[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:03

Auto's kijken vind ik dan weer niets aan. :P
Ik zou zelf ook niet snel in een spijkerbroek naar een bruiloft gaan, maar in maart had ik bruiloft van een vriendin en ik was toen daggast dus had netjes jurkje en alles aan. Maar 's avonds liep de helft in spijkerbroek, wel met hakken en net truitje. Maar ik had dat echt niet verwacht. Daarom ook de vraag hoe haar vriendin is.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 23-10-10 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

billy1

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:04

Shoppen als je iets specifieks zoekt is een drama! Dan kan ik het nl nooit vinden, maar als ik helemaal niet op zoek ben zie ik ineens van alles leuks!

heleenxxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:04

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:05

Sannnn schreef:
Auto's kijken vind ik dan weer niets aan. :P
Ik zou zelf ook niet snel in een spijkerbroek naar een bruiloft gaan, maar in maart had ik bruiloft van een vriendin en ik was toen daggast dus had netjes jurkje en alles aan. Maar 's avonds liep de helft in spijkerbroek, wel met hakken en net truitje. Maar ik had dat echt niet verwacht. Daarom ook de vraag hoe haar vriendin is.

Zou ik echt niet leuk vinden om een bruiloft te geven en de helft van je gasten komt in spijkerbroek :o

Maar dan is hier in het oosten volgens mij de traditie om de bruiloft heen ook veel groter. De grote feestzalen zie je veel minder in het westen.
Laatst bijgewerkt door billy1 op 23-10-10 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 15:06

Of als je geen geld hebt :+

Daggasten zijn er niet, want ze is op Bali getrouwd, ik ben voor het hele feest uitgenodigd, met toost, eten, receptie en feest. Ik heb een blauw/grijze wollen broek, satijnen hempje en blauwe pumps... Moet goed komen! Nu wachten tot de strijkbout is opgewarmd!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:07

Goede middag!!
Vandaar dat ik Wendela niet te pakken kreeg :+

Mootje zou ook voor net gaan :j
Billy lekker gereden dus!
tientje netjes van je zusje!!
Hoe stond de L cross dan?
Heb lekker droog gelongeerd gelukkig morgen weer een dag :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:09

Wollen broek!?! Ik moet er niet aan denken, wat een gekriebel zou dat zijn!
Maar het klinkt wel als een leuk setje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 15:36

Valt wel mee hoor Billy!
Nou, Ik ben helemaal opgedoft... Ik ga nu richting het feestje, fijne avond iedereen :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 16:12

Mootje: Veel plezier :)! Klinkt leuk!
Corien: Wel logisch ja ;)

Bah... Zit ik braaf klaar.. Moet Merel tussen 2 Fransen in rijden en is ze dus geen seconden in beeld geweest.. Flauw :\ Vond het stiekem wel goed dat die Fransman voor haar eraf ging. Wat was die kneuterig aan het rijden!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:22

Avond :wave:
Mijn crosstraining ging wel goed. Ze is alleen nog niet heel dapper, dus de eerste keer vind ze het soms nog eng. Zo moesten we onder zo'n kraan doorspringen, nou dat was wel heel eng natuurlijk. Maar als ze het een keer gezien heeft, dan is ze wel heel enthousiast :D Maar het is ook wel mijn eigen fout. Zij vind het bijvoorbeeld eng en dan ga ik heel onrustig zitten. Resultaat: Ze wordt dan echt bang en klapt dicht. Als ik zelf heel stil blijf zitten en haar goed ondersteun, dan heeft ze gelijk veel meer vertrouwen. Het is alleen best lastig om dat af te leren :o Maar we gaan de goede kant op!
Het was trouwens wel heel erg koud. De meeste tijd zaten we op zo'n open veld, vol in de wind. Het was gelukkig wel droog.
Nu ga ik even eten en dan tas inpakken. En dan optijd naar bed want morgen vroeg eruit!

