[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:28

Klinkt leuk dienke! ben je even wezen shoppen?
Hopelijk dat het klikt bij Markelo!

het is hier ook alleen bij gespetter gebleven!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:29

Het is op de dinsdagen en dan 3 uur Lachen.. ik geef elke week ook al eibergen en rekken.. Erg leuk om te doen. Alleen ze zijn wel Jorg gewend.. Ga vnv eerst even kijken hoe hij het doet en dan maar even kijken of het klikt.. Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:30

Oei, over Jorg hoor ik niet heel goede verhalen. Jorg stopt er daar dus mee?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:34

Jah, na acht jaar les te hebben gegeven.. Ik zag een advertentie op marktplaats heb gelijk gemaild.
Ik ken hem alleen van zien (vrienden van Tom Knipoog )
We shall see. Ik doe mijn best..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:35

Ja Miriam had/heeft les van hem toch?
8 jaar is wel lang zeg, tijd voor vernieuwing Ja

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:36

Jullie zijn lekker aan het doorkletsen hier.
Ik heb net mijn lessen afgebeld. moest 3 uur buien lesgeven en er komt hagel en onweer aan. Daarnaast ben ik ook erg druk met een esaay en was ik afgelopen nacht al tot 2 uur doorgegaan.
Moet het morgen inleveren dus ben benieuwd.
Gaan morgen wel lekker op excursie naar het Van Gogh in Amsterdam. Is daar een expositie van Vereniging Rembrandt wat 125 jaar bestaat en onze docent heeft die expositie samengesteld en gaat ons rondleiden. Heb daarna nog afgesproken in Amsterdam met iemand om wat te gaan eten en leuks te doen en wordt zelfs thuis gebracht Tong uitsteken

Wel leuk Dienke ponyclub lessen geven. Ik merk zelf dat ik vaak te weinig kan met kinderen. Als ze fanatiek zijn en ze pikken het op gaat het wel, maar als ze dat niet zijn kan ik er neit veel mee. Heb jij daar geen last van?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:37

jah idd.. Lachen..
Daarom ga ik het maar proberen.. Ik ben alleen wel van de gezelligheid... Ze moeten er wel aan, maar af en toe ff lol werkt altijd heel goed. Tenminste dat merk ik in Eibergen/Rekken..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:38

Ik kom bij onze vereniging vooral voor de lol Bloos Alhoewel we nu tijdelijk een hele fijne instructeur hebben.
Om echt iets te leren heb ik toch priveles.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:43

peanutbutter schreef:
Wel leuk Dienke ponyclub lessen geven. Ik merk zelf dat ik vaak te weinig kan met kinderen. Als ze fanatiek zijn en ze pikken het op gaat het wel, maar als ze dat niet zijn kan ik er neit veel mee. Heb jij daar geen last van?

Ik heb in Eibergen/Rekken (zijn 2 verenigingen) hele kleine kinderen die op superbrave pony's rond huppelen.. Die zitten altijd met een grote lach op de pony. Je maakt een hindernis van 4 cavaletti's naast mekaar en dan mogen ze met z'n 2en erover heen springen (1 aan de ene kant en de andere aan de andere kant).. Ze worden dan helemaal gek.. Of je maakt een lijntje met 4 of 5 hindernissen met elk een galopsprong ertussen en wanneer een balk eraf valt, moeten ze de volgende keer trakteren (hind. 1 is een twix, hind. 2 is een mars etc etc)... Je wilt niet weten hoe fanatiek ze zijn. Tussendoor geef ik ze een opdracht wat ze moeten uitvoeren.. Bijv. na voren kijken (focus je op iets).. De andere moet proberen zijn/haar onderbenen stil je houden etc etc... Ze komen elke keer met plezier op les.. En ik ook Lachen Lachen
Ik heb ook een 16jarig meisje met een super brave E pony.. Voor een half jaar terug sprong ze nog gewoon 1.10 en nu durfde ze voor 3 maand terug niet eens meer over een hindernis van 60cm. Ze was op concours in 1x bang geworden, hoe dat kwam is niet bekend.. Nu rijd ik haar pony altijd een kwartiertje (ze is alleen) en nu gaat het super..
/Kom zo weer. smid is er

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:12

Goeiemiddag Lachen

Mooie foto Andrea!
Balen Corien Ach gut
Haha, dat was dan gelukkig geen harde val Tientjeh Haha! Zal een mooi gezicht geweest zijn!
Fijn dat TG goed liep TG

