Tientjeh, mooie stijlpunten van Marielle Vorige week mochten de mensen met een voldoende al in hun handjes knijpen (terecht overigens).
billy1
Geplaatst: 24-10-10 10:44
Jeetje Mootje toch overdressed? Echt apart, zoals Tientjeh al aangaf is in een spijkerbroek gaan hier in het oosten echt not done!
tientjeh schreef:
Dorien, ik zag het! Daar was Marielle wel weer trots op. Ze smste nog dat het kwam door het fijne zadel en door jou lessen. haha.
Denk echt dat die punten wel terecht zijn hoor! Ze is echt netjes gaan rijden!!
Ik ga zo ook ff een flinke wandeling maken met mijn hond en dan vanmiddag high tea als verjaardagsfeestje van mijn zus. Gezellig middagje met de dames op pad! ik lust alleen geen thee...
Marielle heeft wel een leuke foto serie van Barchem!
Dorien, ik hoor ook wel heel veel positieve verhalen over je lessen hoor! De maandagavondmensen zijn allemaal super enthousiast over jou en je manier van lesgeven!
gr_roos
Geplaatst: 24-10-10 14:23
TeeGee schreef:
Morguh!!
Geniet ervan Bianc!!
Ik ga zo eens Bari vlechten en dan B proefje crossen
Ben benieuwd wat je van de locatie vindt. Ik ben er vorige maand geweest en vond het echt super fijn rijden daar.
Snoekiej
Geplaatst: 24-10-10 15:35
Goeiemiddag! Vorstin is weer lekker geschoren! Had voor de zekerheid wat Tranquigel gegeven, en we hebben de praam nog opgezet. Daarna was ze wel braaf Het kroontje is ook aardig gelukt, dus dat is wel leuk Ik zal morgen even een foto maken, was het net vergeten.
Ben benieuwd hoe de wedstrijdganger het gedaan hebben @ Rowo, in Walibi hebben ze 3 Halloween-weekenden in oktober. Niet alleen echt de 31e dus @ Vief, nee, maar eentje! Ik ben dit jaar maar met 1 engerd op de foto geweest. Succes met studeren! @ Mootje, het was in Hazerswoude-dorp bij Groenewoude! Gave foto's van je zusje Tientjeh!
Billy: High Tea is vooral leuk vanwege de heerlijke taartjes, quiches, heerlijke scones, etc, etc. Tientje: Super van je zusje zeg! TG: Gefeliciteerd! Rowo: Gefeliciteerd, Dat is wel beter.
Vandaag heerlijk gecrosst met Amati. Foutloos en 5de geworden. Moest verplicht 2 alternatieven rijden en de tijd nemen voor de sprongen. Maar hij pakte zoooo fijn aan.
Leuk he. Zo verschrikkelijk is het toch niet. Maar dat meisje wil gewoon zeiken en laten weten hoe goed ze is. Ik bedoel wat een arrogantie en niet eens door hebben dat ik behoorlijk cynisch en spottend was.
@ Kim gefeliciteerd! Ik was daar vorig jaar ook 1e. Vond het er vorig jaar al een hele uitdaging. @ pb welk topic is dat dan. Gefeliciteerd met je prestaties in Barchem! @ rowo gefeliciteerd
Heb net de paarden maar ingeladen en naar de manege gebracht. Ruin alleen gelongeerd want wilde met hem even niet tussen pony's gaan rijden. Daar is hij al geen fan van. Merrie ook gelongeerd en dat leek wel een rodeoshow. Maf dier. Zij gaat altijd vreselijk te keer aan de longe maar bokt nooit onder het zadel. Met rijden hadden we vooral last van bakkabouters.. Nu de rest maar eens bijlezen