Mootje: Veel plezier
Vief: Ja dat is echt een nadeel dat ze tussen die 2 fransen moest rijden. Heeft ze het goed gedaan?
Heleen: Ik ga zo je topic bekijken!
TG: Wat een leukerd zeg! Ik hou wel van die blesjes :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:33

Vief: jammer dat je Merel gemist hebt op de livestream!
Mootje: veel plezier! Klinkt als leuke kleren. Ik had ook geen spijkerbroek aangedaan.
Heleen: heb al gereageerd in je topic!
TG: knap paard hoor! En jij ziet er ook leuk uit zo in je gewone kleren.
Anthea: fijn dat je veel geleerd heb tijdens de crosstraining!
Noor: fijne tijd nog in Thailand!
Billy: inderdaad shoppen is een drama als je echt iets zoekt. Dan kun je echt niets vinden. En ga je gewoon even de stad in om wat rond te kijken dan zie je vanalles leuks. Fijn ook dat je lekker gereden hebt!
Tientjeh: vaak willen dierenartsen de enting wel een paar dagen terug opschrijven zodat je niet in de problemen komt met je wedstrijd. Wel ontzettend goed van je zusje!

Heb vanmiddag Pancho in de stromende regen gereden. Het leek droog, dus ik snel opzadelen en rijden. Begint het meteen weer te regenen zodra ik erop zit. Het waterschap had net de sloten schoongemaakt en er lag dus allemaal drek op de slootkant. Doodeng volgens Pancho! Had even flink wat overtuiging nodig om hem die kant op te krijgen. Maar toen ik hem eenmaal aan het lopen had was hij gefocusd op mij en keek hij nergens meer na. Zodra ik aan het uitstappen was waren alle spoken weer terug. Was zeiknat geregend dus daarna snel de douche in!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:49

Hoi

Heb nog niet bijgelezen. Zag op Hyves wel dat PB super heeft gereden in Barchem. Gefeliciteerd..

Ik heb gewoon al vanaf maandag niet op paard gezeten. Zou vandaag les hebben maar dat heb ik afgezegd. De wedstrijd van morgen ook. De boel is onbegaanbaar. Nu is het mais er ook nog af en er staat toch een vieze wind. Paarden willen ook amper naar buiten. Wat kun je soms toch balen van het weer in Nederland!

Ga nu even douchen en daarna bijlezen. Ik loop weer een beetje achter geloof ik...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:26

Noor: Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Hoop dat je weinig last gaat krijgen van de overstromingen daar..
Anthea: Mooi dat je training geslaagd was! Fijn dat je in ieder geval weet hoe het op te lossen is :) Fijne vakantie alvast! Merel ging goed, had alleen een langsloper op een smalletje, maar was verder erg tevreden :)
Caro: Wat vervelend :(:)
Sussie: Jammer dat je toch een nat pak kreeg! Fijn dat je hem er doorheen kon rijden :)

Ik vond net toch een geweldig topic: [ITP] allerliefste zebra giraffepaard in beweging :))

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:36

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:45

Goedenavond!
Walibi was gisteren weer geweldig :D We zijn in een paar achtbanen geweest, nog vast komen te zitten in eentje :+ en natuurlijk lekker naar de 'spookhuizen'. De terugreis was alleen wel echt vermoeiend. Ik kon mijn ogen maar met moeite openhouden.
Vandaag clinic proefgericht rijden gehad. Met losrijden in mijn eentje buiten liep Vorstin wel aardig. Toen in de binnenbak voor de clinic ging ze al niet lekker meer. Ik word gespannen vanwege alle kijkende mensen, en Vorstin wordt ook gelijk heel stug. Dus echt fijn ging het niet. Daarna het proefje gereden. Hij heeft commentaar ingesproken op de video, dus dat moet ik nog luisteren. Proefje ging ook niet goed. Halshouding was niet fijn, omdat ze zo stug was, en ze had te weinig impuls en na de galop teveel en liep ze onder me vandaan.

@ Sannn, ik ben al een keer of 5 geweest :D Roxy vond ik niet echt superleuk, daar zijn we dit jaar niet ingeweest. Vorig jaar + jaar daarvoor wel. Alice was ook weer echt ge-wel-dig!
@ Mootje, dat is Halloween in Walibi. 's Avonds lopen er dan overal geschminkte mensen door het park die je laten schrikken, en er zijn speciale spookhuizen. Het is echt geweldig!
@ Vief, die had ik ook al in het scheertopic gespot :D

Haha, gekke paardjes Sussie!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt Margriet!
Gefeliciteerd PB!
Fijn dat Woll weer even aangepakt is door de osteo Vief
Klinkt geweldig daar Noor :D
Fijn dat je lekker gelest hebt Evie
Ben benieuwd naar je bruine setje Sannn!
Ahhw, wat een leukerd TG!
Jammer van de langsloper Tientjeh! Is ze nu uitgesloten vanwege die enting of dat niet?
Fijn dat je crosstraining lekker ging Anthea!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:59

