[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:42

Wij waren rond 2 uur weg... was het toen ook heeeeelemaal zat. Moesten echt zo lang wachten op de uitreiking van de dagprijs. Arme paarden in die hitte...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:48

Wij waren er om 3 uur ongeveer. Ja het was weer flink warm gisteren, wel lekker dat het 's avonds even flink geregend heeft!

Zaterdag trouwens nog even naar Horsepower in Heino geweest. Heb een mooie fleecedeken van Eskadron gescoord voor 35 euries en een nieuw wedstrijdshirt :) Was m'n gewone blouse helemaal zit, dit is toch ook wat modieuzer. Nu nog wachten op het rijjasje (grijs) die ik besteld heb!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 12:29

Goeiemorgen :)
Na een paar drukke dagen heb ik eens lekker uitgeslapen. Straks ga ik mijn spullen inpakken en weer naar mijn vader verhuizen, en daarna naar Vorstinnetje :)

Gefeliciteerd met je winstpunten Marloes!
Rot plek om gestoken te worden inderdaad Benthe! Jammer dat je Nika gaat verkopen
Succes met je proefwerken BB
Bah Lotte, stoer dat je daar niet moeilijk over deed. Ik ben echt superbang voor naalden :\

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:31

:wave:

Heb onderweg wel het een en ander bijgelezen (mobiel met internet)... verjaardagen, prikjes, crossfoto's, een P die binnen was, stapelbedden, een goed rijdende Tim, Benthe die een leuke week heeft gehad en nika gaat verkopen :(:) en nog veel meer wat ik even vergeten ben..

Mijn weekend was leuk. Moesten uiteindelijk naar Schotland. Kom je nog eens ergens :D Veel gezien omdat je lekker hoog zit.
Nog in Livinston uit eten geweest en ook de bootreis was ook top. Was leuk :j

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:34

hoii ,
heb gisteren weer de grens overgestoken, naar NL :)
opnieuw een paardje getest, en nu zit ik te twijfelen tussen 2 paardjes...

de ene is een grijze, echt een prachtdier! *D 1m61
hij loopt niet aan de teugel , maar toen ik er op zat kwam hij wel al naar beneden (maar nog niet netjes rond) maar ik denk dat het na verloop van tijd wel zou lukken. :9 hij is 5 jaar, heeft best een goede springafstamming maar ik weet niet of hij genoeg bloed heeft voor SGW , bovendien tikte hij bijna iedere hindernis die ik met hem nam. (het was wel warm ) Hij is wel doodbraaf & echt prachtig!
hij heeft al enkele parcourstjes gelopen

de andere is 4 jaar, minder mooi dan de grijze, maar heeft wel meer bloed. :Y) hij is 1m67 , en heeft ook een goede afstamming. :Y)
naar mijn gevoel sprong hij ook met meer pit & kracht. Hij is iets duurder dan de grijze , maar dat maakt niet zoveel uit .
Hij is super zacht in de mond en loopt aan de teugel, maar af en toe gooit ie z'n hoofd omhoog.
hij heeft nog geen wedstrijdervaring

dus ik ben aan het twijfelen welke het word, ik wel nl achteraf geen spijt hebben van mijn keuze.
wat denken jullie? ik zal nog eens een foto posten :+

@ Lotte: naalden ö ik ben er niet zot van

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:59

ik wacht ff op de foto :+ maar ik denk dat die 2e misschien toch iets handiger is ook als je nog groeit hij is namelijk wel 6 cm groter

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:08

foto is altijd handig. :P

Ik heb trouwens mn scriptie af!!
Afgelopen dagen bijna niet geslapen, maar het is gelukt. Nu morgen inleveren en volgende week mn bachelor examen aanvragen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:09

Alleen om de stokmaat zou ik al voor de 2e gaan. 1.61 is echt heel erg klein voor een paard. Daarnaast zou ik eerder gaan voor een fijn beest, dan 1 die minder fijn loopt en mooier is.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:16

Ik ga met Rowo mee. Een paard moet vooral fijn rijden en mee willen werken.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:20

Ook ik zou obv het verhaal voor de 2de gaan.
Uiterlijk en kleur staat bij mij helemaal onderaan het wensenlijstje.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:21

Ik ga ook met de rest mee :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:25

Of nog even verder kijken.. Vind wel dat er echt een klik moet zijn. Of zeg ik nu iets geks :+

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:26

Paard dat klikt is verdacht hoor ;-)

Maar idd je moet je er wel prettig bij voelen en idd een klik mee hebben.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:29

Zonder een klik krijg je sowieso spijt van je aankoop (denk ik)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:30

Imo komt de klik pas later als je wat langer met een paard bezig bent..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:35

Ja, dat is zeker zo.. :)
Maar ik bedoelde meer dat je van te voren wel echt het idee moet hebben dat die klik er kan gaan komen. Positief gevoel erover hebben en de mogelijkheden wel echt zien. Als je nu al heel erg twijfelt zou ik gewoon nog even verder kijken. Niet iets kiezen omdat je er nu 2 gezien hebt en een keuze wilt maken :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:40

Idd bij mij was de klik er bij de 2 de x pas :)
Vind de kleur ook niet echt belangrijk als het maar goed gaat tussen jou en je paard :)

Ga mischien vanavond zwemmen met de knolie's :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:43

Ik zou ook voor de tweede gaan, al zegt mijn mening niet zo veel :P Ik wil crossen en springen en koop een dressuurgefokt afgekeurd paard met een karakter waar je U tegen zegt :P , dus ach... Wat zegt jouw gevoel? Dát is belangrijk ;) . Ik denk dat de klik ook wel komt als je samen gaan groeien, precies wat Malloesje zegt :j . Met die Tinker had ik ook helemaal niks, maar ik begin haar steeds meer te waarderen en in te zien dat ze toch ook wel erg leuk is ;) .

