[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:53

Ook een mooi zadel Mandy :j!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:02

Goeiemorgen!
@Shanoek: Lijkt me ook wel erg leerzaam zo'n clinic! Volgens mij hebben jullie wel veel van dat soort activiteiten bij jullie op stal, of niet?
@Evie: Altijd moeilijk om de juiste persoon te vinden om je spullen te controleren...
@Noor: Spannend van de huizenjacht!!!!
@Lotte: Hopelijk word je aangenomen bij de cardiologie!!!
@Vief: Dat was inderdaad niet zo handig om je sleutel te vergeten, maar fijn dat Woll braaf was met longeren!
@Rowo: En hoe gaat het met Zetje en de kleine?? Heeft hij al een naam en heb je al buitenfoto's?

Ik moest vanmorgen naar de tandarts, voor het eerst van mijn leven een gaatje vullen.... Is me wel meegevallen, geeft alleen nog wel een beetje een raar gevoel.
Gisterenavond nog ledenvergadering gehad, was uiteindelijk nog gezellig ook.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:19

Mo: Butet is in NL een stukje goedkoper nieuw. Zit rond dezelfde prijs als een nieuwe passier. Alhoewel dat nieuw ook niet echt leuk voor de portemonnee.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:20

Morning!! :z

@E_B: Jahhoor, bij ons gaan ze dan gewoon het land op, Wolin gaat altijd naar buiten, het liefst tot op de laatste dag dat ze het land op mogen.. tegen begin/half november :) . Ze is echt een buitenpaard, maar houdt niet van regen.. dus regendekentje op.. kleine moeite, groot geluk ;) .

Van Rijs, echt niet!! Pfff.. dat is echt een prutser eerste klas, wat heeft die een zadels verkloot zeg!! En ik ken een heleboel mensen die vol enthousiasme een Hulsebos zadel aanschafte en dat zadel vervloekend verkochten.. Wolin haar rug deed ontzettend zeer met de Hulsebos, de mijne ook.. De WB4 is gewoon veelste diep voor mij.

Ik heb een Massimo Son, een luxe veelzijdigheidszadel, en deze heb ik gekocht bij Esther Groen, van Green Distance en ik ben zeer te spreken over haar fysiologische en anatomische kennis :j .. Ze is laatst nog geweest en er hoefde niks te gebeuren aan het zadel :) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:22

PB, Dan is het nog wel te doen qua prijs. Misschien red ik het met dit zadel, maar ben bang van niet! Dan maar wachten op mijn 13de maand en bonus van dit jaar :) De website had ik al gevonden (http://www.butetzadels.nl)!

Ik rijd alleen op mijn springzadel met springen en buitenrijden, wat max 1 of 2x per week is. Mijn Prestige TD ligt perfect!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:43

Leuke foto's PB!!!
Op welke site heb je deze gevonden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:44

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:44

www.prokoni.de Staan alleen nog de foto's van zaterdag op, maar de rest komt van de week.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:49

Hmm en weten jullie toevallig ook andere sites waar foto's te vinden zijn?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:50

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:54

Die heeft ook alleen foto's van zaterdag er op staan......

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:09

Met dank aan Simmie deze foto gevonden, ik vind m wel grappig :)
Afbeelding

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:10

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:12

Leuke foto Dorien! Dat is nog eens bergop ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:12

EvelienH schreef:
http://www.digipicsonline.nl heeft ook foto's gemaakt. Staan er alleen nog niet op.
Komt even tussendoor :o

Wat ik begrepen heb komen die foto's ook niet online. Je kon ze daar alleen ter plaatse bekijken.
Maar 100% zeker weten doe ik het ook niet want ik heb het van horen zeggen (zie ook verslagen topic van Castenray).

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:09

Zijn echt superfoto's PB!
Ik hoop dat ik deze week de foto's die ik heb gemaakt ook krijg, dan stuur ik die ik van jou gemaakt heb ook even door!
Vind je shirt echt onwijs gaaf! En je paard ook :+:

Mooie foto Dorien!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:12

Goeiemorgen!
Ik heb heerlijk uitgeslapen. Verder ga ik eens verder met mijn to-dolijstje afwerken.

