[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:41

Dan zie ik je denk ik niet meer Joki, ik mag om 12.30. :)

Nog een foto met dank aan Bianca!
Afbeelding

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:42

Sannn, nu al zomertenue :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:44

Jaa, dat mocht. Had ik ook nooit verwacht. Kwam aanrijden en iedereen reed in blouse, vond het niet erg hoor. Was warm zat, doe dan graag mee. ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:44

Groot gelijk! Fijn dat What het zo goed deed. :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:56

@Sann: Je had inderdaad 2 supernette rondjes met What ;) Jullie zijn echt een leuke combi samen! En nogmaals gefeliciteerd *\o/*
@Texelse: Even lekker tot rust komen in Drenthe klinkt zeker niet verkeerd! Hopelijk ook tegen die tijd nog een beetje lekker weer erbij!
@Joki: Fijn dat je per 1 juni kunt verhuizen met Ferrose! Maar wat een stalgeld zeg :oo
@Mootje: Wat heb je de vorige keer met golfen uitgespookt dat je nu niet meer mee mag :P
@Evony: Zo dat is nog eens een flinke werkdag morgen :(:)
@Caro: Je slaapprobleem klinkt me bekend in de oren....

Ik ben er ook net weer van wedstrijd en moet mezelf maar weer een flinke schop onder mijn kont verkopen _-:( Jipje pakte eigenlijk wel fijn aan, totdat ik ging twijfelen en hij dat gelijk overnam, dus een stop. Daarna wel weer fijn uit kunnen rijden, maar was wel flink boos op mezelf. Daarna Anoesje en die heeft zich afgelopen maandag denk ik toch wat oversprongen.... die was niet zoals anders en eenmaal in de ring kreeg ik ook totaal geen ritme, brave dier blijft maar af gaan, maar zou dat toch eigenlijk niet meer moeten doen op zo'n moment :n Van de week nog maar is even ergens een oefenparcourtje proberen te rijden om te kijken of ik haar vertrouwen weer kan opbouwen voor Castenray...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:14

Dank je Benthe! Heb je met Jip niet gezien, wel ontzettend jammer van die stop. Anoes kon je idd zien dat ze bang was, maar na hindernis 5 ging het goed. Alleen jammer dat 6 dan gelijk dubbel was. Maar later ging ze wel beter springen. Je bleef wel heel netjes rustig en reed haar fijn! Zei mijn moeder ook al. :) Je hebt volgende week parcoursen staan in Ermelo, op het KNHS centrum. Misschien is dat wat?

Kom er net achter dat ik heel niets oranjes heb voor morgen. :+

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:17

Ermelo is alleen wel overdag en ik moet gewoon werken, dus dat wordt helaas niet wat..... Ga proberen woensdagavond naar parcours te gaan met springinstructeur om zo hopelijk weer het vertrouwen te herstellen..... Baal er wel flink van, want dit was niet tof!

Misschien morgen nog even snel wat oranje spul halen in het dorp Sann :o

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:20

snoekiej druk met werk en vereniging komt niet voor op een van de 2 lijsten ;(
noor flink stuk hardgelopen
evony sterkte met je onvoldoende :(:)
annetje mail terug van vereniging die zelf ook geschrokken zijn. Druk voor kamp en beetje ziekjes maar moet werken
texelse ook lekker zo'n vakantie toch
joki gaat paard verhuizen en heeft zin in crosstraining in BN. Vind stalgeld ook wel super veel
caro heeft slaapproblemen. en Gio wil niet geaaid worden
mirthe dat boomkronenpad zijn wij ook wel eens geweest. is wel leuk om keer te zien maar vind het toch wel voor de kinderen eerlijk gezegt
sann gefeliciteerd met je 3e plaats
evony stap ze
sann leuke foto maar mag je nu al met zomertenue? zo warm was het toch niet
benthe jammer dat je een stop had met jip en dat anoes zich wat heeft oversprongen. Komt vast weer helemaal goed

