[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:07

Biertabje schreef:
jeetje wat balen zeg voor de crossers en het was nog wel zon prachtig weer...ik durf eigenlijk nu niet te melden dat ik vanmiddag geweldig mooi in het bos (wieringerwerF) heb gereden
echt zo super, ik weet dan ook weer meteen wat ik zo mis...die ruimte en vooral die stilte geweldig gewoon!
Muis pakte het leuk op, ze vond het erg leuk

Waarom was je niet in Sneek? Stonden een stel hele mooie proeven vandaag Wietse had gebouwd! Ik mistte je al

Wel fijn dat Muis goed ging in het bos

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:10

Biertabje schreef:
neehoor ik had vanmorgen wedstrijd in NH, en daarna zijn we even doorgereden naar het bos (dat is ook waar ik woonde)
Oh vandaar dat je niet in sneek was Wie gaat er nou dressuur rijden in Noord-holland als je om de hoek kan springen

Citaat:
ik stond trouwens 1,5 uur stil op de afsluitdijk de slagbomen van de brug wilde niet meer open sta je daar met 2 paarden op de snelweg. wij stonden redelijk vooraan... uiteindelijk moesten we via de andere brug...lekker gedoe, ik moest een pokke end achteruit rijden om de kruising van beide wegen te halen

Richting Friesland zeker?

Ik vroeg me al af waarom vanavond op de terugweg het verkeer ineens weer over 'mijn' weghelft moest Op de heenweg waren ze namelijk alweer klaar met het onderhoud

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:11

Simmie schreef:
En sommige vrouwen willen helemaal niet bevallen.
Zeker niet als ze het blok voortplanting hebben gedaan

gomir

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:13

anja15 schreef:
vief netjes van je winstpuntje hoor!! Bij de nieuwe proeven moet je dan minimaal 180 hebben? zoiets hoorde ik..Is wel erg hoog
In verhouding niets hoger dan nu hoor
Citaat:
En ik woon in losser..achter enschede is dat..En dan vlakbij de grens van duitsland haha..
Weet niet of je het kent..

Ik wel

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:15

reeskees schreef:
die andere ruiter rijdt/springt haar 1x per week en op de wedstrijd en de rest van de week rij ik haar gewoon lekker door)
Ze pakte best goed aan zo voor het eerst in het Z. In het eerste parcours verzoop ze even in een zeer ruim staande dubbel maar in het 2e parcours was ze zelfs 1e. maar jammergenoeg wel 8 strafpnt...

Ik wilde nog vragen hoe het tweede rondje ging, mijn moeder wist het namelijk ook niet En ik had het te druk met losspringen
Eerste parcours heb ik gezien, jammer van die dubbel, die stond een eind weg he

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:17

BT en Vief: gefeliciteerd met jullie eerste punten

Scum: fijn van het goede gevoel, jammer van de jury

Jiska: heb je toch nog wat aan je trip naar Brabant gehad

Mijn verslag komt eraan Wat zijn jullie allemaal nieuwsgierig, was pas om half tien weer op stal, tien uur thuis

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:21

Otje ging super vandaag! Eerste parcours stond aardig dik aan de maat en vond het best wel weer spannend(moet nodig weer wat ritme opbouwen ). Op het voorterrein sprong hij super dus vol vertrouwen de ring in gereden
Er stond flink kijkerig materiaal, en het was aardig technisch en ook nog eens flink aan de maat, maar het liep allemaal fijn
Hindernis 1 t/m 4 gingen super, 5ab ging mooi maar de achterste balk van de oxer er net af. 6-7ab ging super, maar ietsje groot de dubbel in Daarna kon ik hem weer mooi sluiten naar 8(echt een enorme oxer, als dat 1.20 was dan klopt mijn gevoel voor hoogte niet meer ). Kwam heel mooi iets dicht, maar kon het daardoor in de landing net niet uitzitten en toen kwam hij net even iets terug in de eerste twee galopsprongen. Toen kwam ik net niet meer op vijf naar voren bij de laatste hindernis(flinke steil) en zes ging ook niet meer dus toen stonden we stil Tweede keer wel braaf erover, maar toen kneep ik iets teveel in de afzet en sprong hij de bovenste balk eraf. Maar wel fijn gereden en we hebben iig het einde gehaald
Toch wel fijn om af en toe daar te rijden, heb ik tenminste het idee dat we weer wat bijgeleerd hebben (hindernis 3 en 8 zouden hier in een Z-parcours iig niet misstaan )

Toen een hele tijd wachten op het tweede rondje. Wilde eigenlijk maar naar huis gaan, duurde zo lang en het was al laat en ik had toch al fijn gereden
Toch maar gebleven, anders is het ook zo zonde van die 9 euro startgeld en ik wilde toch zo nodig weer parcoursritme opdoen... Losspringen ging bagger. Steeds iemand voor of achter de hindernis, Otje daardoor twee keer middenin de oxer en helemaal over de zeik. Hij wilde helemaal niet meer fijn toelopen, werd heel schieterig en bang. Ging totaal niet lekker. Nog maar een keer steil gedaan(waar weer iemand voorlangs liep ) en toen maar gestopt en de ring in gegaan
In de ring ging het super! Was klassiek direct op tijd dus stond even een gaatje lager dan het eerste rondje. Het liep als een speer en kon overal mooie strakke wendingen rijden, nergens binnendoor gegaan, eerst zelf maar weer wat vertrouwen krijgen. Wel foutloos gereden en stond voorlopig tweede(maar was de vierde start pas ).
Otje rustig weggezet en nog even coupons opgehaald binnen in de kantine en toen lag er toch nog zomaar een rood lintje + envelopje voor me klaar. Had ik niet op gerekend, omdat er na mij nog een stuk of 12 moesten rijden, maar was wel erg leuk Was 35 euro dus heb mijn startgeld er weer ruim uit

