Geeft niet!!! Wist ook niet meer wie het zei, maar kwam het net tegen.
Vanmiddag allergietest gehad, mn arm is nog steeds dik/hard en pijnlijk!! Uitslag was wel drama trouwens, dikke plusjes bij alles. Donderdag longfunctie test en dan hopelijk nieuwe medicatie! Das dan wel weer het voordeel als je verhuist, een nieuwe huisarts!
_Noor
Geplaatst: 04-05-10 21:53
Lekkere taart Vief! Ik zag hier ook aarbeien staan, dus ik weet al wat mijn ontbijtje wordt morgen ... Jer maar even gelongeerd, de bak was behoorlijk nat en ik had eigenlijk niet zoveel zin . Morgen weer een dag.
Succes met het veulen/plannen! en de hengstige/niet hengsite merrie's
Vief lekker! WL rij je nu al vaker of woll of zit je nog steeds met der voeten? Pb idd viel me ookal op mooi hoor! wel een charmante foto idd van je koppie na het werk
Zo heb echt heerlijk gereden Morgen komt de kapper (thuis) Hoefsmid, en smiddag's naar het strand denk ik (als ze geen gekke dingen dop het strand doen! )
viefdepief
Geplaatst: 04-05-10 22:43
Fijn dat je lekker gereden hebt
Ook nog eventjes een hilarisch filmpje van mijn toch wel écht rare paard Inmiddels durft ze dus te rollen in de paddock (wist niet dat er paarden waren die niet van zandbak-rollen hielden, maar Woll was er dus zo'n een..) Het rollen opzich is nu geen probleem meer, maar de manier waarop is wel echt hilarisch Heb vandaag om het hoekje van de staldeur staan wachten totdat ze ging rollen, ze doet het niet als ik erbij ben en volgens mijn stalgenootjes was het nogal grappig, dus ik was stiekem wel heel benieuwd
Hahahaha Vief .. Ook een manier om om te rollen ... TG, dat klinkt echt niet lekker ...
Weer gewerkt vanavond.. we zaten de herdenking op de Dam te kijken en opeens die paniek die er kwam.. je hoorde gelijk heel de afdeling in rep en roer, wij trouwens ook .. Echt bizar!!
@ TG das balen. Sterkte, @ vief maf paard. Mijn ruin doet hetzelfde en die blijft ook vaak even zitten om de omgeving te bekijken. @ mandy wat een leukerd. Hij is goed gelukt. @pb mooie foto's.
Ik weet niet of het aan de matrassen hier bij mijn ouders ligt maar mijn sleutelbeen waar ik net aan geopereerd ben heeft een zwelling en is rood en pijnlijk. Heel irritant. Ik lig er 's nachts op en ik denk dat dat eigenlijk nog niet kan. Ik kijk het maar even een paar dagen aan. 1e keer na de operatie dat het reactie vertoond. Kan geen reactie meer zijn op de plaat denk ik... Ga zo even merrie in de dressuurstand zetten en andere merrie bij de hengst ophalen. Vanmiddag nog even lesgeven.
Vind het er niet gek uit zien hoor pb Carolien jeetje sterkte met je arm
billy1
Geplaatst: 05-05-10 10:04
Leuk foto's PB, dat met die korte pootjes ken ik, heb ik ook altijd als ik naar de foto's van mijn reus kijk Hoe ben je trouwens bij die foto's gekomen? ik zie op die site alleen foto's van 2009.....
Er hangt hier ook een lucht!! Aan de ene kant volop zon, aan de andere mega zwarte lucht.. het is vooralsnog windstil, ben benieuwd wat het gaat doen..
Vanmiddag met Wo een eindje hobbelen.. ze is wel afgevallen nu ze hele dagen op het land loopt.. haar ochtendgymnastiek bestaat dan ook eerst uit een landlengte rengalop, en tussendoor worden er zeer regelmatig sprintjes getrokken en wat gestoeid ..
WolinLotte
Geplaatst: 05-05-10 10:58
@PB: Zo hij maakt een paar flinke wappers zeg!! Ik vind dat polkadot-shirt van je wel echt erg gaaf staan bij je cross-outfit ..
mistid
Geplaatst: 05-05-10 11:03
De taart ziet er overheerlijk uit Vief Pff, klinkt niet zo heel fijn TG! wat rolt Wol grappig Vief Wat een leuk veulentje is het Mandy! Leuke foto's PB! Wat zonde dat het terrein zo'n blub geworden was, de organisatie was echt top Vervelend Caroline! Hopen dat het snel weer opknapt! Is het positief of negatief dat Wolin afvalt Lotte?
Ik wilde Cuby even gaan rijden, alleen is mijn zusje op buitenrit met Dwarrel. Laat die twee nou net hetzelfde hoofdstel hebben, omdat Cuby een onwijs klein hoofd heeft en de andere hoofdstellen niet passen.
Vanavond ga ik denk ik voor het eerst sinds tijden weer eens naar clubles. Eerst maar uitzoeken wat voor les er is
WolinLotte
Geplaatst: 05-05-10 11:09
Positief Mistid .. Wo mocht wel wat pondjes kwijt namelijk.. Wo komt van de lucht aan, maar valt ook redelijk snel af.. maar dat komt puur omdat ze heel de dag in touw is, vaak als ik gereden heb, heeft ze een prachtig strak buikje.. Toen ze twee weken op die andere stal stond, liep ze ook hele dagen in de paddock en daar had ze ook een strak buikje (ze at dan ook wel alleen maar hooi, want haar krachtvoer liet ze toen gewoon staan , niks voor haar eigenlijk, want Wolin is een echte bourgondiër ) ..
Dat is lastig Mistid, als je zusje met het hoofdstel er vandoor is ..