[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:47

Ik heb je ook even gepb't Simmie, goed plan trouwens!

CD; spannend zeg!

BT; hoe ging je wedstrijd? fijn dat je nog zo lekker hebt kunnen rijden!

de rest ben ik alweer vergeten

was vanmiddag wel gezellig

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:49

ja ging eigenlijk best braaf, ze heeft niet gek gedaan, maar 1e proefje had ik wel een bom onder me kont een en al spanning, alles was eng, maar ik bleef gelukkig rustig, waardoor Muis geen rare fratsen had, ja ff flink uithalen in de galop
2e proef ging echt braaf, ze liep mooi ontspannen, alleen de galop zat wat spanning, maar we gingen niet zo hard als in de 1e proef en ze kende de ring nu ook al, dat scheelde echt

ik had in de 1e proef 155 (niet verdiend hoor )
de 2e proef had ik 161

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:50

Netjes BT!
Zie je wel, ook met de dressuur gaat helemaal goedkomen

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:16

Netjes BT!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:17

Balen zeg dat Chaam niet doorging!
Ik moest nog wel aan jullie denken hoor. In de manege kwam Wim Dennenboom (onze crossbouwer) nog even wat posters ophangen, nog even mee gebabbeld en die vertelde dus ook al dat Chaam niet doorgegaan was. Wel echt knudde als je er al helemaal heen bent gereden
Nou maar hopen dat het volgend weekend wel mooi weer is en jullie dan alsnog kunnen starten
Maar jullie kunnen Bathmen alvast op de kalender zetten. Pony's zaterdag 21 oktober en paarden op zondag 22 oktober

@ Anja, waar woon jij eigenlijk ergens in Overijssel??
Misschien dat we nog een keer in de buurt zijn dan mag je gerust een keer mee op concours/cross Fijn dat Samos zo lekker liep aan de longe. Sterkte met het vertellen dat je gaat stoppen met hem, is dan wel heel definitief

@ CD, wat spannend! Lijkt me echt zo leuk om een veulentje te krijgen. Maarja met Sam zit dat er dus echt niet in
Ben niet echt goed in namen verzinnen. Maar iets van Bonbon ofzo

@ BT, jeetje wat balen zeg dat je zo lang op de afsluitdijk hebt moeten staan!! Wel super dat je tweede proefje zo lekker ging

Maar nu m'n wedstrijdverslagje.
Sam was een beetje vervelend met losrijden, liep niet lekker op twee teugels. Toen eerst maar heel veel overgangen, voltes en ook veel hals laten strekken enzo en toen ging het gelukkig beter In de proef werd hij alleen heel gespannen. Buiten waren mensen met de trailer bezig en hij deed gewoon heel bang achterin. Hij ging zich helmeaal groot maken om daarna als een angsthaas om te draaien Heb eerst echt 5 minuten rondjes gereden voordat ik een beetje normaal kon afwenden bij A. Proefje zelf was wisselend. Soms heel netjes en soms wat minder. Had hij gewoon z'n aandacht niet bij me. En weer sprong ie over in de linkercontra Maarja we oefenen lekker verder. De voltes 10 meter gingen nu wel helemaal rond en precies tien meter en m'n scheefzitten is ook weer opgelost. Middendraf ging wel echt super

Het resultaat: *tromgeroffel 158 punten. Mijn eerste wintpuntje in het M2 is dus binnen

Scum

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:20

CD; is het veulen er al?

Ik ben blij dat wij naar Arnhem zijn geweest. Lekker zonnetje, geen wind, en binnen losgereden.
Online was een beetje aan het sodemieteren in de eerste proef, maar tweede proef liep hij heel fijn.

Ienie liep allebei de proeven wel fijn. Helaas vond de jury aan allevier de proeven niks aan.
Ik ben trots op mijn meissie. Had eigenlijk niet verwacht dat ze zo fijn zou aanpakken.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:23

Gefeliciteerd Vief!!
Dressuur gaat laatste tijd wel lekker bij jou hea?!

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:26

nou even heel kort mijn weekend: zaterdag rond een uurtje of 12 naar brabant gereden. Ik ging met ice overnachten bij jasper en sophie de kruif (crossen ook allebei) dus een beetje op tijd erheen, want het is wel 3 uur rijden en we gingen smiddags nog de cross lopen. Erg leuke cross, had er echt wel zin in. (nog even gezwaaid naar patsmu!!) Savonds hadden we nog even naar het secretariaat gebeld of het wel doorging omdat de grond zo hard was, maar ze konden er nogn iets over zeggen zeiden ze. Dus sochtends vroeg op, vlechten enz. Vlak voordat we weggingen nog even gebeld, en kregen we dus de mededeling dat het niet doorging. Toen hebben we een beetje rondgebeld of er nog ergens een plek voor een dressuurwedstrijd of een springwedstrijd was, maar dat was nergens. Toen hebben we smiddags maar een lekker bosrit gemaakt. Ideaal want thuis kan ik dat niet, omdat we geen bossen hebben. Dus niet helemaal voor niets naar brabant gereden!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:26

Super Vief!

Wel fijn dat je lekker gereden hebt Scum.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:31

_Jitske_ schreef:
Gefeliciteerd Vief!!
Dressuur gaat laatste tijd wel lekker bij jou hea?!