Toen snel naar huis gegaan want het was al half negen, kwam hier om tien uur pas binnenlopen

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 08:42

sorry niet bijgelezen. Hier nog niets.. Had het gister eik ook niet echt verwacht, ze is nog niet genoeg klaar naar mijn idee. Ik hoop eigenlijk dat ze vandaag in de zon helemaal vult (uier) en nog iets mooier loskomt van achter. Heb niet zon zin om nog 10 nachten op da rot matje te liggen

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 08:52

Ter vervanging van Chaam, kon ik gister nog op een dressuurwedstrijd starten. En met een redelijk succes.
In het L2 werd ik een beetje afgestraft na mijn idee, omdat tino uit zenuwen vaak met zijn tanden knarst.
Na mijn mening had de jury dit onmogelijk kunnen horen maar op een aantal onderdelen kreeg ik daarom wel een punt minder met de vermelding dat ie de hele proef met zijn tanden knarst.
Ondanks dat mankementje is tino overigens heel erg ontspannen maar goed. Ik had 158pnt.
Heel de winter heeft ie bij de beste 3 gelopen, maardat was hem nu niet gegunt.
Met doppie reed ik voor de eerste keer een echte dressuurproef. En dat zonder enige oefening van de M- onderdelen. We behaalde wel een 4de prijs met 162pnt. Er moet nog heel veel beter, maar toch een mooi begin!!
Als met al is de zondag die o zo slecht begon toch nog redelijk afgelopen voor mij!!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 09:54

Wat super Gomir!!!

@ L0ve, ook netjes gedaan hoor, toppie.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:08

Super Gomir en L0ve!!! Gefeliciteerd!

Ik heb gister dressuur gereden met Lucky in Gorssel, maar voor de verandering liet ze me even helemaal in de steek. Misschien ook wel een beetje mijn fout. Ik had iig een 5-en proefje... Ik kwam in de L1 met haar uit op 147pnt. Nou ja volgende keer beter!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:28

Jammer Sjaan..
Volgende keer gaat het vast weer beter

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:46

lekker L0ve en Gomir!!

ja ik had die dressuurwedstrijd al in de planning staan, wist ik veel dat ik naar het NK mocht anders was ik wel even gestart

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:02

anja15 schreef:
En ik woon in losser..achter enschede is dat..En dan vlakbij de grens van duitsland haha..
Weet niet of je het kent..

Mijn vriendje woont ook in Losser dus ik ken t wel.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:19

Ik ben illegaal aan het schoolbokken

Super gomir en l0ve!!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:23

Top gomir! Op naar het Z

L0ve, netjes. Ga je al naar het M met Martino?

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:29

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:38

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:46

Oeps je hebt gelijk, thnx!

Heb je Tallie al gespot op die productpagina

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:14

Gomir : Super van je wedstrijd!

L0ve: goed gedaan!

Kim: jammer van je NK..maar goed, van het zomer meer succes

Chantal: Jammer, dat je minder had gereden.

Ik heb gisteren wedstrijd gehad met 3 paarden.
Ik kwam zaterdagnacht pas thuis om kwart voor 5 samen met een vriendin, we waren uitgeweest. Zondag moest ik om kwart over 8 pc lopen, dus was flink brak
Met violin BB gesprongen. eerste parcours 1 balk, tweede foutloos. Sprong fijn

Sunny had ik in het L gereden. had 3 maanden geen wedstrijd gehad met hem. Het ging eigenlijk heel goed, had op de eerste hindernis een balk, maar voor de rest super
Er werden foto's gemaakt, en die waren supermooi geworden!
Piet mocht ook weer mee voor het eerst. Ik had een rondje L hc gereden. Hij was knettergek, maar sprong ruig. Had op de laatste hindernis een balk, want hij werd iets lang.
Ik zit nu op school, en vanavond komt een Roemeens meisje bij mij voor een uitwisseling. ben dus de komende week heir niet zo vaak te vinden.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:23

Kim, jammer dat het niet liep zoals je hoopte, maar 13e van Nederland blijft super.

Renske, goed hoor. Start je Piet binnenkort weer officieel?

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:32

Zo, ik ben ook weer terug uit de middeleeuwen en dus weer in het land van computers/bokt!

Heb wel flink bij moeten lezen. In ieder geval balen dat Chaam voor jullie niet doorging! Vooral voor degenen die voor niets op en neer gereden zijn. Wij moeten ook vaak erg vroeg weg, en zo zijn we ook wel eens in Diepenheim aangekomen waar bleek dat het niet doorging. Dus ik stuur je ook een pb met mijn nummer Simmie!

Verder las ik dat de meesten lekker gereden hebben!

Talida/Lielle: Dat is bij mij bijna om de hoek, kan ik op het fietsie af! Maar ik denk niet dat ik heen ga.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:37

Lielle : Ik ga eerst nog M hc en dan over een maand officieel denk ik.

Weet iemand hoe zwaar de L cross is in Ede? Ik wil daar graag voor het eerst L rijden, heb vorig jaar 4 B crossen gereden.
Kan ik in Ede beginnen of beter ergens anders?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:56

MissM schreef:
Talida/Lielle: Dat is bij mij bijna om de hoek, kan ik op het fietsie af! Maar ik denk niet dat ik heen ga.

Shame on you!
wrum nie?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:07

lekker renske!!
ik werd gister trouwens nog gevraagd of ik de 25e in Putten wilde rijden... dus RK, heeeeeeeel misschien ga ik wel mee in ieder geval als ik de 24e op 1 wordt uitgebeld