@ Sussie dat klinkt niet leuk. Hopelijk houd je lichaam het nog effe vol. Goed aan jezelf denken hoor!!!!!!!
Eef_Bam
Geplaatst: 09-03-12 20:45
Goedenavond, ik ben bezig met een bijlees-inhaalslag, wat hebben jullie geklept de afgelopen dagen 26 pagina's , maar vind het wel leuk om te lezen, dus heb nu dinsdag, woensdagochtend en vandaag gelzen, woensdagavond en donderdag moeten nog . Snoekiej: Fijne vakantie! Sussie: Pas je wel op jezelf . suikermeisje: Hmm dat is apart, ik zou het niet vertrouwen en denk dat ie al ingereden is als ik het zo lees. Mijn paard was zadelmak en had daarnaeen jaar op de wei gestaan toen we hem kochten(januari van het jaar dat ie 5 werd), maar no way dat je daar "ff een volte" mee gallopeerde de eerste weken . Bvw: veel plezier in Brabant!
Over gekke manieren van water drinken gesproken, als jullie warm water raar vinden... ik lust helemaal geen water . Ok, als ik verga van de dorst en het water ijskoud is, maar anders no way, dan drink ik liever niets, vind de smaak echt niet lekker en warm vind ik echt goor .
sussie sterkte met het overwerken en denk wel aan jezelf. suikermeisje denk dat de haf toch al wel iets kende. snoekiej fijne vakantie en mooi dan denzel zo braaf is.
verder zijn er veel die heel druk zijn nu en dus even snel hoi/doei komen zeggen.
van het weekend lesgeven. morgenavond naar toneel (kijken) en de rest ga ik weinig doen. wil graag me kamer en in de schuur/paardenspul goed opruimen maar dat gaat denk ik niet lukken in een weekendje
texelse
Geplaatst: 09-03-12 20:54
Sussie, kalm aan hoor, denk wel een beetje om jezelf, want er zijn niet veel anderen die dat wel doen
Kom net bij mijn schoonouders vandaan, Pa heeft besloten dat het ziek zijn steeds ondragelijker word en heeft nu dan eindelijk toch de keuze gemaakt om morfinepleisters te gaan gebruiken....Alles zal nu in een sneltreinvaart gaan vrees ik...
Wat sneu, Mel Sterkte! Sussie, hopelijk wordt het snel rustiger op het werk!
viefdepief
Geplaatst: 09-03-12 21:08
Wat een water-freeks hier
FE: Jeetje dat is nogal wat.. Sterkte Shanouk: Fijne vakantie en leuk om te horen dat je zo blij bent met Denzel Sussie: Sterkte met de drukte Merk dat ik ook aan mijn max zit, maar goed nog een paar weekjes.. Mootje: Fijn dat het gelukt is met de outfit! En de Primark is inderdaad een hele andere shop-beleving. Moet je eens in een schoolvakantie gaan, dan weet je helemaal niet hoe snel je weer naar buiten moet Kwam er eerder best vaak omdat Joost er zo dichtbij woonde en dan ging ik 's ochtends nog wel eens heel vroeg, dan is het wel leuk snuffelen, maar anders liever niet idd
Het begint ergens op te lijken!!
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-12 21:11
mooi vief. FE
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 09-03-12 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
texelse
Geplaatst: 09-03-12 21:22
Leuk Vief! FE:
Sannnn
Geplaatst: 09-03-12 21:27
Mooi Vief. FE Hoe kan je water nou niet lekker vinden haha? Denk je wel aan jezelf Sussie? Succes iig!
Mijn beoordeling was trouwens goed, als het meezit ga ik voor de volgende periode een hele leuke plek krijgen. Hoop het dus echt.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 09-03-12 21:28, in het totaal 2 keer bewerkt
mooi sanne dat je beoordeling goed was. weet je al waar je volgende periode mag?
Sannnn
Geplaatst: 09-03-12 21:35
Sandra. Ik mocht een voorkeur opgeven vandaag, dus dat gedaan. Daarna naar mijn oude stageplek geweest om even gedag te zeggen, is de stagebegeleider daar een vriend van mijn oude stagebegeleider. Denk dat ik het woensdag te horen krijg of ik echt daar zit.
FE wat erg heel veel sterke! Vief mooi zeg! Sann fijn dat het goed was!
muts_marijke
Geplaatst: 09-03-12 21:45
onze slaapkamer net schoongemaakt, nouja Geert dan en ik de was weg gevouwen en weg gepakt, morgen vroeg nog effe stofzuigen en daarna komen paps en 2 kameraden van paps de baby kamer aftimmeren. Zo blij mee, daarna kan het plafond gespoten worden, behangen en vloer leggen en dan kunnen de meubeltjes erin. (meubeltjes komen pas in april-mei dus nog tijd zat
F_E wat erg!!!
Sannnn
Geplaatst: 09-03-12 21:46
Mootje schreef:
Leuk Sannn! Drie periodes stage achter elkaar? Dat is best veel
Ja, 3 achter elkaar. Is inderdaad veel. Helemaal omdat het zonder vakantie is, zou een weekje vrij stiekem wel fijn vinden. Maar goed, nog tot half juli. Dan moet ik een baan zoeken dus dan zal ik wel poosje vrij zijn.... haha, geeft niet Mendy.
sann dan ben je al klaar voor fysiotherapeut? marijke leuk dat er geklust wordt voor de kleine
muts_marijke
Geplaatst: 09-03-12 21:54
Die wordt zoooo gaaf Moootje! Onze kamer is niet een kwart zo mooi als deze wordt. Echt leuk Mendy kan niet wachten tot hij klaar is.. volgens mij ga ik er dan zitten wachten in mn schommelstoel tot de kleine komt
FE, wat naar zeg! Sannn, deze stage heb je het niet meer zo naar je zin? Texelse hoor rare geluiden Mo heeft haar bijzondere outfit gescoord. Marijke, wat leuk om de babykamer klaar te maken! onze volgende wens is een dakkapel, zodat we nog een slaapkamer op zolder kunnen maken. zodat Sem straks naar onze slaapkamer kan en een evt volgende in sem zijn kamertje. en dan hebben we op zolder onze slaapkamer en op de 1ste verdieping nog een klein logeerkamertje.
Pff ben gaar! Morgen nog een dagje werken en dan heb ik weekend. morgenavond nog een feestje. Geen zin in. Sem moet voor het eerst uit logeren en zie daar ook wel tegenop eigenlijk. Ondanks dat hij smorgens vroeg wakker is, heb ik hem toch liever thuis Dus moet nog even bedenken of ik uberhaupt wel ga en me er overheen zet of dat ik thuis blijf.
muts_marijke
Geplaatst: 09-03-12 22:07
waarvoor dan Noor????
Is echt heel leuk Jantine! Heb al zoveel leuks gezien!
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 09-03-12 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt