[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:23

renskek schreef:
Weet iemand hoe zwaar de L cross is in Ede? Ik wil daar graag voor het eerst L rijden, heb vorig jaar 4 B crossen gereden.
Kan ik in Ede beginnen of beter ergens anders?

De L cross in ede is heel goed te doen. Vorig jaar was dat ook mn eerste L cross. Die smalle fazantenvoerplaats vond ik moeilijk, maar viel in de praktijk erg mee. Het moeilijkste was de dressuur (toen nog... )
Daarvoor had ik dat jaar alleen de oefencross in Putten, B SGW in Roden gereden en een crosstraining bij Alice Naber.

BT ik hoop dat je meedoet de 25-ste in Putten , maar hoop niet dat je uitgebeld wordt op de NK

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:33

Ik had vandaag dressuurles met Killea. Ik heb haar weer op het Mylerbitje gereden. Ze pakt het nog steeds fijn aan, dus ik ga het bitje voor haar kopen.

L in Ede is fijn om te beginnen, Gorssel eventueel ook. Beide crossen zijn eerlijk en uitnodigend.

Mijn bellijst schiet al aardig op; er hebben zich in totaal al 20! personen voor aangemeld.
Ik ga even een deadline stellen. A.s. vrijdag wil ik de lijst klaar hebben en in het weekend aan jullie pb-en.
Ik heb nog niets gehoord van Sjaan (lijkt me dat zij ook wel op de lijst wil) Reeskees heb ik nog niets van gehoord en vast nog een paar die ik vergeten ben.

MELD JE AAN VOOR DE BELLIJST VóóR A.S. VRIJDAG!!

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:43

Fijn dat je paard zo fijn aanpakt op die Myler Simmie.
Ik heb je net een pb met gegevens gedaan.

Als chaam komend weekend niet door mocht gaan, hoef je mij smorgens vroeg niet te bellen hoor

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:50

mss wel handig om die bellijst ook te gebruiken bij de diverse wedstrijden (wel/geen deelname) zodat we niet reeskees komende zaterdag wakker bellen

Mij mag je rustig bellen als het niet gaat door, ik zit dan hopelijk al in Oostenrijk

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 14:04

ik wil ook wel op de bellijst!?!?!

fijn simmie van dat bitje!!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:17

peanutbutter schreef:
anja15 schreef:
En ik woon in losser..achter enschede is dat..En dan vlakbij de grens van duitsland haha..
Weet niet of je het kent..

Mijn vriendje woont ook in Losser dus ik ken t wel.

hoe heet hij dan?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:19

Ik heb je ge-PBt Simmie.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:22

Net weer eventjes bij Samos geweest..Alleen zn stal gedaan kon het verder niet echt meer opbrengen..Mn rug gaat slecht, ben gewooon kapot nu..Moet zo nog naar de fysio fitness..Wordt ook 3x niks kan ik je nu wel vertellen..En dan moet ik vanavond ook nog zn eigenaresse bellen dat ik ermee stop..
Wil niet graag bellen..zie er wel een beetje tegenop maar weet dat het moet dus maak me er verder niet zo druk om..

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:30

Sterkte Anja met alles, je rug en opzeggen enzo

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:45

Ik ben weer uit school
Gelukkig maar beetje moe
Wel een heerlijk zonnetje hier in Diepenveen. Verder wel koud, maar zo krijg je toch wel weer een beetje een lentegevoel
Zit nog een beetje te twijfelen of ik zo naar Sam ga of niet.. Rijden kan toch niet echt en hij staat vast heerlijk met z'n vriendjes in het weiland..
Denk niet dat ik ga.. Ga maar eens wat huiswerk maken en lekker luieren
Lang leve luiheid

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:49

Haha, lui zijn mag best een keer hoor

Jeetje, ik weet niet meer wat ik nu moet. Ik heb sinds gisteren last van m'n keel en als ik fiets of me een beetje inspan doet het erg zeer. En ja, morgen heb ik die sporttest voor m'n opleiding! Dus ik heb net gebeld om er achter te komen of ik het misschien een andere keer moet doen of dat ze er rekening mee houden. Maar ik werd tig keer doorverbonden en uiteindelijk kreeg ik nog niet degene die ik moest hebben! Pfff, nu nog maar even mailen en straks weer proberen.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 16:38

Jeetje dat is wel heel erg balen Andrea
Heb je al iemand te pakken gekregen??

Ik zat even met wat foto's te prutsen, uiteindelijk dit gemaakt
Afbeelding

Ik ga nog proberen om het huisje op de achtergrond weg te halen..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:15

Mooie foto!

Het is me inmiddels gelukt... Als ik morgen niet kom moet ik op 4 april komen, maar dat is dan echt de laatste mogelijkheid. Dus ik ga het morgen gewoon proberen, als het niet gaat ga ik 4 april.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:21

Dacht ze ook nog grappig te zijn met te zeggen: Maar je hoeft niet te zingen hoor, jeetje die had volgens mij ook geen zin in het laatste werkuurtje...

