[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loes_Joery

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:01

Mijn ouders zouden de spullen die ik nodig heb gerust kopen, al heb ik dan zoiets van, ja ik doe het zelf wel! Heb ook mee betaald aan vorige zadels en mijn 2 hoofdstellen heb ik ook zelf betaald.
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 13-06-07 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:03

Ik ga zo ff koffie drinken Doei!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:03

Ok doeg Rowo Doei!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:31

rowo schreef:
Wie betaald hier smid, hooi, dierenarts ed allemaal zelf? En dan bedoel ik niet de mensen die al werken, maar de 'studenten' zeg maar. Ik hoef dat nl allemaal niet te betalen. Wel dekjes, beschermers, kleding voor mezelf etc.

In principe betaal ik alles helemaal zelf, incl de huur van het terrein. Is allemaal wel wat krapper nu ik nog maar 32 uur per maand werk ivm de co-schappen Bloos Gelukkig wist ik dat die twee jaar gingen komen en heb ik wel wat gespaard de afgelopen jaren.
Mijn vader betaalt gelukkig de mestafvoer weleens en gooit af en toe ook wel een keer diesel in de auto en mijn moeder draagt weleens bij aan de hoefsmid en veearts. En zo lukt het allemaal net Clown

Ik verheug me ook nog niet bepaald op de veeartsrekeningen voor Ot...Die zal deze week wel komen denk ik Nagelbijten / Gniffelen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:38

Balen van Pino Rowo Ach gut

Wij hebben nu nog een mercedes bus voor de trailer staan, maar mijn vader is aan het kijken voor wat anders.

Heb geen zadelkamer in de trailer, bewust niet, omdat de trailer dan net te zwaar zou worden voor de auto die we toen hadden(mocht net de trailer met een paard trekken).
Mis het niet echt, want ik ben het niet gewend, maar zou het nu wsl wel doen als ik een andere trailer ging kopen Ja

Ik ga de vos en Nowie even doen Ja
Vanmiddag even groomen op wedstrijd dus zal niet veel meer online komen vandaag Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:42

Have a nice day Gomir!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:45

Veel plzier Gomir!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:47

Ik heb ook een zadelkamertje in de trailer. En vind het ideaal. Nou is onze trailer ook extra groot in verband met Jipje Tong uitsteken . Maar die van ons kun je wel vanaf de buitenkant gewoon bij. Wij hebben wel verschillende auto's die voor de trailer kunnen. 2 ford transit bussen, die lekker zuinig zijn en op naam van de zaak staan. Met een heleboel ruimte achterin om alle extra troep nog in te kunnen gooien. En we hebben ook nog een volkswagen touareq, past wat minder in en is veel duurder in de benzine. Maar in nood gebruiken we deze ook voor de trailer.
Maar we zijn nu aan het kijken naar zo'n klein 2 paards vrachtwagentje, die je met een B rijbewijs mag besturen. Dan kan ik namelijk alleen op pad, zonder mijn vader en dan kunnen mijn zusje en ik ook apart van elkaar naar concours als ik naar de cross wil. Bloos

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:52

jipje_niekje schreef:
Ik heb ook een zadelkamertje in de trailer. En vind het ideaal. Nou is onze trailer ook extra groot in verband met Jipje Tong uitsteken . Maar die van ons kun je wel vanaf de buitenkant gewoon bij. Wij hebben wel verschillende auto's die voor de trailer kunnen. 2 ford transit bussen, die lekker zuinig zijn en op naam van de zaak staan. Met een heleboel ruimte achterin om alle extra troep nog in te kunnen gooien. En we hebben ook nog een volkswagen touareq, past wat minder in en is veel duurder in de benzine. Maar in nood gebruiken we deze ook voor de trailer.
Maar we zijn nu aan het kijken naar zo'n klein 2 paards vrachtwagentje, die je met een B rijbewijs mag besturen. Dan kan ik namelijk alleen op pad, zonder mijn vader en dan kunnen mijn zusje en ik ook apart van elkaar naar concours als ik naar de cross wil. Bloos

Dat vind ik zo'n onwijs stoere bak!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:09

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:09

Ik ben weer weg, gistere mama opgehaald van het station in Roosendaal na haar weekje Portugal bij d'r zus.
Was vanuit Schiphol met de trein terug gekomen. En nu gaan we gezellig met z'n 2'en naar Etten-Leur wat winkelen Haha!. En 3 weken terug is hier bij ons thuis ingebroken, papa's auto en telefoon weg. En ook een boel cd's, hij heeft al wat voor vaderdag gehad (elektrische kleine heggenschaar) maar gaan nu ook nog maar de cd van Marco Borsato (Rood) opnieuw halen! Doei!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:10

Je vaders auto ook gestolen Bloos!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:35

Doei! Hier ben ik weer heel even Haha! (5 min Knipoog )

Ik heb helemaal niets bijgelezen.. heb nu eindelijk ff 5 min om m'n mail te bekijken enzo..
Zit midden in de eind pw-week en het gaat tot nu toe best redelijk! Heb alleen wiskunde, zoals gewoonlijk, verknalt Clown.

