Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was m'n gewone blouse helemaal zit, dit is toch ook wat modieuzer. Nu nog wachten op het rijjasje (grijs) die ik besteld heb! 

en nog veel meer wat ik even vergeten ben..
Veel gezien omdat je lekker hoog zit.

1m61
hij is 5 jaar, heeft best een goede springafstamming maar ik weet niet of hij genoeg bloed heeft voor SGW , bovendien tikte hij bijna iedere hindernis die ik met hem nam. (het was wel warm ) Hij is wel doodbraaf & echt prachtig!
hij is 1m67 , en heeft ook een goede afstamming.
maar ik denk dat die 2e misschien toch iets handiger is ook als je nog groeit hij is namelijk wel 6 cm groter 

Ik wil crossen en springen en koop een dressuurgefokt afgekeurd paard met een karakter waar je U tegen zegt
, dus ach... Wat zegt jouw gevoel? Dát is belangrijk
. Ik denk dat de klik ook wel komt als je samen gaan groeien, precies wat Malloesje zegt
. Met die Tinker had ik ook helemaal niks, maar ik begin haar steeds meer te waarderen en in te zien dat ze toch ook wel erg leuk is
.
, zoals ze al eerder steeds deed, maar ze zit altijd vol
. Dus ik heb weer een nieuwe coupe en ben er helemaal blij mee
!!
Lijkt me ook heel erg mooi Schotland en Engeland, wil daar ook wel eens heen
. Met mijn zus heb ik afgesproken naar Ierland te gaan.. ooit, dus Engeland moeten we dan ook wel mee kunnen pikken
.
. Ik laat leerlingen op mij oefenen met infuus prikken, vind ik prima.. maar die Hepatitis-prik deed echt wel zeer
.. Mijn schouders voelen aan alsof ik een paar heuten erop heb gehad, nogal beurs dus
.

erg leuk paard heb je
. Nu nog de vraag; bruin of blond?
Heb 5 stemmen voor bruin en 2 voor blond
.
, haar kop staat beter en ze loopt ook wel beter, haar kogeltje is niet meer warm en ze draaft veel meer uitzichzelf. Niet dat ik wil dat ze gaat draven, maar het is een goede graadmeter waaraan je kan merken dat ze zich beter voelt
, maar voor een verzwikte enkel bij een mens moet je al 6 tot 8 weken rekenen, laat staan bij een paard met een verdraaid kogeltje, we zijn nu pas 3 weken verder. Gister kwam ze al springend en hoppend weer het land uit
. Mijn moeder heeft vandaag gebeld met de kliniek en een afspraak gemaakt, maar ik kan haar niet bellen want ze is aan het werk, dus ik ben benieuwd. Maar Wo begint zich echt te vervelen, dus ik ga vandeweek met haar onder de man stappen, moeders mee op de fiets, vind ze helemaal leuk
.
, dus zij op een kruk ernaast, hup erop staan, op Wolin hangen, over haar heen hangen, áán Wolin hangen.. Wolin vond het helemaal geweldig.
Nu is het mijn lieveling en mag hij nooit meer weg. maar wat heb ik dat beest vervloekt zeg.
. De rest stelde niks voor bij Wolin, die staat daar en je kan niet om haar heen
...
ben benieuwd hoe ze in het echt is
maar goed wel fijn dat het lekker gaat en je hebt pb