Nog een foto met dank aan Bianca!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jullie zijn echt een leuke combi samen! En nogmaals gefeliciteerd
Jipje pakte eigenlijk wel fijn aan, totdat ik ging twijfelen en hij dat gelijk overnam, dus een stop. Daarna wel weer fijn uit kunnen rijden, maar was wel flink boos op mezelf. Daarna Anoesje en die heeft zich afgelopen maandag denk ik toch wat oversprongen.... die was niet zoals anders en eenmaal in de ring kreeg ik ook totaal geen ritme, brave dier blijft maar af gaan, maar zou dat toch eigenlijk niet meer moeten doen op zo'n moment
Van de week nog maar is even ergens een oefenparcourtje proberen te rijden om te kijken of ik haar vertrouwen weer kan opbouwen voor Castenray...
Je hebt volgende week parcoursen staan in Ermelo, op het KNHS centrum. Misschien is dat wat?

Wij hebben zo onwijs veel akties dat het zeker druk wordt. Ook niet helemaal leuk want dan ben je savonds zo op dat leuk stappen er ook niet meer in zit
Veel plezier en lekker bijkomen dan.
Ik wordt altijd heel moe van niets doen.
.
, maar hij neemt vaak nog te veel een loopje met me, en ik ben zelf dan vaak niet streng/mans genoeg om hem daar doorheen te krijgen. Hij is verder niet gemeen ofzo, bokken of iets zal hij echt nooit doen, maar hij loopt echt maar op 30% van zijn kunnen en als je dan iets meer van hem wil vragen begint hij te draken. 

Net terug van werken. Nog snel aan het bijlezen en mijn oren uit laten toeteren.
)
echt heel erg lastig, want wat doe je daarmee? Hij heeft een rambo hoody (en een halsdeken) en die hebben geen buikflap.