jij rust.. ik zo niet meer.... hahaha, eet smakelijk dan maar
weule
Geplaatst: 31-01-11 21:42
mistid schreef:
haha ik zou constant onder tafel liggen van het lachen.
Eet smakelijk Dienke
ohw dat gebeurd ook wel eens, dat 1 van ons dan voor/onder de bank ligt van het lachen en het ouwehoeren, of half onder tafel... en dan krijg ik weer een draai om me oren van d'r pa enzow... Maar verder is het wel leuk daar kan altijd hele goede gesprekken voeren met hun kater, humpie, die is het altijd met mij eens..., spreekt mij ook nooit tegen!
Weule en dienke zijn weer heerlijk romatisch bezig. en ja Jeroen is altijd zo.... Stop er drank in en het wordt nog erder. Dan gaat hij rare fratsen uithalen als auto´s inpakken in folie
Hmm ik had net die heerlijke rocky road af komt er bezoek hier, alles binnen 5min op
AntheaV
Geplaatst: 31-01-11 21:49
Toen ik bij de Welkoop werkte, liep ik juist in Havens kleding haha
nah nah nah!!! foei lautje: ze kenden mij hier als rustig en braaf, niet gelijk alle sterke verhalen op tafel gooien (wat een hilarische stunt was dat hé!!! )
_lautje_
Geplaatst: 31-01-11 21:50
Ik heb zelden zo gelachen En volgens mij was ik nog nuchter ook toen (redelijk). Normaal lig ik niet zo snel in een stuip.
Ik was nergens verantwoordelijk voor!!! wij gingen gewoon weg hahaha... ja, ik was mede de veroorzaker van die foto geniaal, begon al in de winkel toen we 10 rollen folie gingen afrekenen en ja, jij was best nuchter toen (ik niet echt meer geloof ik....)
de dag ervoor stond die auto met de assen op 2 bierkratjes, en er zat gel aan de handvaten
arme ik!!! toen ze erachter kwamen zagen ze ons gelijk als de daders!!! en werden ruw gewekt na een zware avond en nacht (en maar 2 uur slaap ofzo...) en ik kon alleen maar lachen