Goeiemoggel!!
Evie_Bandido schreef:WL: Fijn dat ze het met regendeken wel naar haar zin had op het land, dus ze mogen bij jullie gewoon buite staan bij dit weer?
Bij ons wel hoor, van een beetje regen smelten ze niet, zeker niet met een regendek op. Voor het land is het ook niet zo erg aangezien er nog zat op staat en ze toch de hele dag staan te vreten. Kan me eigenlijk niet herinneren dat ze door nattigheid niet het land op zijn gegaan..
Mo: dat is inderdaad wel héél prijzig.. Zou mij ook te gortig zijn. Ik heb recent een Seabiszadel gekocht (gekregen) en ben daar erg tevreden over. Zou er alleen nog een mooi 5puntsborsttuig bij willen een keer.
Wow-zadels heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk
. Mijn moeder heeft gister mijn Ainsley naar Ooteman gebracht om de kussens helemaal opnieuw te laten vullen. Is een behoorlijk gebruikt zadel, wel goed, maar de kussens begonnen wel hard te worden. In de tussentijd kan ik een Hulsebosch gebruiken, dus ben benieuwd. Vanavond even kijken hoe die ligt, anders heeft mijn instructrice nog eenzelfde Ainsley (pik ik die even in
).
PB: zal vanavond even naar mijn Kieffer-singel kijken. Ben gister niet op stal geweest.
Evie: het is sowieso goed om je zadel met enige regelmaat te laten bekijken natuurlijk. Jer kwam als een sprietje en is nu ook een soort bodybuilder
. Ik denk dat dit al zadel nummer 3 of 4 is dat erop ligt.
Snoek: leuk zo'n clinic. Als ik het goed begrijp, kun jij nu dus heel goed toiletteren. Zin in een dagje Noord-Holland?
Jer heeft nog een bos ontembare manen in de aanbieding
Oké, weer aan het werk.. Vanavond lekker rijden!
huizenjacht gaat trouwens de goede kant op