Ik had het ook allang gelezen van Zara. Echt een rotongeluk Verdrietig

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:12

wanneer kun je evt terugplaatsing aanvragen??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:15

Ze zetten je niet zomaar terug. Ik ken iemand die M-7 was en de KNHS zag dat ze vaak uitgebeld was, of hc had gestart. Zij mocht dus terug, vertrouwenskwestie. Maar ging niet heel makkelijk zei ze.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:25

Whohoeee, weer een dartpotje gewonnen !! Tong uitsteken
M'n collega is een slechte verliezer... ook al staat ie 35 - 12 voor Bloos

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:40

BV: wil je terugplaatsing aanvragen dan?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:41

Ik zit nou helemaal in een dip met het springen... B kom ik met vertrouwen rond, maar L absoluut niet.. Ik blokkeer dan gewoon... Was benieuwd of ik me terug kon plaatsen en-of daar bepaalde voorwaarden aan zijn verbonden

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:46

Ik heb ooit ook al eens terugplaatsing aangevraagd. Ik reed ook in de M, terug laten plaatsen naar L. Toen deden ze daar niet moeilijk over, door een val samen met de pony destijds, kwamen we eerst helemaal niet meer over 50 cm heen. Gewoon uitleggen wat het probleem is.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:47

Ik ken het Dienke, ik had het met Pino in de M. Alleen toen ik eindelijk weer fijn rondkwam bleek ik toch -10 te hebben en MOEST terug. Clown

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:48

kan ik dat gewoon bij de knhs aanvragen?
Het is heel stom, want de hoogte's is absoluut geen probleem.. Thuis oefen je weer hoger, maar wanneer je op concours ben, blokkeer ik. Heb het nog nooit gehad....

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:49

Ja, dat kan je inderdaad bij de knhs aanvragen. Ik heb toen eerst even gebeld wat je precies op moest sturen. Ik moest toen een brief schrijven met waarom enz.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:50

Ja... idd gewoon een brief schrijven en uitleggen wat het geval/probleem is.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:52

Ik heb net een een mail gestuurd waar ik dat aan moet vragen.. We wachten af..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:54

Ik heb trouwens mijn dipje ook wel gehad in het L hoor. Ik kan nu pas zeggen dat ik sinds de outdoorconcoursen weer vol vertrouwen rondspring. En dat het ook makkelijk gaat. Voorheen zat ik veelste veel de prutsen. Nu ben ik er ook helemaal doorheen. Volgend jaar buiten ga ik in het M beginnen denk ik. Eerst een paar keer HC, kijken hoe dat gaat.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:58

klinkt goed Jantine... Het speelt natuurlijk ook mee, dat het vertrouwen tussen Remember en mij behoorlijk is geschaad door de crossen etc....

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:01

Ja tuurlijk dat is ook zo! Undercover is wat dat betreft totaal niet sensibel, hij gaat echt voor je door het vuur. En dat is altijd mijn voordeel geweest. Ondanks dat ik zo zat te plukken en zat te regelen, sprong hij altijd. Wel met minimaal 2 tm 4 balken. Maar hij deed het wel. Ik weet zeker dat als hij het af liet weten, dat het vertrouwen van mijn kant meer geschaad zou zijn. Maar ik had ook opeens een ommekeer, ineens buiten ging het helemaal goed. Niets te regelen, gewoon netjes rondkomen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:02

Pfff, wat een tempo hier!! Bloos!

@Corien: Beterschap joh!! Volgens mij heb ik weer mijn holtes vol zitten, ben ik behoorlijk gevoelig voor. Ik hoef maar een klein beetje te bukken en mijn kop barst uit elkaar. Ziek
@TG: Wel zonde dat je Veredus beschermers niet meer passen Scheve mond

Ik heb net mijn nieuwe rijbroek binnen, heb er toch maar één op internet besteld Bloos , ben er echt superblij mee!! Hij zit echt super! Een lichtgrijze met een rode bies langs de zijkant die doorloopt over mijn steekzakken naar boven.
Afbeelding
En een nieuwe riem voor mijn rijbroeken, mijn vorige is kapot gegaan op de laatste cross met de hengst, sindsdien nooit meer een nieuwe gehaald.
Een bruin leren met gouden bitjes erop, zit super, mooi smal.
Afbeelding

Ik kan er weer tegenaan, alleen nog nieuwe jodphurs, die leren die ik nu heb vallen uit elkaar van ellende Bloos .
Heb vanmorgen weer een lekker ritje met Wolin gemaakt, morgen komt de tandarts voor haar.