texelse schreef:@weule, dan koken ze het, en moet ik weer blazen. En sommige slimmerikken hangen er alvast een theezakje in. Maar dat lust ik ook hoor, alleen als ik echt dorst heb, dan heb ik liever een groot glas (warm) water.
@TG Lekker Vosje (of jezelf??) verwennen met een nieuw halster
@Bvw veel plezier bij je vriendje.
@suikermeisje: niet eraf kukelen he?
@wiewashetookalweer: Lekker een weekendje hotellen en naar Anouk! Veel plezier.
Nee is goed gekomen haha!
Het is vreemd...
We hebben van de zomer een shet van 1,15 gekregen. Mamsie wilde graag grotere pony om te mennen en kon deze haflinger die we nu hebben (merrie, 4 jaar met papier 1,46 ongeveer) ruilen. Dus dat hebben we gedaan, van beide kanten sprak het erg aan.
Maar nu is mijn moeder 3 maanden met haf bezig. Beetje eigenwijs eigen willetje. Maar ik heb er nu 5x opgezeten. Maar er is dus gezegd: Ze kan nog niets, niets mee gedaan. Geen zadel. paar keer een hoofdstel omgehad.
Zij hebben het beestje zelf een jaar geleden gekocht.
Maar het rijden gaat top. Beessie luistert al helemaal naar het sturen, kan contact houden met de mond, is al aan het been. Loopt een volte zonder naar buiten te vallen en loopt gewoon lekker vlot door de bak heen. Alleen het eigenwijze is er nog niet uit. Maar ik geloof dus niet dat er niets mee gedaan is, dat kan bijna niet. Ik heb al heel wat pony's en paarden ingereden en is nog nooit zo snel gegaan. (Ga pas stapje verder als paard aangeeft dat het kan) En met deze kan ik dus al gewoon een volte galopperen etc. 
Ik denk dus dat Of de oude eigenaar liegt, of dat ze al op haar 2e is ingereden. Daarna heeft ze gelukkig wel veel rust gehad... maar vind het erg vreemd.
Wilde het even kwijt, misschien dat jullie een andere blik erop hebben?
Karen: Fijn dat je paardje weer thuis is!
hoefde je niet direct af te rekenen?
een nieuw halster is altijd leuk.
Hoe gaat het eigenlijk nou met hem? Kan hij weer een beetje lopen op 4 benen?
danielle: doe je een cursus hoefsmid oid?
balen van je hoofdpijn 
bianca: fijn dat je mamsie de paarden doet
maak er wat van in braboland
Joyce: wat mij betreft ben je welkom hoor