CD; spannend zeg!
BT; hoe ging je wedstrijd? fijn dat je nog zo lekker hebt kunnen rijden!
de rest ben ik alweer vergeten

was vanmiddag wel gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

een en al spanning, alles was eng, maar ik bleef gelukkig rustig, waardoor Muis geen rare fratsen had, ja ff flink uithalen in de galop 
en ze kende de ring nu ook al, dat scheelde echt 
)

Fijn dat Samos zo lekker liep aan de longe. Sterkte met het vertellen dat je gaat stoppen met hem, is dan wel heel definitief 

In de proef werd hij alleen heel gespannen. Buiten waren mensen met de trailer bezig en hij deed gewoon heel bang achterin. Hij ging zich helmeaal groot maken om daarna als een angsthaas om te draaien
Heb eerst echt 5 minuten rondjes gereden voordat ik een beetje normaal kon afwenden bij A. Proefje zelf was wisselend. Soms heel netjes en soms wat minder. Had hij gewoon z'n aandacht niet bij me. En weer sprong ie over in de linkercontra
Maarja we oefenen lekker verder. De voltes 10 meter gingen nu wel helemaal rond en precies tien meter en m'n scheefzitten is ook weer opgelost. Middendraf ging wel echt super 
Had eigenlijk niet verwacht dat ze zo fijn zou aanpakken.

_Jitske_ schreef:Gefeliciteerd Vief!!
Dressuur gaat laatste tijd wel lekker bij jou hea?!

) Dus we oefenen lekker verder. Volgende week voor de afwisselingen maar weer een keer springen. De week daarop is Bathmen te Paard alweer. (Groot meerdaags concours in Bathmen waar we ook meedoen met het springen, dus wel lekker dat we daarvoor nog een concoursje hebben anders schrikt ie zich rot, zal die denk nog wel doen met zo'n aangeklede bak
)

super hoor!!!
Daar was ik weer eens..

ik lijk wel gek als ik alleen maar ging dressuren
Biertabje schreef:nou zeker wel andreaik lijk wel gek als ik alleen maar ging dressuren

)
Heb je een Birth alarm?
. die andere ruiter rijdt/springt haar 1x per week en op de wedstrijd en de rest van de week rij ik haar gewoon lekker door)

CarpeDiem schreef:Ik ben benieuwd! Heb al een stel fijne Quidam's Rubin-nakomelingen zien lopenPapa is Quidams Rubin, mama is een Concorde...
Veulen word wrs merrie (fotoreading laten doen)