Ga idd dan maar lekker rijden
. Even ergens anders aan denken.En sms je me ff als je geslaagd bent of niet?
ik ben dan namelijk spullen aant pakken voor de wedstrijd en ga om half 5 naar de wedstrijd, dus ben niet op msn ofzo om het te lezen.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Even ergens anders aan denken.
ik ben dan namelijk spullen aant pakken voor de wedstrijd en ga om half 5 naar de wedstrijd, dus ben niet op msn ofzo om het te lezen..
SGWOllie schreef:"Toch zonde dat zo'n paard zo'n pruller op zijn rug heeft zitten".
!
BV jij ook gefeliciteerd met je broertje
SGWOllie schreef:Ollie deed enorm zijn best, echt fijn! Ik zei nog tijdens de les; "Toch zonde dat zo'n paard zo'n pruller op zijn rug heeft zitten".
Die opmerking heb je zeker van mij gejat 

SGWOllie schreef:"Toch zonde dat zo'n paard zo'n pruller op zijn rug heeft zitten".
. Maar de opmerking was er uit voor ik aan jou dacht hoor! Ollie zegt thanx....
Maar Nika die liep voor haar doen wel heel fijn. Ik hoop dat ik dat een beetje kan vasthouden want ik ga haar volgende week weer voor het eerst dressuur starten. Dat na bijna 2 jaar niet meer op dressuur wedstrijd met haar te zijn geweest en ook nog voor het eerst tussen de paarden
.Hilde_ schreef:Ukkie wordt morgen 6
(tijdens onze vakantie).

) 

gomir schreef:Ik ben er toen niet eens voor thuis gebleven
)
Maar toen had mn moeder de telefoon doorgeschakelt naar haar mobiel. En toen de gene voor mij met haar springparcours bezig was, werd ik gebeld

rowo schreef:@ wollie: ben jij toen de tijd gezakt dan? Of werd je sowieso gebeld; geslaagd of niet geslaagd?
, maar ik was geslaagd.....