[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 21:11

Zoo! Ik ben er ook weer..

Ik heb helemaal niks meegekregen van die donorshow, zelfs alle ophef is een beetje langs me heen gegaan!

Nickeltje: klinkt wel behoorlijk naar zeg! Af en toe (lees: heel vaak) ben ik wel blij dat ik gewoon een oude opa rijdt die precies weet hoe het moet Haha! .

Hercules is helaas weer licht onregelmatig. Zijn pezen zijn niet eens gezwollen. Wel is linksvoor op een gebied van 1 a 2cm zijn pees een beetje verwarmd. Ik hoop dat hij met een weekje rust er weer vanaf is. Maar het springwerk moet ik dus weer naar 1 keer in de drie weken gaan zetten. Dat is eigenlijk best balen, want die oefening heb ik eigenlijk wel hard nodig. Verdrietig

Vandaag toch maar wel mee geweest naar Renswoude (zonder paard uiteraard). Ik heb foto's gemaakt en ik zal er ook een paar hier zetten als ik ze op de compu heb staan!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 22:12

Goed zo BT! Gaat lekker met jouw schimmel!!

Klinkt wel als een dondersteen Nickeltje, brr, ik stap pas op als ze ingereden zijn hoor!

Vandaag met Wuppie gesprongen, foutloos, hij ging heel lekker. In de barrage dacht ik 4 galopsprongen te maken tussen 4 en 5, want in het basisparcours kreeg ik er nauwelijks 5 in.....gelukkig zag Wup dat dat niet ging en maakte er een halfje bij zodat er een balk afging. Compleet mijn fout dus, Wup deed het goed! Sjoerd reed ook twee keer barrage en volgens Rob hadden we zowiezo prijs, want er waren weinig foutlozen, maar aangezien er na mij nog 60 moesten, heb ik niet meer gewacht!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 22:26

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 22:56

Nickeltje: Hij is best wel een spookje zo te horen!!
Waula is momenteel ook in een "stoute"fase.

Ik kreeg vanmorgen een vervelend telefoontje. Meisje uit mijn les die ik op de manege geef is gisteren met Fjordje gevallen en is er ondergekomen. Ze heeft een haar schaambeen en iets van de heupkom gebroken. Ik was er zelf niet bij want ik zat bij de toppers. Vind het zo sneu voor haar!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:31

Wuppie: toch is het ook wel weer een schatje hoor....
En hij heeft inmiddels al meerdere keren laten zien niet bang te zijn voor hekken en ze al helemaal niet uit de weg te gaan. Al meerdere keren is hij er gewoon overheen gesprongen. Andere keren lukte dit niet en was het hek, gelukkig voor hem, niet zo stevig en ging hij er door heen...
Ik zie een groot SGW talent in hem!!

JJ: wat vervelend nieuws!! Zet je meteen weer aan het denken hoe makkelijk het eigenlijk mis kan gaan... Vanmorgen toen ik vloog had ik dat idee ook even. Mn neus is beurs en mn schouder begint nu toch wel zeer te doen, maar verder heb ik helemaal niks, maar hij bleef na mijn val nog even doorspringen en was ook bijna op mij gesprongen...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:37

Owja: Morgen ga ik met mn vriend naar Cavalia!! Hij heeft kaarten gekocht voor mn verjaardag. Zo lief!!!
Heb er heel erg veel zin in! We hoeven pas om 13u weg, dus kunnen eerst lekker uitslapen...

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 00:02

Zwaai maar even naar ons als je langs Abcoude rijdt. Ik kan de snelweg zien vanuit erf/bak/wei Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 01:10

Dus dat is toch jullie spul JJ? Ik twijfelde laatst toen ik er langs reed. Waren de toppers leuk? Ik dacht al dat je daar weer heen zou gaan Knipoog

Vervelend voor dat meisje!

BT en SGWuppie hebben fijn gereden dit weekend! Mooi dat het zo lekker gaat meiden!

Nickeltje: wat een dondersteen zeg Bloos Hopelijk krijgt hij het snel door en kun je op je gemak verder werken met hem.
Je zal morgen wel stijf zijn Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga nog even naar stal toe. Otje heeft koliek en ik vind het er niet zo best uit zien Bloos

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 08:07

eerst Vork

thanks!
wat vervelend Gomir....arts er al bij gehad?
die van mij is er volgens mij heel gevoelig voor, dus die zet ik ook meestal niet de hele dag op het land.... Bloos
iedereen verklaart me ook voor gek dat ik haar uberhaupt naar buiten toe tussen de andere paarden.... (omdat ze Z loopt Verward) nou daar laat ik me paard niet voor binnen hoor...ze bijt wel van zich af Haha!