Pff eerste gewerkt vandaag en ik dacht ga ff op zoeff maar dat was totaal geen succes dus ga ze om dopen tot zloomy haha.
ik draafde aan het hoppa een flinke hoge en harde bok en daarna kop in de lucht en niet willen remmen. kon helemaal niks meer. gelukkig heeft pa haar kunnen pakken. gelongeerd en weer willen opstappen toen flipte ze al bij het opstappen dus eraf en ander zadel gepakt. deze eerst opgelegt en leek ook goed te liggen. dus even gelongeerd en toen erop ging iets beter. (wel even aan longe) aandraven ging ook relax maar toen ik terug wilde weer kop in de lucht dus pa longeerlijn weer korter gepakt.
Denk dat ze of ergens pijn heeft en dan zo reageerd of pijn door het zadel?
Morgen hebben we eigenlijk wedstrijd. neem haar wel even mee omdat ik ergens anders zobiezo beter kan rijden dan thuis. Gaat ze met losrijden (aan de longe) ook aan het klieren stap ik af en geen proefjes.
Ook ga ik morgen (al denk ik niet dat ik iemand aan tel krijg) en anders maandag even bellen voor een accupenturist en een zadelmaker.
zo dat was mijn avondje. nu zo naar bed en morgen vroeg op eerst uurtje werken. daarna vlechten/wassen en dan concours. 's avonds spullen inpakken

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:54

Itsme sterkte morgen op wedstrijd maar misschien is zoeff dan weer heel braaf
leuke foto San

Stalgeld bij mij in de buurt is vrij hoog als je zoals ik een binnenbak wenst en dat de paarden ook naar binnen mogen als ik het wil (bepaalde stal in de buurt mogen de paarden niet voor 20:00 uur naar binnen; heel fijn met een ZE-gevoelig paard) en van en naar de wei aan een touwtje vervoert worden. Op mijn nieuwe stal wordt het 320 euro is elk geval een besparing. Maar ik zit net in een duur stuk; 20 km verderop en het is goedkoper maar dan verrijd ik het aan benzine want ik ga op het moment 2x per dag naar stal.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:55

Goeie avond

@ Mendy ik stuur jou ff een pb.
@ Bianca die punten kan ik dan nog snappen maar Mendy zit vaak rond de 160. Als ik het zo op cc zie ziet het er toch lang niet zo belabberd uit.
@ Noor ik heb een linkje geplaatst maar k zou het wel niet helemaal goed hebben gedaan. Zijn kentucky cross beschermers. Voor en achter + springschoen in het bruin :D
Gelukkig geeft Zeus (nog) nergens om als k dressuur moet rijden voor de cross hoewel ik hem toch al dik 1.5 jaar heb gestart. Gelukkig maar :)
@ Evelien kom je bij ons helpen? ;)Wij hebben zo onwijs veel akties dat het zeker druk wordt. Ook niet helemaal leuk want dan ben je savonds zo op dat leuk stappen er ook niet meer in zit :(
@ Noor waarom noem jij je hond taaipop?
Wat leuk Annetje dat je je schilderijen probeert te verkopen! super stoer man.
(ik denk als ik ooit iets op papier zet een blinde het nog niet wil hebben)
@ Noor filmpjes zien er goed uit !!! Ik dacht ook al dat het deze instructrice zou zijn, jammer want ik had juist verwacht dat zij wel in zou grijpen.
@ Margreet hoe was de trouwerij :')
@ Texelse klinkt heerlijk!!! Ik wil ook mee ;) Veel plezier en lekker bijkomen dan.
@ Joki 405.00 per maand??? Dat kan niet.... onze pensionklant betaald 175.00 all in!!!!! (geen binnenbak)
@ caro das schrikken :(:)
@ Mirthe rot dag gehad dus! Komt wel goed schatje *schuift der wel bekende roosvicee*
@ sannnn super man!! gefeliciteerd!!! gave foto

Ik ben thuis en moe. Was druk vandaag en moest van 10.00 tot 21.00 wat ook dik half 10 werd. Maar ik heb vandaag alleen maar leuke mensen gezien! Das dan wel weer echt leuk.
Morgen nog een dagje. Ga nu zo lekker douchen en tegen mijn kacheltje aan kruipen. <3

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:57

MM, is goed. :P Ik wordt altijd heel moe van niets doen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:58

1 dag ruilen dan Evelien... Ik heb zowat geen zolen meer onder mn schoenen... ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:00

Iedereen koninginnenacht aan het vieren?
In Bunschoten staat volgens mij de hele donderdag een oefenparcours ter beschikking, misschien is dat wat mocht het woensdag niet lukken. Succes iig!
Succes morgen MM!
Dat is echt duur idd Joki.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:19

Goedenavond.
Evelien: Ik ken ook nog wel een paard die aan je beschijving voldoet, is helaas niet te koop ;) .
Mm: Sterkte met werken morgen.
Joki: Dat soort stalprijzen heb je hier in de randstad helaas ook, gelukkig is er wel een iets goedkopere optie waar je nu naartoe kunt.
JN: Balen dat je parcoursen niet zo gingen als je zou willen.

