Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
billy1 schreef:Roos wat leuk!! Hopelijk heb je dit jaar meer succes! Gewoon even afwachten en 18 dagen na het insemineren laten controleren. Ik heb ook wel eens gedacht dat die van mij niet drachtig was omdat ze verschrikkelijk hengstig leek, maar er zat toen toch wel echt een veulen in!
Simmie schreef:EvelienH schreef:http://www.digipicsonline.nl heeft ook foto's gemaakt. Staan er alleen nog niet op.
Komt even tussendoor![]()
Wat ik begrepen heb komen die foto's ook niet online. Je kon ze daar alleen ter plaatse bekijken.
Maar 100% zeker weten doe ik het ook niet want ik heb het van horen zeggen (zie ook verslagen topic van Castenray).
!!
Daar al wat informatie over gevonden maar £2500 is wel een beetje veel van het goeie.. Andere optie is er ook al wel..
't Is meer nog even de knoop doorhakken dekken/niet-dekken. billy1 schreef:Roos wat leuk!! Hopelijk heb je dit jaar meer succes! Gewoon even afwachten en 18 dagen na het insemineren laten controleren. Ik heb ook wel eens gedacht dat die van mij niet drachtig was omdat ze verschrikkelijk hengstig leek, maar er zat toen toch wel echt een veulen in!
Had Nudine ook afgelopen jaar. Spannend en leuk zo dicht op elkaar!

Ben ook wel benieuwd, welke hengst
..
.. Hoe heet de nieuweling?
..
.. Onze Tinker was het slachtoffer
..

. Sander is zelf fokker, vertelde destijds over het fokken met de kleur van Wolin.. Vorig jaar vroegen meerdere mensen bij mij op stal of ik niet een veulentje wilde van Wolin.
Mijn nieuwe paard is gekeurd door Leendert Jan. Dat Sander fokt wist ik nog niet!
, fijn diertje..
..
!
. Heb gister weer voor het eerst op haar gezeten, mocht ik een stukje door de straat stappen, tot het eind. Ben op 3/4 omgedraaid, was niets meer aan te houden. Mevrouw wilde errug graag! 

peanutbutter schreef:Ja, daarom.
Zaterdag stonden we naast de nieuwe eigenaresse van het Roven vosje van Mirella Vrolijk, maar wat dat dier heeft echt een fantastisch instelling zeg. Als Roven dat altijd zo doorfokt. Mijn moeder zei ook s'avonds misschien moeten we maar opzoek naar een jonge Roven.
Daarom proberen wij ze zelf te maken