[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:30

Bento1988 schreef:
Miel raakte met zijn achterwerk de schrik draad en schrok daarvan Vork
Haha!

ach gos, dat beest schrok zich natuurlijk rot Ach gut

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:33

MJ: anders ik wel Clown

Afbeelding
Foto van Rodeska

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:38

stoer beest!!

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:38

Afbeelding

Kwam nog een leuke foto tegen van Huub en Tino in het starthok
(voor als Margo nog meeleest, als je je mail adres aan me doorgeeft dan stuur ik je een paar foto's door van Barrocca)

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 11:19

Gave foto van Huub en Tino, Bento *LOL* Die van Rodeska is ook leuk!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 11:54

Leuk die foto's!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:12

Goeie acties MJ en Bento! Haha!

Simmie, hoe is het nu met je?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:45

Zow... net weer met Zeph gewerkt. Afgelopen zondag had hij mn jongste zus op een zeer onvriendelijke manier laten vliegen, dus het leek ons verstandgi om eerst maar te beginnen met een uitgebreide Join-up.
Die duurde langer dan gemiddeld omdat hij eigenlijk gewoon geen zin had zich over te geven.
Goed, na 20 minuten deed hij dat. Wij de procedure afgemaakt, zadel gehaald, op gelegd, toen werd hij al onrustig. Aangesingeld en toen wou ik even een rondje lopen voor ik op zou stappen...
Hij heeft ongeveer 6 rondjes in de longeerring gebokt en raar gesprongen, dus ik was heel erg blij er niet op te zitten...
Ik heb hem toen nog met zadel ongeveer een kwartier gelongeerd en aangezien ik alleen met mam was (pas geopereerd aan haar voet) had ik neit bijster veel hulp. Ik durfde het na dat gespring dus niet aan op te stappen met het idee dat hij misschien op mama zou springen...

Morgen dus een nieuwe Join-up en dan samen met papa die wat sterker is, ga ik er weer op...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:44

Hm, klinkt als een enerverend ochtendje Nickel Ja

O ja, we hebben onze paarden gisteren verhuisd. We staan nu - tijdelijk - op dezelfde stal als waar laquinta staat, tot er op een andere stal (met binnenbak) een plekje vrijkomt Ja

Pablo staat naast Laquinta, ze lopen al heerlijk te donderjagen samen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:50

Da's wel handig Lielle! Kun je ze allemaal op een adres rijden! Beviel het niet goed meer op je oude stal?

Nickeltje: Wel balen dat het niet lekker gaat met Zeph zeg! Maar goed van je dat je er morgen weer op gaat want als ze merken dat je ze met dit soort gedrag een stapje terug kunnen laten doen is het van de dam (tenzij er iets aan de hand is uiteraard...). Met Estée heb ik tot nu toe geluk. We rijden nu (na longeren en nog even aan de longeerlijn stappen en draven) los door de longeerbak en de volgende keer (hopelijk morgen) gaan we voor het eerst in de grote bak. Wel voor de helft afgezet want 60m. om er tussenuit te gaan is me iets te heftig... Bloos

Ik werk vandaag een dagje extra ivm met een buitenlandse collega die overkwam. Maar ik wil nu wel graag naar huis!!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:54

Dat is idd wel heel practisch op het moment. Is best even wennen na een jaar pendelen *LOL* maar het duurt als het goed is maar een paar maanden.

Op onze oude stal kwamen steeds meer handelspaarden, soms wel drie lichtingen in de week, en ik heb weinig zin in constant vreemde ziektekiemen op stal.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:20

Dat kan ik me voorstellen Lielle! Zou ik ook niet echt op zitten te wachten, zeker niet na die ellende met Pablo vorig jaar...

Mijn praatje ging niet door, ze hadden me vergeten op het programma te zetten. Nu moet ik het tot volgende week vrijdag onthouden Clown

Ik ga zo richting mijn vriendin, die zal zo wel thuis komen Ja
Zit nu nog in de ziekenhuisbieb, en dat op vrijdagmiddag Clown

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:28

heb effe bij moeten lezen..iedere keer kwam er weer iemand van de camping of het restaurant tussen.

maar goed..ben weer bij. vandaag lekker gesprongen met mijn merrie..

effe een tussendoor vraagje....misschien ben ik wel koperblond..maar we kunnen ons nog niet inschrijven voor wieringerwerf hè?

en gaat er iemand overnachten in maarsbergen?..ik had het ook al in de andere topic gevraagd, maar kreeg niet echt een reactie...dus probeer ik het hier ook maar.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 17:39

Het gaat elke dag een stukkie beter Canter. Maandag ga ik weer een paar uurtjes aan het werk.