Vandaag les gehad, Bam is de laatste tijd heel lastig met de dressuur dus instructeur is er op gegaan, dat werd een hevige strijd, die Bam heeft verloren, en lopen dat hij dan ineens kan....
Ik baal wel een beetje want Bam kan echt heel goed dressuren, daar is hij niet voor niets voor gefokt :+ , maar hij neemt vaak nog te veel een loopje met me, en ik ben zelf dan vaak niet streng/mans genoeg om hem daar doorheen te krijgen. Hij is verder niet gemeen ofzo, bokken of iets zal hij echt nooit doen, maar hij loopt echt maar op 30% van zijn kunnen en als je dan iets meer van hem wil vragen begint hij te draken.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:20

Muts_Marijke: onze hond heet Tayla, afgekort Tark of Taai of poppetje en dat wordt dan Taaipop(petje) en ze luistert naar alle namen. Tayla betekent in het Afrikaans: ik ben gezien (door papa en die heeft haar dan ook meegenomen).
En hier gaan we zondag naar kijken:
Afbeelding

Oudste zoon werd vandaag 30 jaar, hij had geen zin in een feestje maar we zijn met z'n allen uit eten geweest en het werd onverwacht toch nog gezellig met z'n allen. Maar wel heel erg raar.

Welterusten en degenen die morgen op CC gaan, veel succes.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:52

ooooh Margreet wat een schatjes!!! Oow ik dacht dat jullie hond echt zo heette. Ik dacht al das raar roepen buiten... ;)
Wel mooi dat jullie een naam hebben met een betekenis.
Ik heb 2 hondjes, beide afgedankt maar dan kun je beide keren geen naam bedenken. Gelukkig hebben ze best leuke namen maar ik had ze zelf nooit bedacht (Shiva (jack russel black en tan) en Quinto voor mijn kruising herder, tervurense herder x mechelse herder) Dit is Quinto, http://marijketemmink999.hyves.nl/album ... 81/0/lUUC/
Onze afgerichte politie hond wat niet wil doorbijten.
En dit is Shiva http://geertlooman.hyves.nl/album/38790 ... _state__=4
Afgedankt omdat der vrouwtje overleed.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 00:13

Wat een leuke hondjes! Ik zou er nog wel een bij willen nu Zoe zo goed als zindelijk is en enigsinds luisterd. :o
Ze heeft vandaan zelf in de bak losgelopen en ging niet achter de paardjes aan! Super knap van mijn puppy beest.

Slaap lekker allemaal!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 00:18

Wat een leuke hondjes! Ridgeback is echt een geweldig mooi ras. Ik zou er nog wel een bij willen nu Zoe zo goed als zindelijk is en enigsinds luisterd. :o
Ze heeft vandaan zelf in de bak losgelopen en ging niet achter de paardjes aan! Super knap van mijn puppy beest.

Slaap lekker allemaal!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 00:57

:O Net terug van werken. Nog snel aan het bijlezen en mijn oren uit laten toeteren.

Sannn heeft twee super rondjes gereden! Gefeliciteerd +:)+ Top!

Evony maakt wel heeeeleeee lange dagen.

Viefs lichaam is even vergeten dat snachts voor slapen is. Weet je waar ht vandaan komt? Al gedacht om ermee naar de HA te gaan? Of misschien valriaan slikken? Dat kun je gewoon bij de drogist halen.

Joki betaald veel voor d'r stal. Wij betalen hier en dat is de gemiddelde prijs hier in het dorp en de randdorpen. Zeker voor all-in. Bij boeren thuis kun je nog wel eens voor een prikkie staan, maar dan moet je ook alles zelf doen.
Heeft jouw paard eczeem? Staat ze met deken op?