Ik ben weer bij de knippert geweest, nouja.. zij bij mij en wat ben ik blij dat ik haar heb laten komen zeg!! Ik steeds naar die dure tent en ben daar 4 keer geknipt waarvan ik denk .. nou.. niet echt wat ik wil en nu hopla, ze knipt precies wat ik in gedachte heb :P , zoals ze al eerder steeds deed, maar ze zit altijd vol := . Dus ik heb weer een nieuwe coupe en ben er helemaal blij mee :D !!

Vief, wat leuk van je weekend!! :j Lijkt me ook heel erg mooi Schotland en Engeland, wil daar ook wel eens heen :j . Met mijn zus heb ik afgesproken naar Ierland te gaan.. ooit, dus Engeland moeten we dan ook wel mee kunnen pikken ;) .

Florence, ik heb helemaal niks van naalden :) . Ik laat leerlingen op mij oefenen met infuus prikken, vind ik prima.. maar die Hepatitis-prik deed echt wel zeer := .. Mijn schouders voelen aan alsof ik een paar heuten erop heb gehad, nogal beurs dus :P .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:49

Lotte heerlijk he een thuis kapper scheelt ook een hoop centjes :j
Hoe loopt wollin nu?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:52

Klinkt pijnlijk Lotte! Naalden maken mij ook niet zoveel uit. Maar van die menigo spuit ofzo heb ik ook best een lamme arm gehad.

Ik ben toen ook wel naar meerdere paarden wezen kijken, maar ik was al zo verliefd op TG dat die andere geen indruk meer maakten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:59

Dat kan ik me eenigzins wel voor stellen TG ;) erg leuk paard heb je :j

Ik vind prikken ook niet echt eng, naalden ook niet, allen dat ze proef prikken op me dan sla ik liever over :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:00

Scheelt zeker veel centen! Ik betaalde eerst steeds bijna 50 euries.. en nu maar 17 euro, en het zit echt zo super!!
Ik heb het altijd graag lekker wild of een leuk model erin, maar het liefst niet föhnen :P . Nu nog de vraag; bruin of blond? :o Heb 5 stemmen voor bruin en 2 voor blond _O- .

Wolin gaat beter :j , haar kop staat beter en ze loopt ook wel beter, haar kogeltje is niet meer warm en ze draaft veel meer uitzichzelf. Niet dat ik wil dat ze gaat draven, maar het is een goede graadmeter waaraan je kan merken dat ze zich beter voelt :j , maar voor een verzwikte enkel bij een mens moet je al 6 tot 8 weken rekenen, laat staan bij een paard met een verdraaid kogeltje, we zijn nu pas 3 weken verder. Gister kwam ze al springend en hoppend weer het land uit :o . Mijn moeder heeft vandaag gebeld met de kliniek en een afspraak gemaakt, maar ik kan haar niet bellen want ze is aan het werk, dus ik ben benieuwd. Maar Wo begint zich echt te vervelen, dus ik ga vandeweek met haar onder de man stappen, moeders mee op de fiets, vind ze helemaal leuk :j .
Zaterdag heeft een meisje van 10 haar met mijn moeder samen gedaan, ze mocht Wolin douchen en laat Wolin dat nu helemaal lekker vinden met dat warme weer :P , dus zij op een kruk ernaast, hup erop staan, op Wolin hangen, over haar heen hangen, áán Wolin hangen.. Wolin vond het helemaal geweldig.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:03

Ik eindig altijd met paarden die bedoeld zijn voor de verkoop, maar niet zo hard gaan. Klik maakt mij niet zoveel uit. Paard moet je wel passen.
Hetje vond ik zelfs een vreselijk beest en was blij toen ik hem zadelmak had en verkocht was. Kwam die ezel na 2 jaar gewoon weer terug :P Nu is het mijn lieveling en mag hij nooit meer weg. maar wat heb ik dat beest vervloekt zeg.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:03

TG: Haha, dat had ik ook bij Wolin :) . De rest stelde niks voor bij Wolin, die staat daar en je kan niet om haar heen := ...
TG is ook wel echt een beer van een paard 8-)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:09

WL oke dan wel lekker toch gewoon voor buin gaan ;)
Wollin lekker beest hoor :) ben benieuwd hoe ze in het echt is ;)

Pb haha, lekker dan ;) maar goed wel fijn dat het lekker gaat en je hebt pb ;)