Kris, 2 hoeven in de neus joh! Wat bvw zegt, weinig verschil met de B.
Heb mijn kamer maar helemaal leeggehaald en schoongemaakt. Even pauze tot ik alles weer terug ga sjouwen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mijn sterkte ging alle kanten op en moet volgende week weer laten meten... Heb al wel een paar leuke brillen gezien
ben nav Mel haar supergave pumps naar de van haren geweest... 5 paar schoenen voor de prijs waar ik er normaal 1 van koop en ze zitten ook nog allemaal heerlijk!
Wel raar hoor, mijn guppie aan het kamperen met dit weer! (zelf hou ik er al niet van met zon, laat staan dit
)
Ik ben vook niet altijd redelijk en leer hem ook wel eens foute dingen aan. En bovenal verwennen wij hem veels te veel.
Ik ben ook maar een mens.
Even terecht aangepakt, maar toen ging ik weer zitten prutsen en leek het nergens meer op. Kreeg toen hulp en werd het meer een les, was erg fijn! Martingaal eraf gehaald, ze had het idee dat hij daar op terug kwam en dat bleek ook zo te zijn. Aankomende week dus maar eens flink oefenen zonder of met langere martingaal en zelf ophouden met dat gepruts en dan moet het weer goedkomen!

muts_marijke schreef:Ik haat voetbal ''zegt grote smurf'' hahaha
Geert is een film aan het kijken en ik kan het beste nog op de bureau stoel zitten dus vandaar dat ik geregeld hier ben.

En ik vind kinderen van anderen echt niet snel leuk zelfs sommige van mijn eigen nichtjes en neefjes vind ik bloedirritant
paar uitzonderingen daar gelaten. Joey is misschien niet de makkelijkste maar wel echt een leuk kind!