caro29 schreef:@ Mistid ik dacht dat het meisje van stress overgaf omdat het paard echt gevaarlijke acties heeft. Hoor ik van haar vader dat ze de avond ervoor een feestje had gehad en teveel had gedronken. Paard heeft wel 2x losgelopen omdat zij eraf stuiterde. Snap niet dat ze een jong meisje op zo'n paard zetten. Voor dat zij de ring in ging vloog hij een paar keer link omhoog. Hoefde maar 1x te gokken naar de pappa van dat dier..
Ik snap dat soort dingen ook niet... Meisje leek er ook niet echt lol aan te beleven. Welk paard bedoel jij? Die van de B of de L? Waren volgens mij beide niet echt fijne beesten. Ziek op concours, ja dat was ik zelf ook in Bronneger en als mijn ouders thuis waren geweest mocht ik ook echt niet op concours, maar als je weet dat je de dag erna concours hebt en toch zoveel gaat drinken dat je er echt ziek van wordt kan je beter concours afmelden. Ik ben vrijdags toen ook uitgeweest maar was bob en was toen al ziek (ik dacht dat ik een kater had, maar toen het zondag nog niet weer klaar was leek het me stug dat dat nogsteeds de kater van donderdagavond was
).
Danielle, uitgaan voor concours kan voor mij prima, maar je moet je grenzen kennen. Voor jou is dat dus gewoon niet uit gaan omdat je anders je aandacht er niet bij kan houden,
Karen
hele dikke knuffel voor jou en TG
Lau, echt gave foto's!
Sann, wat sneu voor je zusje!
Corien
Arme Jack! En dat je KO ging hoef je je niet voor te schamen hoor!
Jeroen, ik vind 'tik 'm aan' verschrikkelijk maar kijk wel elke keer Klusjesmannen.
Ik zal gauw aankleden en naar het werk, ben al vanaf 1 uur aan het chillen