Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Wie betaald hier smid, hooi, dierenarts ed allemaal zelf? En dan bedoel ik niet de mensen die al werken, maar de 'studenten' zeg maar. Ik hoef dat nl allemaal niet te betalen. Wel dekjes, beschermers, kleding voor mezelf etc.
jipje_niekje schreef:Ik heb ook een zadelkamertje in de trailer. En vind het ideaal. Nou is onze trailer ook extra groot in verband met Jipje. Maar die van ons kun je wel vanaf de buitenkant gewoon bij. Wij hebben wel verschillende auto's die voor de trailer kunnen. 2 ford transit bussen, die lekker zuinig zijn en op naam van de zaak staan. Met een heleboel ruimte achterin om alle extra troep nog in te kunnen gooien. En we hebben ook nog een volkswagen touareq, past wat minder in en is veel duurder in de benzine. Maar in nood gebruiken we deze ook voor de trailer.
Maar we zijn nu aan het kijken naar zo'n klein 2 paards vrachtwagentje, die je met een B rijbewijs mag besturen. Dan kan ik namelijk alleen op pad, zonder mijn vader en dan kunnen mijn zusje en ik ook apart van elkaar naar concours als ik naar de cross wil.