Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze verdraagt slecht eenzijdig druk
. Ik stap altijd op via een brug, waar ik gewoon m'n been moet overzwieren zonder ook maar een voet in de beugel te steken. Opstappen van de grond is soms een spannend zaak
zeker op wedstrijd. Gelukkig is het wel al veel verbeterd, maar vroeger was ze het soms gevaarlijk :/. We zijn zo nog samen om de grond gevallen. Ik probeer altijd aan iemand te vragen om aan de andere beugel te duwen zodat de druk wat gelijk is als ik van de grond opstap.
jammer ik keek er naar uit om het daar te vieren
mss nemen we deze nog mee.
! Wel een dure grap zo... die meerdaagse in het voorjaar zijn feitelijk niet echt geschikt voor mensen zonder camion, mobilhome of caravan met verwarming
!
? We moeten 's avonds nog weg dus hopelijk hebben we goede uren!
! De 3e is een I'm S*pecial De M*uze, en erg braaf en makkelijk onder het zadel. Heel rittig en simpel, maar komt uit een onbekende moederlijn... dus dat durf ik niet goed. Als de B*alou na 2 keer niet gelukt is, ga ik daar misschien alsnog gewoon mee proberen. Op dit moment wil ik gewoon "een" veulen. M'n merrie fokt zichzelf ook heel hard door, ik ken haar kleindochter en dat is 2 druppels water haar.
!).
En een fleece in slaapzak ook!
.
Zo oneerlijk.
Maar rooster valt mee op zich. Ik heb 14 dagen voor mijn laatste examen, en tis echt nog mijn gemakkelijkste vak ever.
Ik heb er al een deelexamen van gehad, 2 dagen voor gestudeerd en heb een 12 gehaald. Met 14 dagen een topscore.
Had liever dat vak als eerste en een ander vak als laatste. Heb maar 3 examens. Nuja heb veel opdrachten enzo, dus is nu al druk druk.
En na m'n laatste examen ga ik dan regelmatig naar Hinde kunnen gaan en stillekes aan beginnen!
vraag me alleen af bij ons staat het dressuur uur in vet gedrukt? iemand een idee waarom dit is?