(of geeft het in mijn geval niet omdat ik zelf al veel ervaring heb?)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber_ schreef:Whaha .. tja.. jawel
Ingridje16 schreef:corien: Ik ga lessen volgen in voorhout.
Maar jij heb echt super hard eraan gewerkt met je paard. Ik vind het niet aan de vroege kant hoor. Alles ging bij jullie goed.
Ik heb even overlegt met m'n intructrice en die vond dat ik het gewoon moest proberen. Ze vond het alleen maar zonde als ik nog een jaar zou wachten.
En stoppen kan na 1 les nog. Als je het net probeert dan weet je ook niet of het lukt.
Ik ga eind november beginnen met springlessen. Als die dat goed oppakt ga ik ook de crosslessen volgen.
Bij de vorige eigenaren is er ook al veel mee gesprongen en er was zelfs al een cross les mee gereden. Ik weet niet op wat voor manier er mee is gesprongen dus ik ga gewoon onderaan beginnen.
Simmie schreef:Ai, dan ben ik volgens jullie maatstaven ook veel te vroeg begonnen met crossen met Sims. Ik kocht haar op 29 dec. 06, heb in februari 07 de eerste crosstraining gehad en ben 9 april in Etten Leur voor het eerst officieel gestart.
CoriienRN schreef:vind ik niet. kijk eens naar de springruiters 4 jarige lopen al een z parcour.
en ja als je paard goed aan voelt waarom niet?
Scum schreef:Dat zou ik niet weten. Ik ga niet bij die springruiters thuis kijken. Springruiters springen thuis overigens niet vaak een parcours. Die zijn veel meer dressuurmatig bezig, of met techniek. En dat is meestal in een lijntje. Ze zullen er niet veel baat bij hebben om met een 4 jarige thuis zomaar Z parcoursen te gaan springen waarvoor ze nog niet eens winstpunten kunnen verdienen...