[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:58

Oh, dat klinkt inderdaad niet goed!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:08

Dat is dan minder concurrentie voor bianca en sarah! ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:09

Bianca 1 balk met springen met commentaar van Rem: Lekker paard!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:12

caro29 schreef:
@ Mistid ik dacht dat het meisje van stress overgaf omdat het paard echt gevaarlijke acties heeft. Hoor ik van haar vader dat ze de avond ervoor een feestje had gehad en teveel had gedronken. Paard heeft wel 2x losgelopen omdat zij eraf stuiterde. Snap niet dat ze een jong meisje op zo'n paard zetten. Voor dat zij de ring in ging vloog hij een paar keer link omhoog. Hoefde maar 1x te gokken naar de pappa van dat dier..

Ik snap dat soort dingen ook niet... Meisje leek er ook niet echt lol aan te beleven. Welk paard bedoel jij? Die van de B of de L? Waren volgens mij beide niet echt fijne beesten. Ziek op concours, ja dat was ik zelf ook in Bronneger en als mijn ouders thuis waren geweest mocht ik ook echt niet op concours, maar als je weet dat je de dag erna concours hebt en toch zoveel gaat drinken dat je er echt ziek van wordt kan je beter concours afmelden. Ik ben vrijdags toen ook uitgeweest maar was bob en was toen al ziek (ik dacht dat ik een kater had, maar toen het zondag nog niet weer klaar was leek het me stug dat dat nogsteeds de kater van donderdagavond was :+ ).

Danielle, uitgaan voor concours kan voor mij prima, maar je moet je grenzen kennen. Voor jou is dat dus gewoon niet uit gaan omdat je anders je aandacht er niet bij kan houden,

Karen :(:) :(:) hele dikke knuffel voor jou en TG

Lau, echt gave foto's!
Sann, wat sneu voor je zusje!
Corien :(:) Arme Jack! En dat je KO ging hoef je je niet voor te schamen hoor!
Jeroen, ik vind 'tik 'm aan' verschrikkelijk maar kijk wel elke keer Klusjesmannen.

Ik zal gauw aankleden en naar het werk, ben al vanaf 1 uur aan het chillen :o

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:26

Spanning in Ermelo, ben benieuwd hoe het afloopt!
Oei Corien, niet zo raar hoor dat je dan ko gaat. Ik werkte als "vieze zuster" op de o.k., dus blinde darmen in potjes doen, galblazen open knippen, geamputeerde benen weg brengen etc., en dat ging allemaal probleemloos maar bij een film over de keizersnee van een koe ging ik dus out. shame, shame.... :oo :oo Hoop dat de wond mooi geneest.
Karen, nogmaals :(:) , hoop dat er snel duidelijkheid is voor je.
Mootje, leuk huis, daar hou ik ook van, maar dan buiten en niet in de stad.
Nederlandse woorden: niettegenstaande, wordt gelukkig nog maar zeer, zeer zelden gebruikt.

En ik ken ook het vervolg op "hoe wurg ik mijn huisarts" }:) , dat heet: "geef de ortopeed een dikke zoen" :* :* . In plaats van 4 weken wachten op een spoedplaats werd jongste er binnen 24 uur tussen geplaatst, en de operatie staat nu gepland op 25 augustus. Zodra er nog ergens een plekje komt door bijv. een afzegging schuift ze nog meer naar voren op. Lange dag in het ziekenhuis, maar nu is alles wel in 1x geregeld. *\o/*

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:24

Ik sluit mij even aan bij de samenvattingen hierboven!
Super Texelse, dat is nog eens service!
Mirthe ze heeft niet meer in de L gereden, ze was volgens die man al kapot. Was ook een ander meisje op gaan zitten, die lag er ook al vrij vlot weer naast.