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:47

Lielle schreef:
mss wel handig om die bellijst ook te gebruiken bij de diverse wedstrijden (wel/geen deelname) zodat we niet reeskees komende zaterdag wakker bellen

Mij mag je rustig bellen als het niet gaat door, ik zit dan hopelijk al in Oostenrijk

Zoiets had ik ook al bedacht, maar moet nog even zien hoe ik daar vorm aan ga geven. Misschien de lijst (zonder telefoonnummers) in het bepaalde wedstrijd topic van de eerstvolgende SGW zetten en ieder kan dan aangeven in dat schema of ie wel of niet mee doet. Maar aan de andere kant, wordt dat schema dan misschien weer tig keer gequote en dan wordt het zo onoverzichtelijk. Ik ben nog aan het denken daarover.

Trouwens, a.s. maandag ga ik met Djinny naar de kliniek voor de laatste controlescan. Mijn deelname aan Etten-Leur met haar hangt daar grotendeels van af! Duimen allemaal dus!

Succes met je sporttest Andrea. Hoop dat het een beetje gaat morgen.

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:48

*begint vast met duimen*

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:59

Mijn duimen zijn al blauw. Het zal vast wel goedgaan. Djin wil zeker graag mee naar EL!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:02

Zo mijn laatste stage dag zit erop! Dat was mijn 4e jaar bij entrainement Schoonhoven! Wel jammer! Maar ja het was wel erg koud vanochtend op de sulky! Brrrrr. Nu een blokstage adres zoeken! Ben al naar de Welkoop geweest maar de bedrijfsleider was er niet. Maar aangezien ik volgend jaar naar paraveterinair wil mag ik misschien ook wel op een dierenartsenpraktijk stage lopen! Dus dan doe ik dat! Wel zin in!

Ow en ik mag bijna weer aan Tutjes oor zitten! Nog niet helemaal. Ow en het blauwe van het blauwspray zit er nog op!

Simmie--> Ik duim ook mee hoor!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:10

MM: ik zou voor de dierenartsenpraktijk gaan, lijkt me echt gaaf!

Simmie: ik zal ook voor je duimen, komt vast goed!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:18

Simmie ik duim ook mee.

Jiska dat is echt balen, gelukkig heb je nog lekker buiten gereden.

Mijn paard heeft gister heerlijk in het land gelopen, die had er niet zo'n probleem mee

Achteraf is het maar goed dat het niet door ging, was de hele week al niet lekker en gistermiddag werd ik toch ziek. Ben nu ziek thuis en hoop dat ik de 18de beter ben.

Anja sterkte

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:23

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:40

grappige site!
over 3 weekjes zit ik hier:
Overdag Nacht
Maandag 13 Maa 31 °CN 2
18 °CNW 3

Dinsdag 14 Maa 31 °CNW 3
18 °CNW 3

Woensdag 15 Maa 32 °CNW 2
19 °CNW 3

Donderdag 16 Maa 29 °CNW 3
19 °CNW 4

Vrijdag 17 Maa 28 °CNW 4
19 °CNW 5

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:53

ik duim met 1 duim oke?!
ik hoef tevens niet meer mee te doen aan de valtraining, want ik kan bijna perfect vallen...

ik moet deze week een 5 jarige doen, de aller eerste keer (rond november) dat ik hem onder het zadel zag, vloog de ruiter en keihard vanaf
daarna heb ik hem nog maar 1 x onder het zadel gezien en dat leek wel goed, vorige week had ik er al ff opgezeten, om te kijken of het wat ging. hij was erg braaf. zaterdagavond wilde ik even gaan rijden, maar ik heb er misschien 3 minuten opgezeten dat dier flipte gewoon, was net rodeo dus ben maar afgestapt en heb hem gelongeerd, ook geen succes, kon hem zowat niet houden zo allemachtig debiel deed hij..
vandaag toch maar weer geprobeerd, het begin ging braaf, hij schrikt van alles, dat is wat minder, maar op een gegeven moment kwam er een ander in de bak rijden en dan slaat de paniek toe, bit vastpakken en bokken enz echt niet leuk meer
het bleef goed gaan, maar op een gegeven moment zag hij dat paard aankomen (30 meter verderop maar oke) en toen draaide hij zich om en ging als een debiel lopen bokken, ik hield dat niet vol en werd dan ook gelanceerd

beest ging er als een malloot van door... naja daarna snel weer opgestapt, maar hij bleef zo debiel doen, dus even gestapt en eraf gegaan, rotbok
ik zit nu met een gekneusde duim en voel me langzaam aan stijf worden(hmmm toch niet zo goed gevallen )

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:33

Auw..
Nou sterkte met je duim

@ Lielle, misschien moet je eens een fanclub gaan oprichten (kwam uit het topic welk boktpaard zou jij wel willen hebben)
sharonaollie schreef:
Ben erg blij met me eigen paardjes.
Maar wat ik echt mooie paarden vindt is..
Karlos van ..bailykarlos?
Rebel van RoughRebel
Raimaer van lielle

En nog een paar ga eens kijken hoe ze ook alweer heten

IndianRose schreef:
Pablo van Lielle
Die vindt ik echt super stoer.

IndianRose schreef:
http://img213.imageshack.us/img213/3851 ... .jpg[/img]

Gwenneth is ook stoerrr,maar Pablo heeft ook een mooie uitstraling vindt ik.

Vindt ze allebei leuk hoor Maar ik keek alleen naar het uiterlijk van Pablo,want ik ken hem natuurlijk niet

Nu eerst even een hapje eten, dan de manege schoonmaken

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:28

ik ben ook aan het duimen!!