Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zal morgen als ik weer in Enschede ben wel even een foto plaatsen!
.. Duimen jullie voor me mee?
... toen ik haar riep, kwam ze achteruit naar me toe gelopen
.. dat ging niet werken, had ze zelf door.. dus het was een vliegensvlugge ommedraai en in volle draf, met haar kop helemaal omlaag tegen de regen in, naar het hek toe!! Brrrrrrr.... ze was door en door nat (en koud!!). Wolin heeft namelijk amper vacht
.. Na twee uur met haar NewMarket deken op, lekkere dikke fleece, werd ze weer wat warmer.. lekker extra gevoerd en is ze vanmorgen met regendekentje het land op gegaan en ze kwam stukken beter van het land af
.. Ik riep haar en al bokkend en in volle galop kwam ze aan..
Beetje jammer, want ik wou het graag even zien. Maar woensdag komt Kentucky op Eurosport, dus dan moet ik dan maar zien.
waar je paard er niet eens bij is.

. Omdat ik zoveel slechte ervaringen met hem, en dan voornamelijk met het opvullen van zadels, van dichtbij heb meegemaakt (ook wel goede, maar de meerderheid was negatief
).
Wat een prutser is dat! Godfried (die PB en TG oa ook hebben) vind ik een hele fijne zadelmaker! Ik ben trouwens vorig jaar met Vorstin naar de keuring geweest. Ze is toen wel opgenomen, maar geen ster geworden. Wie weet gaan we nog eens als ze een sportpredikaat heeft, maar eerder denk ik niet. Ze laat zich los gewoon niet zo goed zien. Als ze al sport zijn dan kijken ze er toch wat makkelijker naar.
.
Evie_Bandido schreef:WL: Fijn dat ze het met regendeken wel naar haar zin had op het land, dus ze mogen bij jullie gewoon buite staan bij dit weer?
. Mijn moeder heeft gister mijn Ainsley naar Ooteman gebracht om de kussens helemaal opnieuw te laten vullen. Is een behoorlijk gebruikt zadel, wel goed, maar de kussens begonnen wel hard te worden. In de tussentijd kan ik een Hulsebosch gebruiken, dus ben benieuwd. Vanavond even kijken hoe die ligt, anders heeft mijn instructrice nog eenzelfde Ainsley (pik ik die even in
).
. Ik denk dat dit al zadel nummer 3 of 4 is dat erop ligt.
Jer heeft nog een bos ontembare manen in de aanbieding

. Het meeste zie en voel ik zelf wel, alle zadels die ik nu in gebruik heb liggen als een huis. Hebben wel meermaals een goede zadelpasser gevraagd op wedstrijd om er even naar te kijken, en die zei altijd dat het goed lag. Als hij zou zeggen dat het niet goed ligt wordt het ook zeker aangepast.
. Vind het zo ook wel prima op mijn nieuwe kamer, is er tenminste ook niet zoveel troep

.