noor! Gefeliciteerd!

Alle Brugge gangers succes!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:26

Noor super, gefeliciteerd! Je Z2 debuut al gepland?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:38

Noor toppers die jullie zijn +:)+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:40

weule schreef:
@ bianca: jammer dat ie misging bij die sprong, maar hij was wel enorm snel..., vind het verder wel fijn dier!!!, lekkere galop en goed springen ook, wel erg vlug, jammer dat ie net wat te weinig ritme had bij het springen bij die balk... hij redde zich nog bijna, maar tikte hem net iets aan, wel grappig om je zo te horen praten tegen 't paard :P

Hey Weule, leuk om nu terug te lezen hoe iedereen al meeleefde... :D het springen vergat ik bijna de lijn naar 8 en daar ging ik behoorlijk achterlijk naar toe, maar Bull redde de lijn, ik was een beetje van mijn stuk daardoor en was he ritme naar 9 kwijt dat kostte idd een balk...dus veel met hem praten had hij wel verdiend, want hij deed het heel goed.
Klein verslagje:
Ik ben weer tot leven.. :D voor zover dat nog kan, helaas hebben wij de cross niet uitgereden, stonden er wel goed voor met een 9e plaats na dressuur maar helaas wel een balk, mijn schuld, de lijn ervoor redde Bull mij er al aardig uit, maar bij 9 kwamen we denk ik toch net iets te dicht of te hard, weet niet. Hij paktte ruig aan met springen en ik had in het begin wel even wat problemen met mijn knie. Het crossen was toch wel erg indrukwekkend voor hem. Hij vertrok snel, maar bij 2 kwamen we richting de brug met alle mensen dus dat gaf wel wat geslinger, daarna mooi over de haag de dressuurbak in en verder, schuin de bak in ging goed, toen door het publiek zowat, naar het andere weiland, dat was voor Bull al een ervaring rijker zoveel mensen..... :P toen rustig uit draf de afsprong gereden en ruig over de brede bak/haag lekker voorwaarts naar de trakhener en toen bedacht Bull zich geen moment.. }> keerde bliksemsnel weg en paktte de hindernis ernaast... :+ einde cross, het heeft me wat moeite gekost maar ik ben niet gevallen, maar ja....toen hoorde ik de man wel omroepen dat ik uitsluiting had. Heel erg jammer, kwam nl op stal en toen werd ik aangesproken door een vrouwtje dat ze het zo jammer vond omdat ik zo lekker ging en er goed voor stond ?? ik dacht...huh...hoe kan zij dat nou weten???? bleek dat de schrijfster te zijn geweest van de jury.... :o en ik heb haar niet eens herkend alszijnde mijn stalgenoot.. :P . Jury was wel erg te spreken over Bull en had wel 7-ens gehad op mijn terrein onderdelen. Helaas door de uitsluiting niks meer. Ik weet van haar wel dat de jury mijn paard erg leuk vond, aansprekend en een mooie combi met mij.
OH OH OH OH waarom ben ik toch zo slecht in gezichten onthouden, het was best wel genant... :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:04

Jammer Saar van de cross!
Jeetje Jeroen wat heb jij weer een drukke dag voor de boeg!
Wat super van je zusje Sann!
Gefeliciteerd met je laatste puntje Noor :D
Bianca, wat ontzettend jammer!

Ik ben nu best wel moe :o . Had van 5 tot 9 gewerkt, maar het was onwijs rustig. Laatste 1,5 uur hebben we volgens mij nog geen 10 klanten gehad (op de rij vakkenvullers na). Dan gaat de tijd echt onwijs langzaam. Heb alle vriezers gespiegeld en voelde me net een ijsblokje (onze C1000 is een grote, dus ook veel vriezers), maar toen ging de tijd gelukkig wel wat sneller.
Morgen heb ik regiokampioenschappen met de Vos, zullen eens zien of we in de finale kunnen komen. Zit qua tijd erg lekker :+ , hopelijk begint de M pony's rond half 3, dan zijn er 8 C pony's en dan mag ik als 1e starten, en om 5 uur moet ik werken. De Wijk is voor ons een uur rijden met trailer dus dat wordt allemaal lekker krapjes

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:16

Dat is heel goed nieuws Sann!!
Gefeliciteerd met je winstpunt Noor, super!
Succes iedereen die naar Brugge gaat. :)
Bevalt je nieuwe baan nog wel Mirthe? :P Succes morgen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:33

Ja hoor bevalt super! Vandaag zijn m'n collega's er -naar hun eigen woorden- eindelijk achter gekomen wat er tussen mij en een collega 'speelt'. We mogen elkaar namelijk niet zo. Nu is degene die er dus als eerste 'achter' kwam vet trots dat hij het nu weet :+ . Bijna iedereen wist al toen ik kwam dat zij mij niet mocht, maar waarom precies wist niemand. Hoofdkassiere wist helemaal van niets en die heeft mij laten inwerken door haar, en achteraf voelde die zich er nogal knullig over. :(:)

Ik heb lekker veel uren en ik word als een van de eersten gevraagd als er uren vrij zijn waar nog iemand gepland moet worden (kassa) dus dat is echt lekker!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 00:00

Sann wat super van je zusje *\o/* *\o/* Moet ze nu niet alsnog loten voor Utrecht dan? En jammer dat je vader niet mee gaat naar Brugge... maar wel begrijpelijk.
Sarah en Bianca hebben beide in Ermelo gereden en hun best gedaan :) Wel jammer dat jullie beiden niet de finish gehaald hebben... Maar wel een mooie ervaring op gedaan denk ik.
Mistid is lekker aan het werk in de supermarkt en heeft het wel naar haar zin.
Jeroen heeft weer een drukke dag gehad en morgen ook nog zo'n dag voor de boeg, succes alvast!
Noor heeft haar laatste puntje gehaald met haar Jerilas *\o/*
Lau heeft erg gave foto's van afgelopen weekend :j
Corien heeft pech met Danny :(:) Klinkt niet al te fijn....
Caro is druk geweest om de heg weg te werken.
Texelse heeft 'goed' nieuws van de orthopeet gekregen.
En Joki heeft lekker gereden in de dressuurles,

Ik ben met Noes naar de vereniging geweest, maar daar was het wat te druk volgens haar en was ze nog wat in de springmodus :o Morgen nog maar even een poging doen om de rust er weer in te krijgen. Daarna nog een 4 jarige gereden die ik zadelmak heb gemaakt 2 weken geleden. Echt een super fijn paardje, grappig ding ook. Wel weer nat geregend vanavond voor de 4e avond achtereen :brr: Kom nu net onder de douche vandaan en ben nu net een beetje opgewarmd.

Voor iedereen die naar Brugge gaat van het weekend; heel veel plezier en succes en hopelijk hebben jullie nog een beetje goed weer ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 00:06

Sarah: Wat jammer dat niet zo lekker ging, jullie waren zo goed voorbereid!!!
Sannn: Dat is geweldig nieuws!!!
Noor: GEFELICITEERD *\o/*
Bianca: Balen dat Bull liever de andere hindernis sprong!!
Mirthe: Succes morgen!

Ik had vanavond springles, dat ging weer ontzettend lekker! Nog wat kleine foutjes van me zelf waar ik dan nu weer goed op gewezen ben. Dus moet goed komen voor zaterdag, dan heb ik het regiokampioenschap namelijk :P
Morgen eerst nog dressuurpikken, dan van 5 tot 8 werken, nog gauw even netjes vlechten en dan pitten!!!