Haha tientjeh als je in Diepenheim maar blijft zitten!
Biem hoe gaat het met je hand?
Gisteravond TG even gereden, voelde goed. Bak was echt te slecht dus snel gestopt. Daarna nog een paard geschoren, die was echt heel braaf dus ook erg mooi geworden. Vanavond clubles, nu al zin in.
Hier ook allemaal regen en donkere lucht Gister nog een vette hagebui toen ik onderweg was naar m'n auto .. je hoort het zo mooi aankomen over de daken heh
@ Andrea ... leuke foto idd! Lekker veel bestellen, lijstje eromheen en ophangen @ Karen ... hoest eigenlijk met TG z'n been? Is het helemaal weg of blijft er toch wel behoorlijk litteken/bult zitten?
Jeeeeej, heb te horen gekregen dat ik de springlessen deze winter op een andere vereniging mag volgen 1x in de maand, dat is meer dan wat ik tot nu toe in m'n hele leven heb gehad
TG: in diepenheim blijf ik zitten hoor! haha, dit was gewoon net heel ongelukkig en was ook al in 2 jaar niet meer van hem afgevallen. Dus het moest er maar een keer van komen
LL: Gaat goed Is eigenlijk ook best "mooi" geworden, wond is nu eindelijk dicht. Na 1,5 jaar (!!) en zit nog wel een verdikking op de voorkant van de kogel. Verder blijft het mooi dun. Tijd geleden nog wel röntgenfoto's laten maken en van binnen was alles goed. Zal nog wel een keer een foto maken.
Maar heb je geen problemen met beenbescherming dan, dat het niet past door de bult? Wel fijn dat het ein-du-luk dicht is .. 1,5 jaar, jeetje wat heeft dat lang de tijd nodig gehad
Ja er kwam echt geen eind aan. Met dressuur heb ik er nooit wat om. Met springen en crossen heb ik crossbescherming om. Ik heb de Styles en die passen echt perfect. Wond komt er ook heel mooi onder vandaan na een cross of springles. Maar mijn Veredus kogelbeschermers passen niet meer......
Tg: Met mijn handen gaat het beter.. Ben nu wel de hele tijd met handschoentjes bezig.. ben dr al wel achter gekomen dat het kappersvak niet helemaal mijn ding is, veeel te veel getut en alles .. Wil het wel graag afmaken, daarna ga ik wat anders doen
Ben r ook weer... Rijden ging eigenlijk lekker, ze begint de contragalop aan te pakken, ik was bijna klaar met rijden, zie ik ineens een beetje bloed uit haar mond... Snel afgestapt, het was maar een beetje, maar ik ben snel naar stal gegaan.. HEb haar hoofdstel uitgedaan en nog gekeken, maar er was niks meer te zien.. Nu nog altijd niet.. Maar even voorzichtig doen...
En hier is het nog wel droog... . Net een heel leuk jurkje gekocht in het bruin en donker grijs.. Beetje wollig ding met een riempje om de middel. Erg leuk ... Van EDC.. Vanmorgen 2 vriendinnen gekleurd. Erg veel werk, maar het resultaat was helemaal super . Rowo: Wel ideaal dat je lekker kunt bokken tijdens je stage. (of doe je het stiekem?? Ik heb vanavond een proefles bij de ponyclub van Markelo. Ze zochten jaar een instructrice... Ben benieuwd... Hoop dat de klik er is
Nee niet stiekem. Zit nu veel alleen omdat iemand op vakantie is en er dus iemand op kantoor moet blijven. En er is amper wat te doen, dus verbieden kunnen ze me het ook niet. Wat leuk van Markelo zeg.. Hopelijk klikt het. Hoeveel lessen ga je geveN?