[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:19

Hahaha nog even sparen Corien? Ik ben ook wel arm hoor na het betalen van mijn zadel en mijn vakantie naar Maleisië :o .. Ik ga nu weer sparen voor mijn rijbewijs, die zou ik onderhand ook wel eens willen halen := .

Bruin staat zeker mooi op Wolin :D , wordt dan echt zo'n klassiek plaatje.. Beetje Engels doet het dan aan :) , vind dat wel erg mooi. Moet dan alleen nog zo'n zelfde cap erbij hebben als dat Vief heeft (sorry.. 'heb' heb ik even verbetert := ), dan is het plaatje helemaal compleet ;) .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:24

Ik vind het klassieke ook wel erg gaaf!! Maar volgens mij had ik dat al een beetje laten doorschemeren :+
Bruin tuig begin ik maar niet aan ook al vind ik het super mooi :P Nu eerst dat paard van me een beetje heel houden en weer wat gaan rijden. 't Kijken naar je spullen geeft toch wat minder voldoening dan lekker rijden ;)!

Corien: Hoe staat het met je werkvorderingen? al wat van je sollicitaties gehoord?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:27

Vind ik ook hoor Vief ;) , het belangrijkste is toch dat je lekker bezig bent met je paard :) . Ik heb alleen het hoognodige voor Wolin en voor nu gewoon mijn paard op de been krijgen en houden, daar heb ik al een dagtaak aan :P . Het is dat ik voor Wolin een heel nieuw zadel wilde, omdat haar vorige zadel gewoon geen succes meer was voor ons en ik dit een mooie kans vond om tóch voor bruin tuig te gaan. Als het zadel goed had gelegen, was ik waarschijnlijk niet overgestapt, tenminste niet in eerste instantie :) , wat goed is moet je niet veranderen vind ik.

Corien, ben ook wel benieuwd of er wat tussen zit aan leuke banen :) .
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 07-07-09 17:30, in het totaal 2 keer bewerkt

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:27

Das zeker zo lotte ;) tis zeker nu allemaal erg duur ;)
En ja dat is zeker mooi, ik zoek ook nog een cap ;) laarzen zijn volgende week binnen :)

Nee ik kan nu wel een zadel gaan kopen, maar ik heb nu juist even dat geld nodig, en wil niet als ik langer nog zonder werk zit jackson niet meer kan betalen ;) dus dan wacht ik nog even mee :)

Vief ja ik soliciteer me gek, maar ik ga toch kijken of ik wat in de zorg ofzo kan gaan doen, dus ik moet 21 juli weer op gesprek en dan ga ik kijken of ik evnt in aanmerking kom voor een opleiding werken leren :)

Vaak krijg ik ook niks terug daar baal ik wel van :(

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:31

Wel vervelend zeg dat je vaak niks meer hoort.. :\
Werken leren is mss wel een hele mooie oplossing :). Vriendin van mij doet dat ook (operatieassisent)

Ik ga maar eens wat wasjes doen en het grasmaaien.
Heb nog een hele lijst aan dingen die ik nog moet doen voor vrijdag haha :list:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:32

Wat stom is dat Corien, dat je gewoon niks terug krijgt :\ . Wil je dan ook verpleegkunde gaan doen? Werken/Leren is ideaal, vind dat ik best goed betaald krijg als student := , aangezien ik al in dienst ben van het ziekenhuis.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:33

Vief, operatie-assistent lijkt mij ook super!! Maar misschien dat ik ook wel de kinder-aantekening wil gaan doen :D , heb het echt naar mijn zin tussen de kids.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:39

Wat leuk :D Nou mocht je wat willen weten.. Ze zit ook op bokt, kun je haar altijd een PB'tje doen ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:01

Vief, wat een mooi jasje in je onderschrift :+: Waar tover je die toch altijd vandaan?
Ik ben mega blij trouwens met mijn bruine tuig. T is dat Zetje ander zadel nodig had, anders had ik ook nog gewoon met zwart gereden.

@ corien :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:13

Vief / lotte Tis idd erg vervelend, en aso sorry :o
Word af en toe echt hopenloos van het soliciteren, maar ach goede moet!