Madelene: MB is om de hoek voor mij; slaap dus lekker in mijn eigen bed.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:08

madelene schreef:
heb effe bij moeten lezen..iedere keer kwam er weer iemand van de camping of het restaurant tussen.

en gaat er iemand overnachten in maarsbergen?..ik had het ook al in de andere topic gevraagd, maar kreeg niet echt een reactie...dus probeer ik het hier ook maar.

Ik woon er een goed half uur vandaan, dus wij hebben het daar heel relaxed mee...
Misschien kan ik je uit de brand helpen als je een stal nodig hebt?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:22

Wij gaan gewoon vroeg weg 's ochtends Ja

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:24

Zijn er eigenlijk al tijden dan bekend ofzo? Dat mensen zich nu al druk maken over vroeg weg gaan enzo?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:28

Ik had gehoord dat ze de B paarden vrijdags voor half 1 ofzo klaar wilden hebben. Weet niet meer precies hoe ik daar bij ben gekomen Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik ben eigenlijk nog nooit echt laat opgestaan voor een cross en denk dat we toch wel vroeg weg moeten gaan ivm files enzo Lachen

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:02

Wie heeft 'de grote donarshow' van BNN gezien? Ik vind dat ze dit hadden gedaan, nog een grotere stunt dan dat hele programma!! Ik hoop dat er wl meer donars zijn gekomen weer. Maar ik vind tipisch BNN!! Verward Dit is ook niet leuk meer Boos! !

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:08

Ik vind het een heel goed idee!! Heel hypocriet Nederland staat weer op z'n kop en uiteindelijk melden zich denk ik veel nieuwe mensen aan. Echt een goeie stunt!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:37

Ik heb het niet gezien, maar het verbaasd me niets Knipoog .
Fijn dat het alweer wat beter gaat Sim.
Nickeltje; Balen dat het even niet zo lekker gaat, maar dat komt vast snel goed. Volgens mij hebben ze (bijna) allemaal wel even zo'n uitprobeer fase.
Zarate kreeg ook ineens ambities als rodeopaard toen ze al een paar weken braaf onder het zadel was. Gelukkig had ze heel snel door dat het niet zoveel zin had en gedraagd ze zich nu weer voorbeeldig.
Ik duik mn bedje maar eens in. Moet morgen om 6 uur al weer op Slapen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 15:00

Ik had wel willen kijken, maar ik was aan het paardrijden (totdat ik opeens een horde junikevers achter me aankreeg en toen moest ik stoppen). Toen ik terugkwam hoorde ik dat het al afgelopen was en dat het een grap was.
Ik had ook al de hele tijd gedacht dat het een grap zou zijn.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 16:56

Zow...
Heb Zeph vanmorgen weer gereden...
Eerst heel uitgebreid een Join-up en dat pakte hij nu lekker snel en goed op.
Toen zadel er op en flink laten lopen (zijn conditie is niet super goed gelukkig en dat gebruik ik nu even tegen hem) en vervolgens hoofdstel in en daar Monty's halster overheen zodat ik als ruiter wel teugels met bit in handen heb, maar paps die er naast loopt niet de hele tijd aan zijn bit hoeft te trekken maar heel direste druk op zijn neus uit kan oefenen.
Goed, opgestapt en lekker rondgestapt met hem, links, rechts, stilstaan, allemaal toppie.
Maar zodra ik een overgang probeerde te maken naar draf explodeerde hij. Heb 5 flinke bokken op kunnen vangen, toen vloog ik en is hij nog even door gegaan...
Ok, weer de longeer ring in en hem nog een kwartiertje flink door laten draven.
Toen er weer op. Paps had iets meer door welke macht hij heeft met dat halster en was wat allerter. Ook ben ik niet gaan lichtrijden maar in een soort verlichte-doorzit houding blijven zitten toen we weer gingen draven.
Deed hij eerst onrustig, maar daarna hebben we 2 keer een hele ronde kunnen draven.
Daar was ik zo tevreden mee en hij was inmiddels zo moe dat we toen zijn gestopt...
Mn neus doet nu erg pijn want tijdens 1 van zijn sprongen kwam ik met mn neus op zijn hals, maar verder is alles nu prima en ga ik dinsdag weer met hem aan de gang...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:39

ik heb eigenlijk helemaal niks mee gekregen van de show van BNN Bloos

alles goed hier? weer lekker aan het crossen?
ik zag dat Oeterma(indoctro) op plek 7 staat in de Vive la vie cup Haha!

ben net terug van concours met mijn schimmeltje. waren foutloos, barrage foutloos Haha! en net buiten de prijzen Bloos maar wel tevreden!! Tong uitsteken
2e pc 1 balkje
dus weer een lekker dagje...en nog eens mooi weer ook Haha!

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:40

Biertabje, ging vast wel lekker! Jammer dat je net buiten de prijzen viel, maar dat maakt dan ook niet meer uit he. Knipoog