raf is in engeland gediswalificeerd in het springen, ze zeggen dat hij voor de bel is gestart, terwijl iedereen de bel wel heeft gehoord. Hij mag morgen nog wel de cross rijden, maar komt niet in de uitslag.
Ik ben weer terug uit Neu Versen. Jammer dat ik niet kon starten. De cross lijkt simpeler dan vorig jaar zowel in de klasse VL als VA. Foto's zijn aan het uploaden en ga gelijk even bijlezen
maximiliano
Geplaatst: 09-06-12 18:33
@ Eef jammer zeg.... @ lau heftig zeg!! Beest erg geblesseerd?! @ Lielle wat een slagveld indd zeg!
Top van Renske!!
Max vandaag gelongeerd met dubelle longe. Liep lekker ontspannen over z'n rug.
Kan iemand mij AUBBBB helpen met het bijpassende oornetje bij dit dekje?! BR Event is het. Wel in spring maar gaat ff om de kleur.
Het gaat om de lila volgens de link. In het echt is het paars met antraciet grijze rand.
caro29
Geplaatst: 09-06-12 18:36
@ Danielle boze ouders heb ik gelukkig nooit. @ Evelien wat jammer @ Mootje kleine schoenentic?
Wat top van Renske! Jammer van Raf. Foto's van Neu versen. H1 en H2 is hetzelfde. H2 heb ik niet op de foto want er was een dressuurproef bezig. Wit is VA en rood is VL. http://www.mijnalbum.nl/Album=XXJRQ7YX
@ Henny misschien Ooteman, Divoza of BR zelf even bellen. Heb ik ook gedaan.
Zou gaaf zijn als het protest wordt toegekend. Mijn culinair hoogstandje van de avond is gelukt. Tomaat, mozarella, lente ui, knoflook, aubergine, rode pesto en basilicum in bladerdeeg. Nu maak ik een versie met nog feta erin en citroengras. Simpel om te maken. Uit de oven
danielle. Wij hebben selectie in dinxperlo. noor mooi dat zwartje braaf was mootje heeft weer genoeg schoenen jantine beterschap kris heeft weekend maar zou intussen al wel de 3 paardjes gepest hebben sarah ook beterschap evelien ik snap ook dat je baalt vooral als het niet echt dik stond bleh naar laura dat er een paard in hindernis 4 zit renske heeft foutloos gecrosst super hoor. henny kun je niet br mailen? caro leuke cross, toch wel anders dan hier
net concours gehad met bay. Foutloos en 70 punten. er waren helaas maar 3 prijzen en ik was 4e. Met pony, met oliver en nu ook met bay altijd net buiten de prijzen. maar hij ging echt fijn. Morgen nog een rondje voor de selectie en ook een rondje b hc met ol.
hier staat nu dat stomme voetbal erop. en ben aan het wachten tot me eten klaar is.