Wij zijn naar bataviastad geweest, alleen dvds gekocht. Toen heb ik met C gestapt die liep goed. :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:28

Niveau in ermelo was niet best. Paarden die er niet hoorden of ruiters die geen flauw benul hadden wat ze deden.
Paard van Edith meulemans was wel echt een lekker dier en jan van beek knalde echt goed rond met de burggraaf van michiel brons.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:39

Helaas hier ook uitgebeld, beat had haar dag niet echt en was bij de dresuur lau.
Springen ook erg lau voor haar doen maar deed ze verder wel netjes, helaas schopte ik tegen een staander aan waardoor er een balk afviel :+
Cross ging niet lekker, 1 ging bagger, 2 ook niet lekker, 3 wel (dressuurring inspringen( en 4 ging het fout, moest richting publiek springen en daar was ze toch wat te veel mee bezig, liep over de schouder weg en kreeg haar er gewoon niet fijn tussen. Jammer maar helaas einde cross.
Verder een prima dagje gehad maar beat krijgt eerst 2 dagen vrij want ze was gewoon niet scherp.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:43

Wat jammer zeg! :(:)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:24

jammer zeg sarah!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:37

Ook terug uit Ermelo Enkele leuke paarden gezien, maar idd niet veel. Niveau was niet je van het.
Bokkers helaas niet succesvol.
Echt jammer Sarah, de laatste keer aanrijden zag je al aan Beat's hoofd dat ie had van "ik doe het niet".

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:03

Jammer dat het niveau niet top was in Ermelo!
Texelse, wat een goed nieuws van de orthopeed :)

Ik heb net een reservewiel opgehaald. Die had ik blijkbaar niet... Nu kan ik met een gerust hart een lekke band krijgen :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:29

Foutje moest pb zijn :D
Laatst bijgewerkt door caro29 op 11-08-11 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

@ Mootje leuk huis. De inrichting is niet overal mijn smaak maar daar zou ik ook voor kunnen vallen. Alleen de prijs niet.
@ Corienn Had het ook gelezen van Jack. Balen zeg! Heeft hij geen oplosbare hechtingen erin?
@ Tg dat er veel zouden worden uitgebeld had ik eerlijk gezegd wel verwacht. Er staan een paar serieuze sprongen tussen en ik heb ook een beetje het idee dat een aantal paarden niet goed worden voorbereid. Voor zo'n wedstrijd vind ik wel dat je wat ervaring moet hebben met de cross.

muts_marijke

Wat balen Sarah dat het niet lekker ging.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:32

@ Sarah balen. Jullie waren zo goed voorbereid.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:41

Ja ik baalde ook, maar wat Sim zegt beat had echt iets van: die mensen massa? Echt niet. Uit eindelijk wel over heen gekregen maar helaas te laat ;)
Verder was het Beat dr dag niet, ze was lau en te rustig voor haar doen.
Springen was wel een lekker rondje en dat neem ik zeker mee. Nog een paar wedstrijden in de B want daar heeft ze pas 3 in gelopen :+ en dan maar over naar het L want dit sprong ze ook zo makkelijk.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:08

ook even gekeken bij't springen van bianca en de cross van evony en bianca (springen evony net gemist helaas...)

@ evony: denk dat ie van mij schrok, ik stond bij laura en evelien :P heb sim en billy ook nog wel gezien...
@ bianca: jammer dat ie misging bij die sprong, maar hij was wel enorm snel..., vind het verder wel fijn dier!!!, lekkere galop en goed springen ook, wel erg vlug, jammer dat ie net wat te weinig ritme had bij het springen bij die balk... hij redde zich nog bijna, maar tikte hem net iets aan, wel grappig om je zo te horen praten tegen 't paard :P

nu snel 5,5 uur slapen, moet vannacht half 2 op, werken tot half 7 en half 8 richting ermelo, hele dag NMK kijken.... probeer in de auto wel te slapen :P (pa rijdt)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:10

He potverdorie Jeroen ik had het kunnen weten als jij er ging staan!
Nee naja is niet anders, vind het jammer maar meer ook niet :+ Op staan en weer door gaan :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:11

Ik word er al moe van als ik het lees ;) weltrusten, succes met werken en veel plezier morgen!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:12

ja sorry hoor :P ik kon evelien en laura d'r ook niet alleen laten staan ;) ...

naja, op dat moment gingen er 4 van de 8 uit..., diegene vlak na jou kwam ten val op die hindernis, die ging er te recht over en landde er half op....., jij bent in elk geval blijven zitten...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:12

ja welterusten!!! doei :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:13

Haha ja idd! Ik ben niet zo van het onvrijwillig afstappen :+ Gelukkig nog maar 2 keer gebeurd, 1 keer vol op mijn kont na een zeer charmante salto en de andere keer stond ik er gewoon naast, beetje zo'n Sanne en what actie!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:34

Evony en Bianca, jammer! Maar iig een ervaring rijker.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:36

He jammer Sarah en Bianca! En ook jammer dat het niveau van de rest niet heel hoog was.