Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hebben een super mooie vakantie gehad. Foto's komen nog wel een keer.
)
Dat kan die zelf toch ook zien en repareren.. hij heeft zelf ook een aantal jaren paard gereden.. Grrr
Leuk thuis komen zo iig
. 

Wat onwijs balen... kan me je gevoel goed voorstellen. Maar niet opgeven en de volgende keer er gewoon weer keihard tegen aan. Vriendlief is ook pas de 4e keer geslaagd, terwijl ie de 3x ervoor ongeveer gelijk reed. Je moet ook de examinator mee hebben.
sterkte
ben benieuwd naar foto's van je jasje

fijn dat je vakantie zo geslaagd was 
Beentje is weer mooi dun. Alleen haar hak is nog wat dik. Daar zat ook wel veel vocht op de scan toen, dus dat zal nog wel even nodig hebben om weg te trekken. Spulletje er weer opgesmeerd en nog even lekker geborsteld en een stuk gewandeld. 
Ik ben 1.80, waarvan de helft van mij uit benen bestaat.. Niet echt een succes dus die lengte.
. Krijg je ook wel eens jasjes binnen in maat 40 of selecteer jij echt op maat 34/36? Je hebt altijd hele mooie jasjes die je nergens anders vind
..
.
.. Ik zat op die merrie die ik toen had gesprongen en ik had mijn knieën in mijn nek.. Ik keek toen heel sacherijnig
. Dus maar de gewone zwarte er voor toen even aan gehangen.
. Ik heb nu al een zwarte, ook een fijne hoor. Mooi getailleerd, met een gouden bies op de kraag, maar bijzonder is het niet en voor mijn nieuwe bruine tuig vind ik een bruin jasje ook wel leuk
.

Verder morgen maar met een vuilniszak naar Enschede om al mijn kleding op te halen