veel plezier bij Cavalia Nickeltje...!!! ik vond het wel een mooie show! Lachen

JJ: zielig voor dat meisje... Bloos

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:23

Oei Gomir, das niet zo mooi.
BT: Dat zijn zeker de dresuurruiters die dat vinden Tong uitsteken ?
Floor: Leuke foto's. Ziet er allemaal goed uit. Hadden ze les van Gert? Wel jammer dat je zelfniet mee kon rijden

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:08

Otje is er helaas niet meer...Verdrietig

Vannacht was het behoorlijk slechter met hem toen ik weer ging kijken, nadat hij in de loop van de avond een tijd tussendoor 'goed' geweest was op de medicijnen van de dierenarts. Veearts er weer bij gehad en uiteindelijk om kwart voor drie richting de kliniek gereden. Had ik al verwacht, want het ging echt niet goed. Trailer stond klaar, auto was afgetankt dus toen ik doorverwijzing had van mijn veearts en Ot nog een pijnstiller had gehad konden we meteen weg.
Hij is onderweg erg onrustig geweest, maar is iig wel in de benen gebleven. Kwart over vier waren we in de kliniek. Diverse onderzoeken gedaan en toen richting de ok om te kijken of en hoe er nog iets aan te doen viel. Tijdens het wachten was Otje weer helemaal Otje en wilde hij alles zien en horen.
Helaas bleek er in de buik teveel ellende te zijn om een herstel tot normaal paard te verwachten en hebben we om half zeven in overleg met de veearts besloten om de operatie af te breken en Otje niet meer wakker te laten worden Verdrietig

Ik ben nu behoorlijk van slag, heb niet geslapen vannacht en zit nog in mijn werkkleren van gisteravond. Heb wel een goed gevoel over de behandeling van de dierenartsen, zowel mijn eigen veearts die erg zijn best heeft gedaan als de opvang en de procedure in Wolvega zijn super gelopen. Ik heb alles kunnen vragen en overal antwoord op gekregen en ik vond het ook erg fijn dat ik zelf op OK heb mogen kijken hoe het eruit zag van binnen. Weet nu zeker dat we er alles aan gedaan hebben wat mogelijk was, maar dat het geen zin meer had.

Rust zacht lieve Otje, ik zal je missen Lovers

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:23

gomir........... ik heb er geen woorden voor Ach gut

heel veel sterkte

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:31

Jeetje Gomir!! Ach gut Kei veel sterkte met dit verlies.... Ik vind koliek altijd zo'n verschrikkelijk iets... Wel fijn dat je een goed gevoel hebt over hoe alles is verlopen. Dan heb je er zelf in ieder geval nog een beetje goed gevoel bij, het was dan waarschijnlijk helaas toch t beste wat je kon doen voor Otje!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:31

heel veel sterkte gomir..vind het vreselijk voor je Ach gut
als er niks meer aan te doen is.....bah, moet er niet aan denken.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:37

Gomir... jeetje... sterkte zeg!!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:41

Meisje, meisje, wat erg voor je! Wat naar. Ik heb je al online gesproken, maar wilde je hier ook nog even laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef. Ik vind het zo ongelovelijk...

Ach gut

Om met mijn neefje van drie te spreken: niet leut. Dat moet niet!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:54

Gomir, ik lees net van Otje, wat erg. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen, wat een vreselijke klap zal het zijn.
Ik ben heel blij te lezen dat je wel een goed gevoel over de behandeling hebt, dat je iig weet dat je alles geprobeerd hebt wat je kon!

Maar nogmaals veel sterkte, ik schrik helemaal van dit verhaal Ach gut

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:56

Oh Gomir, wat een naar einde! Arme Otje...
Heel veel sterkte met het verlies.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:07

Hè Gomir, wat erg Verdrietig ! Dat is echt een nachtmerrie waar jij vannacht in terecht gekomen bent! Idd heel fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel had bij de behandeling maar dat neemt je verdriet niet weg. Heel veel sterkte meisje!!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:54

Jee Gomir, wat een klap! Arme Ot! Heel erg veel sterkte ermee!!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:34

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:49

Jeetje Gomir......Heel erg veel sterkte

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:01

jeetj gomir.... Verdrietig
ik ben er helemaal stil van Bloos

wat sneu zeg!!!
ben je naar Wolvega gereden? ondanks dat het niks mocht baten wel een goede beslissing...ik weet zeker dat ze voor je paardje vochten...
sterkte meid!!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:10

Jeetje Gomir, wat erg voor je, ik weet precies hoe je je voelt...heel veel sterkte met dit verlies. Ik heb er geen woorden voor...
Gelukkig dat je er bij was en alles nog voor Otje hebt kunnen doen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:11