Ga nu gauw verder met leren, heb vrijdag weer de tijd om helemaal bij te lezen Knipoog .
Doei, doei

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:41

Oe Loes, da's schrikken als je auto ineens weg is!

Rowo: Balen van Pino zeg! Hebben jullie nog meer rietjes of was het geen diepvries?

Over dat zelf betalen: Tijdens mijn studie kreeg ik een bijdrage van mijn ouders maar het grootste deek betaalde ik zelf. Ik woonde ook al op mezelf en werkte me werkelijk te pletter. Toch hield ik regelmatig een stukje maand over aan het eind van mijn geld.... Tong uitsteken
Nu heb ik de paarden aan huis en betaal ik ze uiteraard zelf. En daar moet ik best veel voor laten (heb ik er graag voor over hoor!)
Rowo: ook op een boerderij moet hooi gekocht of gewonnen worden. Eigen hooi kost ook geld. Knipoog
We hebben een oude range rover voor de trailer. Ouder dan 25 jaar dus belastingvrij en oldtimer verzekering. Helaas loopt het kreng nog op benzine dus met dat bijgeleverde draaikolkje er in betalen we ons blauw aan bezine. Frank betaalt dit meestal en als ik eens iets win krijgt hij dat. Frank gaat hem ombouwen naar gas en dan hebben we de ideale auto. Misschien niet zo mooi maar je trekt er wel een huis mee van z'n plek.... Haha!
Zadelkamer in de trailer hebben we niet, genoeg plaats in de auto en ik vind het zonde van de ruimte in je trailer....

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:51

Jipje_Niekje: Wil je dan op de vrachtwagen 1 of 2 paarden meenemen? In de praktijk mag je namelijk op bijna geen enkele vrachtwagen met B rijbewijs 2 paarden laden.

Jeetje Loes. Dat was vast schrikken!
Nog een vraagje voor Loes: Jij bent toch vorig jaar naar de wedstrijd in Mosten geweest, is die ook voor de B paarden?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:22

Ik had gister dus samen met Hilde springles Clown
Loempia was ook geflipt. Springen deed ie wel super. Maar als ik aan het stappen was en een ander een parcoursje aan het springen was flipte die Nagelbijten / Gniffelen. Heel de tijd rondjes onder me draaien en omhoog komen en onder me vandaan proberen te springen enzo. Hallo! je kan toch gewoon ff wachten tot je mag springen Nagelbijten / Gniffelen. Maar hij niet. Hij werd echt gek.

Hilde: Viv deed idd heul apart Nagelbijten / Gniffelen. Maar die van Sanne deed ok anders dan anders, en Loempie was ok stout Scheve mond
Wat hangt daar bij jullie thuis in de lucht? Tong uitsteken

Vandaag is mijn toetsweek begonnen. Ben niet echt goed begonnen Nagelbijten / Gniffelen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:49

Sanne reed gewoon raar, zat m vet te treiteren de hele tijd.. sloeg nergens op.

Vivaldi is ook gewoon raar, maar gister was die wel heel raar.. Maar zijn eigenaar heeft m vanochtend gereden, en toen liep die gewoon braaf :

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:32

ok

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:54

Balen van Pino rowo!

Ik hoef niets voor Vorstin te betalen, alleen nieuw tuig (wat ik niet echt hard nodig heb bijv) en dekjes enzo. Mijn rijbroeken worden gelukkig ook meestal wel betaald Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:57

iemand nog iets van Vieva gehoord de laatste tijd?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:07

Ze is 10 juni nog online geweest, en heeft 4 juni hier voor het laatst gepost.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:10

Ze is gewoon op msn nu...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:10

dat is dus lang geleden voor haar doen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:12

Ze is hele dagen online, misschien geen zin om te bokken?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:14

Hilde en Kim was dat gisteravond? Lag vast aan het weer hier! Paarden van de buren waarvoor ik 1 zadelmak maak waren ook onhandelbaar!

Hallo trouwens! Ik ben erg druk op dit moment! Voornamelijk met school. Alles moet ineen op het laatste moment! Clown Maar heb ook een katje van 3,5 week onder mijn hoede. Dus elke 3 uur melk geven dus ook snachts. Nou ja hij groeit goed alleen zijn ontlasting wil nog niet helemaal komen dus weer naar de Da geweest!