Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

jenga_8 schreef:
!
.

ladyzwien schreef:
.
Ik heb veel te veel geduld
Had ik veel eerder moeten doen.
.
. Niet eens dat hij het allemaal eng vond
. Soms is het echt een apart peerd
.
.
.
Ik zal straks even bijlezen

Ik had vandaag toetsen wiskunde en engels (literatuur). Ze gingen allebei wel goed. Daarna ben ik naar de opvoering van de Moulin Rouge geweest op een andere school, een goede vriendin van me regisseerde het. Was een leuk stuk

toen ik haar uit der stal viste. Met rijden was ze zich behoorlijk druk aan het maken. Ze wilde niet opzij voor mijn linkerbeen en ik had geen zin in geprutsmuts dus ze werd een beetje gefrustreerd van mijn doortastendheid. Meestal laat ik haar dan even stappen als iets niet wil en ze druk wordt, kan ze even afkoelen
en dan is ze ook weer helemaal relaxt. Maar nu had ik daar niet zo'n zin in begon ze heel druk te draven en zat nog een sprintje bij ook. Soms moet je beetje streng zijn, maar voelde gewoon dat ze kookte vanbinnen haha. Volgens mijn moeder lijk ik soms behoorlijk op Woll
Halverwege had ze toch maar zoiets van okeeeuh doe wel weer normaal. Vast bang dat ze geen brokken meer kreeg
Mams had nog even snel een paar foto's gemaakt en zat wel een hele stoere tussen 

Ik heb met Lipso ook wel eens gehad dat ik op foto's later zag dat het stangetje een beetje scherp stond terwijl ik dat met rijden helemaal niet zo had. Kwam ook omdat de ketting toen te los zat.
hij heeft ondertussen al wel 20 keer gebeld en een stuk of 10 sms-jes gestuurd
Alsof die niks beters te doen heeft, ik ken hem niet eens. Dus ik reageer gewoon niet en hoop maar dat het snel weer voorbij is.