Vief wil ook wel een pb sturen ben wel benieuwd, lijkt me ook wel wat :)
Lotte wat doe jij dan? weet jij niks? zoals drinken rondbrengen enzo? :P

Rowo dankje ;) stuur gemiddelt elke dag wel 4 mailtjes :(

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:55

hier zijn de foto's dan,

Afbeelding
Afbeelding
niet op mijn vreemde (slechte) houding letten (ik schoof naar voor in het zadel & ik zat best kort :Y) )

Afbeelding
Afbeelding
(check mijn roze polo van chio aachen :+ )

met beide paardjes is er wel een klik, het bruin paard is wel heviger dan het grijsje.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:05

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 20:21

Goedenavond :)
Bedankt allemaal. 3x is scheepsrecht inderdaad, dus ik hoop er het beste van!
Vorstin liep onwijs lekker! Heb een half uur zonder beugels gereden, dus ik zal morgen wel spierpijn hebben!

En Aquila, tsja, de verkoop komt ineens echt dichtbij :\ Zaterdag was er iemand wezen kijken die hem leuk vond, en gisteren nog iemand die hem leuk vond. Die van gisteren komt nog een keertje. Echt sh*t, ik vrees dat hij voor of tijdens mijn vakantie weg gaat |(

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:24

Ach snoek, wel balen meid! maar ja mischien als hij weg is dat er weer wat ander leuks op je pad komt!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:45

Wat balen zeg Snoek :(:)

Uk sprong net echt heel fijn :j
Fijne springles gehad :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:55

De bruine Florence! De schimmel toont een beetje laag in de rug en hoog in het kruis. Rare verhouding vind ik....

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:41

Hilde fijn dat het goed ging :) heb je al Z gestart?

Ik ga richting bed :) morgen weer werken.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:46

Nee, ga voorlopig ook geen Z starten. Heb dr nog niet weer op niveau.. Mag sinds afgelopen weekend weer starten, moet maar even zien wanneer ik weer op wedstrijd ga.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:52

Ik zou nu met de foto's erbij zeker voor de bruine gaan Florence!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:47

Balen Shanouk! :(:)
Florence, ik vind ze allebei erg aansprekend, maar met name omdat ik de schimmel een erg aansprekend hoofd vind hebben en de bruine vind ik wat fijner in zijn geheel.
Ze staan je allebei wel, al geeft de bruine iets meer onwennig beeld.
Corien, ik doe BBL, werken/leren dus, je kan solliciteren bij het LUMC, via de site!! Ik vind het een erg leuke opleiding met heel veel doorgroei mogelijkheden :j . Ik weet niet zo snel een vacature in het ziekenhuis :n , je zou even op de site kunnen kijken.

Wo was lief vanavond :+: , lekker getut en gepoetst en een stuk met haar gewandelt. Normaal is ze veel brutaler met het wandelen en heb ik echt dat Dually halster nodig, nu was ze matjes.. :\ Afspraak op de kliniek is gemaakt, dus we gaan vandeweek weer oefenen met trailer laden. Nu nog een auto voor de trailer, de LandRover is echt antiek en niet betrouwbaar meer en ook een plek om te oefenen, want heel het erf is een grote puinhoop en opgebroken. Schiet niet op zo!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:49

Bruine spreekt mij ook meer aan Florence.

Ik kon vandaag weer naar het ziekenhuis. Ik had een ontstoken oog en als je dan uit de tropen komt denken ze gelijk dat je een worm in je oog hebt.... Viel gelukkig mee, was een gewone diepe ontsteking.

Ben daarna mn scriptie in gaan leveren en wezen shoppen met mn moeder. Weer ernstig goed geslaagd.

Shanouk wat ontsettend balen en ik weet precies hoe je, je voelt. Ik ben ook 6x opgeweest voor mn auto en 2x voor de vrachtwagen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:54

Hahahaha een worm in je oog := brrrr... Het idee alleen al en heb al heel wat gekke dingen gezien :o .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 23:17

Avond :wave:

PB: Jeeek :\ Ik zou geloof ik behoorlijk de kriebels gekregen hebben :=

Succes met traileroefenen alvast Lotte :)

Ik ga lekker slapen. Fijn in mijn eigen bedje!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 23:52

Vief: Heb jij eigenlijk nog dat moie geruite pikeurjasje nog (die je gebruikte voor met Lipso)? Waar had je die vandaan? Want ik zoek nog iets in die kleur soort.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:48

:wave: Mogguh

Florence; de schimmel heeft een supersprekend koppie, maar in totaliteit spreekt ook mij de bruine meer aan. Succes iig met je keuze :)
Lotte; succes met de trailer!
Snoek; Dat zou echt vet balen zijn :(:) Anderzijds mag je blij zijn dat je toch snel verkoopt want de handel is niet zo heel best.

Ik moet zo eerst naar de HA want ook ik heb vermoedelijk een oogonsteking. Ik zie mistig en mijn hele oog is behoorlijk rood :\ Verder ga ik 19 juli definitief mijn Z1 debuut maken met Fari :D