Ja, hij gaat echt steeds beter lopen
Natuurlijk gaan er nog steeds dingen niet helemaal goed. Denk aan travers en contra. Maar er gaan ook al echt veel dingen goed en ik merk gewoon dat hij steeds sterker wordt en constanter in de aanleuning. Sam is ook nog jong (wordt 15 april 6, mag ie ook op het verjaarslijstje ) Dus we oefenen lekker verder. Volgende week voor de afwisselingen maar weer een keer springen. De week daarop is Bathmen te Paard alweer. (Groot meerdaags concours in Bathmen waar we ook meedoen met het springen, dus wel lekker dat we daarvoor nog een concoursje hebben anders schrikt ie zich rot, zal die denk nog wel doen met zo'n aangeklede bak )
Zaterdag was er trouwens nog een wedstrijd kür op muziek geweest in Bathmen, scheen echt heel leuk te zijn en volgend jaar ga ik denk ook meedoen, lijkt me echt heel leuk

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:34

vief netjes van je winstpuntje hoor!! Bij de nieuwe proeven moet je dan minimaal 180 hebben? zoiets hoorde ik..Is wel erg hoog
En ik woon in losser..achter enschede is dat..En dan vlakbij de grens van duitsland haha..
Weet niet of je het kent..

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:42

gefeliciteerd vief!!! super hoor!!!
fijn dat je lekker hebt gereden Scum! dat is eigenlijk ook het belangrijkste

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:01

Lekker vief!
Scum ik had jullie zowiezo al op de lijst gezet.
Fijn dat ienie goed te rijden was vandaag en jammer van oro.

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:08

Heeeeeeei hallo Daar was ik weer eens..

Heeel mooie alle punten
Enn gefeliciteerd vief met je 1e winstpunt in de M2 *o/*
Maar ik ga nu maar huiswerk maken
haha

He, doei doei

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:10

Vief: gefeliciteerd met je eerste winstpunt in de M2, super!!!

Scum: fijn dat de proeven lekker gingen, jammer van de mening van de jury

BT: gefeliciteerd! Alweer een winstpuntje erbij, je blijft toch nog wel springen he?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:13

nou zeker wel andrea ik lijk wel gek als ik alleen maar ging dressuren

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:15

Biertabje schreef:
nou zeker wel andrea ik lijk wel gek als ik alleen maar ging dressuren

Gelukkig

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:27

Van harte gefeliciteerd met jullie winstpunten, Vief en BT!
Scum, fijn dat jullie lekker gereden hebben. Dat is het belangrijkst!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:32

Netjes vief!

Scum: mijn eigen gevoel vind ik belangrijker dan de punten van de jury (hoewel die eik ook wel belangrijk zijn )

Jiska: fijn dat je nog een beetje schik hebt gehad vandaag. Ben je toch niet helemaal voor niets naar het mooie brabant gekomen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:33

Spannend CD, maar dat kegelen kan ook best nog wel 10 dagen lang duren... Heb je een Birth alarm?

BT, dat springen van gister is vast en zeker goed voor je dressuur geweest. Super, alweer een wp erbij.

gomir, gefeliciteerd met je prijs!! de rest moet je zelf maar vertellen.

Jiska, gewoon van de nood een deugd maken

Vief ook gefeliciteerd me tje winstpunt!! nu echt M2!!!!

Het was hier ook heerlijk weer. Heb Keessie eerst ff losgereden in de bak en heb daarna een buitenritje gemaakt. Daarbij ook ff lekker gegalopeerd om alvast het crossgevoel weer een beetje te krijgen.
Daarna naar sneek geweest, want de iNdoctro zou voor het eerst in het Z starten (een andere ruiter start haar ff ivm het behalen van het sprotpredikaat. Ik moet nu wel M starten maar het duurt dan nog wel ff voor ik Z+6 ben . die andere ruiter rijdt/springt haar 1x per week en op de wedstrijd en de rest van de week rij ik haar gewoon lekker door)
Ze pakte best goed aan zo voor het eerst in het Z. In het eerste parcours verzoop ze even in een zeer ruim staande dubbel maar in het 2e parcours was ze zelfs 1e. maar jammergenoeg wel 8 strafpnt...

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:33

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:39

jammer van die strafpunten RK...maar toch goed

Gomir nu word ik wle benieuwd hoor

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:40

Idd gomir, ik ben ook benieuwd

jammer van de strafpunten RK, maar toch netjes voor de eerste keer Z, dat gaat vast helemaal goedkomen!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:56

Fijn dat ze het zo goed oppakte RK.
Wel jammer dat ie geen winstpuntje hebt meegepikt, maar voor de eerste keer toch nog hartstikke goed

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:04

CarpeDiem schreef:
Papa is Quidams Rubin, mama is een Concorde...
Veulen word wrs merrie (fotoreading laten doen)
Ik ben benieuwd! Heb al een stel fijne Quidam's Rubin-nakomelingen zien lopen
Heb zelf ook nog naar die hengst gekeken twee jaar terug, maar past niet zo mooi voor Cheeka. En bovendien is hij voor mij nu aardig boven budget

Ik hoop dat alles goed gaat/gegaan is