Hey Jantine, ik zie net wel dat Marielle de hoogste stijlpunten van de dag van alle B paarden heeft gehaald! Toch leuk!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:24

Vanuit een zonnig 20 graden Spanje Lloret wens ik jullie fijn weekend.... :D :D :D :D Wij zijn goed aangekomen met de bus en hebben dus ook internet... }>

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 07:36

Goeiemorgen :wave:

Nog ff kopje koffie aan het drinke, terwijl de paardjes vast hooi eten. Zo Zetje vlechten voor de eerste B springwedstrijd sinds een jaar :oo

@ biaca; je boft maar! Je bent juist de goede tijd weggegaan hier, want t is hier prut weer :(

@ caro: wat balen zeg dat je niet kan rijden. T is wel echt heel snel nat bij jou he? Bij mij is de bak nl nog steeds helemaal droog zonder plassen.

@ anthea: ze leert het vast van zelf we om straks ook de echt dingen gewoon zonder morren te springen :j Komt goed! Gewoon veel doen!

@ snoekiej: een leuk dagje in Walibi dus? Is daar nu ook Halloween?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 08:48

Heerlijk al die vakantiegangers!! :D
Zou ook wel graag weg willen naar een lekker warm land haha.
Maar helaas al weer braaf aan de studie... Volgende week 3 tentamens, dus het is wel echt nodig :z

Shanouk: Fijn dat het leuk was :D Heb je weer van die leuke foto's ;)?
Mandy: Veel succes!! :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 09:34

goede morgen!

Snoek balen van je proef.. walibi was weer geslaagd :D
Manday succes!!
bianca veel plezier in loret!!
Vief succes met de studie!

Ik ga ook maar eens richting stal.,. dan een vriendinetje mee groomen op wedstrijd :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 09:41

Morguh!!

Geniet ervan Bianc!!

Ik ga zo eens Bari vlechten en dan B proefje crossen :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 09:59

Goedemorgen!

TG: succes op wedstrijd!
Rowo: ook succes vandaag!
Corien: veel plezier!
Vief: succes met studeren!
Bianca: geniet van je vakantie en het goede weer!

Ik moet vandaag pas om 17.40u rijden. Mijn L1 debuut met Weltsieger. Ben benieuwd!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 10:09

Goedemorgen!

Gisteren was ik slightly overdressed, maar dat mocht de pret niet drukken :D
Bianca, Veel plezier in Lloret!
Snoekiej, Klinkt leuk in Walibi. Jammer van het proefje. Waar was dat?
Corien, Veel plezier op cc met vriendinnetje.
Caro, Balen dat je bak zo nat is!
Vief, Succes met de studie
TG, Succes met Bari. Het crossen valt toch wel mee, of niet?
Sussie, Alvast veel succes vanmiddag, zal vast goedkomen!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 10:17

Was je overdressed Mootje? Toch wel veel in spijkerbroek? Had ik echt niet verwacht! Nou ja, als je maar leuke avond hebt gehad! Daar gaat het om. :)
Veel plezier Bianca daar in de lekkere zon!
Haha, wist niet dat je er al zo vaak geweest was Snoekiej. ;) Gelukkig heb je je weer goed vermaakt.
Succes met je debuut Sussie vanmiddag!
Jij ook succes TG.

Ben vanochtend vroeg eindelijk eens aan het verslag begonnen wat ik eigenlijk al af had willen hebben. Maar ben er ook al bijna klaar mee gelukkig. :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 10:33

Mo, haha, zul je altijd zien! Wel bijzonder trouwens om in een spijkerbroek naar een bruiloft te gaan. Hier ( in het oosten) is dat echt niet gebruikelijk!

Dorien, ik zag het! Daar was Marielle wel weer trots op. Ze smste nog dat het kwam door het fijne zadel en door jou lessen. haha. ( overigens heeft ze met Uk alleen nog maar stijlpunten tegen de 8 aan gehad. Best knap!)

Ik ga zo eens even lekker warm aankleden en dan vanmiddag richting Barchem. Wil ook nog even de cross lopen.