Sannn, wanneer staan die parcoursen in Ermelo er? En moet je daarvoor inschrijven? Misschien ook iets voor mij om te doen namelijk. Bunschoten, is denk ik niet in mijn buurt? Hoewel, Ermelo is ook niet om de hoek.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 07:43

Goedenmorgen!!!

Ik heb niet bijgelezen, sorry!!!
Ik heb zo eerst springwedstrijd in Rhenen, Oranje Concours :D
En dan vanmiddag feesten. En vanavond ook helemaal los gaan!!!
Ieder die op concour gaat succes en andere veel feest plezier!!!

Paard staat nu opgefokt in de stal, hij snapt niet waar al die toeters en blikken geluiden vandaan komen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 08:16

Sanurie succes

Anne Ferrose is op het moment alleen ZE-gevoelig maar het is dit jaar nog niet getriggerd om echt ZE te worden. Vorig jaar was ook al een stuk minder dan het eerste jaar dat ik haar had. Ferrose heeft op het moment nog geen deken overdag op, ook niet op het land (zolang ik haar er maar voor half 5 afhaal, anders krijgt ze wel last maar gaat niet schuren nog). 's Nachts heeft ze een simpel staldekentje op vanaf half 8 's avonds en dan schuurt ze op het moment nog niet maar ik denk dat ze 's nachts binnenkort haar exceemdeken op moet. Dus in verhouding tot erge ZE-ers valt het op dit moment echt wel mee (1 van onze haflingers is een erge ZE-er dus ik weet waar ik over praat :+ )

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 08:20

Vies heeft ook eczeem, maar in hele lichte mate. Hij heeft al zo'n twee weken de halsdeken op. Sinds dit jaar heeft hij ook jeuk aan zijn buik... :\ echt heel erg lastig, want wat doe je daarmee? Hij heeft een rambo hoody (en een halsdeken) en die hebben geen buikflap.
Wel fijn dat je het bij Ferrose zo tegen kunt gaan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:31

goeiemorgen!
CC gangers succes
Feestvierders veel plezier

Wiso heeft ook ZE, ben er zelf behoorlijk hysterisch mee bezig. En dat werkt want er is niemand die het ziet dat ze het heeft. Ze staat als een ridderpaard in de wei, helemaal ingepakt dus. Doe ik dat niet gaat ze helemaal hysterisch rondjes rennen door de wei...
Verder krijgt ze 2x pd een poeder wat er voor zorgt dat afvalstoffen beter uit het lichaam gaan. Verder zorg ik dat er nergens iets is waar ze aan kan schuren want hoe meer ze schuurt hoe meer jeuk ze heeft.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:32

De echte excemer heeft een boett gehad en nu een pagony exceemdeken, die hebben wel een heel stuk om de buik. Ferrose heeft ook de rambo en die is voor haar voldoende

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:57

Goedemorgen!

Gaaf Noor! Filmpjes zien er fijn uit!
Jammer van je onvoldoende Sarah :(:)

Mijn vereniging kon ik toen ik gister keek niet vinden op de lijst, maar ik zie nu dat ik op de verkeerde lijst had gekeken (de uitstel-lijst). Nu wel op de goede lijst bekeken en daar staan we wel op :D
Mijn oude vereniging niet ... gehe dat had ik stiekem wel verwacht :=

Gek Anne, hopelijk komt het helemaal in orde.
Dat klinkt ook lekker Texelse. Veel plezier!
Pff Joki, dat is flink wat geld. Begrijpelijk dat je gaat verkassen. Welke regio woon je als ik vragen mag?
Caro: Vervelend dat je zo slecht slaapt :(:)
Leuke foto San! Lekker al in zomertunue, bij ons deden ze daar vorig weekend zo moeilijk over :7
Jammer dat het niet zo lekker ging Bente. :(:)
Wat leuk Margreet, die hondjes!
Marijke jij hebt ook leuke zeg, en de namen zijn ook leuk :D
Succes Sanuri!

Wij hadden voor Bam een pagony eczeemdeken zelfde model als de boet dekens. We hadden ook zo'n kap, die wel van boet zelf. Dan ging het wel, maar die pakten we dus wel helemaal in. Dan ging het wel. Maar zomer eczeem is en blijft lastig.