Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
billy1 schreef:Roos wat leuk!! Hopelijk heb je dit jaar meer succes! Gewoon even afwachten en 18 dagen na het insemineren laten controleren. Ik heb ook wel eens gedacht dat die van mij niet drachtig was omdat ze verschrikkelijk hengstig leek, maar er zat toen toch wel echt een veulen in!
Simmie schreef:EvelienH schreef:http://www.digipicsonline.nl heeft ook foto's gemaakt. Staan er alleen nog niet op.
Komt even tussendoor![]()
Wat ik begrepen heb komen die foto's ook niet online. Je kon ze daar alleen ter plaatse bekijken.
Maar 100% zeker weten doe ik het ook niet want ik heb het van horen zeggen (zie ook verslagen topic van Castenray).
billy1 schreef:Roos wat leuk!! Hopelijk heb je dit jaar meer succes! Gewoon even afwachten en 18 dagen na het insemineren laten controleren. Ik heb ook wel eens gedacht dat die van mij niet drachtig was omdat ze verschrikkelijk hengstig leek, maar er zat toen toch wel echt een veulen in!
peanutbutter schreef:Ja, daarom.
Zaterdag stonden we naast de nieuwe eigenaresse van het Roven vosje van Mirella Vrolijk, maar wat dat dier heeft echt een fantastisch instelling zeg. Als Roven dat altijd zo doorfokt. Mijn moeder zei ook s'avonds misschien moeten we maar opzoek naar een jonge Roven.