Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij loopt nu m2 met winst
zal je even pb'en
ik heb een nieuwe springsingel met buikflap besteld bij emmers.be, ik was al heel lang aan het zoeken maar bijna nergens hadden ze een singel van 1 meter maar hier wel en maar voor 50 euro
rowo schreef:Alleen om de stokmaat zou ik al voor de 2e gaan. 1.61 is echt heel erg klein voor een paard. Daarnaast zou ik eerder gaan voor een fijn beest, dan 1 die minder fijn loopt en mooier is.
Dat is inderdaad niet veel voor singel met buikflap.
.
.
En ik vind het knap dat jij je als speldenkussen laat gebruiken, ik heb het niet zo voor op naalden
Ga nog net niet van mijn stokje, maar prettig vind ik het toch niet.
1 tentamen heb ik wel gehaald en de ander moet ik een klein beetje aanpassen en dan is die ook goed.
Terwijl als ik hem op internet had gezien, ik er nooit zou zijn wezen kijken. Ik houd totaal niet van vos, en al helemaal niet met veel wit, maar tsja, Aquila is toch echt vos met veel wit!

Jammer dat je geen geldboom in je tuin hebt 
.. Had na haar ontsnapping de hengstenketting maar om gedaan, aan het halstertouw was geen doen. Ze was er een keer vandoor gegaan
, in volle galop door de gang op de blote voeten, achterin een box in en waar ze biks ging staan eten. We gingen nog een keer langs de koeien terwijl de smid haar voet vast had ..
, ook geen vertoning. Nog een paar keer gemept naar de smid en toen was het klaar
. Ze was echt aan het etteren, gewoon de oren naar voren, even kijken hoe ver ze kan gaan. Als je haar gewoon rustig terugzet op haar oude plek, rustig corrigeert en niet de discussie aan gaat met haar, werkt ze gewoon weer mee en staat ze braaf stil tot ze weer wat heeft verzonnen, maar hoe bozer jij wordt hoe heftiger zij wordt. Dus ik was eerst heel kwaad geworden en toen begon ze naar de smid te meppen, toen heb ik gewoon tot 10 geteld en toen was er niks meer aan de hand. De smid bleef heel geduldig gelukkig, hij kent Wolin ook wel langer als vandaag
. De laatste 20 minuten heeft ze keurig stil gestaan, in de billen van de smid gehapt, die de grap wel kon waarderen. Toen ze klaar was, maakte ze een grote sprong naar voren van de standplaats af en begon lekker te springen, vrijheid blijheid. Even gegeten en toen weer op het land gezet. Ze zat helemaal onder de bagger, maar morgen weer een dag, stilstaan wilde ze vandaag écht niet. Ze wordt liploos beslagen, dus de smid had er een hele kluif aan. Het verschilt echt per keer wat haar bui is, vandaag had de smid weer een soort 2-jarige in handen. Uiteindelijk was ze dus braaf, ik denk dat ze nu zo is omdat ze zich echt verveeld. Ben benieuwd als ik er morgen weer op stap.
.. Was een goeie tik geweest.
En ik snap je keuze ook heel goed van de verkoop
. Hopelijk vind je een fijn nieuw baasje voor Nika
.
Had ik inderdaad maar zo'n mooie geldboom
Het viel hier wel mee met de regen, het ging wel hard maar het duurde niet zo lang. Alvast succes op de CK met Zetje!
twas in 1 woord SUPER!!!!
morgen werken.
Let vooral niet op het dressuurmatige aspect, dat was echt bagger
Ik vond het moeilijk om dressuurmatig te rijden en ook op de sprongen te letten. Aquil wilde in het begin overal een beetje kijken (bij water en op-afsprongetjes), dat zie je in dit filmpje bij het water ook

Ben benieuwd naar je foto's.

Woll mag straks ook op ijzers. Wil toch echt ijzers onder als we gaan crossen. Ben benieuwd wat Woll daar van vindt

, Wolin vind het niet erg om beslagen te worden
. Het warm beslaan was wel even wennen voor haar, nog steeds vind ze dat wel spannend
.
!!
, niet dat ik alweer wat kan doen, maar voor het idee doet ze weer mee
.
. Sterkte ermee Andrea!