- Evie, Van Rijs heeft mij vorig jaar idd een niet passend springzadel verkocht. En mijn dressuurzadel zou ook helemaal goed liggen (niet dus). Godfried ben ik ook echt super tevreden mee. Wow heb ik ook geprobeerd, maar ik zat er niet lekker op. En Vorstin liep ook echt heel slecht, maar of dat nou door dat zadel kwam weet ik niet.
- Bij ons gaan met die regen trouwens alleen de merries met veulens het land op. De rest mag weer als het weer wat beter is. Heb Vorstin zaterdag er nog wel ff opgezet, maar die wilde er alleen maar weer vanaf!

Haha Noor, ik heb alleen gekeken hoor :D Fijn dat het goed gaat met huizenjacht. Ben benieuwd!
Benthe, we hebben idd wel veel activiteiten de laatste tijd. Nu weer een poos niet. Dat komt doordat de staleigenaar in het bestuur zit van de fokvereniging, en daarom gebruiken we vaak onze locatie voor lezingen. We hebben daar echt een aparte kantine voor. Gaatjes vullen vind ik ook niets :=
Mooie foto's van Amati PB! Jij kijkt ook erg charmant op die laatste :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:17

Wat een leuke foto's zeg!

Vind jouw shirtje met stippels echt heel erg leuk PB :D

Woll staat wel gewoon buiten :)
Die had het gister volgens mij ook een beetje koud, ze was namelijk echt super wakker en fris. Verder vind ze het helemaal niet erg (en ik ook niet, 't is zo'n viezerik regent ze mooi een beetje schoon :D)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:18

Fijn dat je hebt uitgeslapen Shanouk!

Ik ga Cuby maar eens even longeren, gister tijdens rijden gleed hij van achter uit in galop en lag vervolgens met zijn snufferd in de blubs. Eens even aan zijn balans werken :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:53

[quote="viefdepief"]Wat een leuke foto's zeg!
Vind jouw shirtje met stippels echt heel erg leuk PB :D[quote]
Denk dat dat schirt ook wel leuk staat bij mijn nieuwe jasje ;)
Ik heb net vanmorgen mijn merrie weer laten dekken, doordat ze momenteel geblesseerd is hebben we afgelopen weekend besloten dat ze maar weer bij de hengst moest. Kwam vanmorgen bij de hengstenhouder kon direct het kwakkie er in :D

Hmm quote lukt niet :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:56

Welke hengst heb je voor gekozen, Dorien?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 13:04

Natuurlijk voor niemand anders dan Roven xx :o

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 13:05

Die van mij is zaterdag geïnsemineerd,uiteraard ook door Roven, ben benieuwd of het dit jaar wel lukt.

Ze kwam gister terug,(staat sinds 25-4 op nieuwe stal) en toonde meteen hengstig ten opzichte van haar "nieuwe" buurmannen. Vanmorgen dan weer niet. Vreemde was wel dat ze mijn pony echt afsloeg, jammer dat hij opzij stapte en ik een klap op mijn heup kreeg. Dat afslaan doet ze nooit, nu duwde/beet zachtjes in der lies. Ze wordt wel vaker door hem gepest en dat doet er niks, hoogstens geeft ze een knauw, maar nu sloeg ze vol uit.

Was niet aan het opletten en degene die mijn pony vast had ook niet.

Ik weet alleen niet of dit betekent dat het niet gepakt heeft. Heb er al wel op gerekend dat we over 3 weken weer naar Wamel moeten.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 13:11

Roos wat leuk!! Hopelijk heb je dit jaar meer succes! Gewoon even afwachten en 18 dagen na het insemineren laten controleren. Ik heb ook wel eens gedacht dat die van mij niet drachtig was omdat ze verschrikkelijk hengstig leek, maar er zat toen toch wel echt een veulen in!