Hey EVONY goedemorgen... Ik ga zo op pad, ik heb helaas geen internet mobiel dus kan jullie niets meer vertellen maar vast genoeg anderen die dat wel kunnen... BILLY en EEF en anderen thanks voor de successen en als jullie komen kijken mag je naar me schreeuwen als je denkt van oeh......bianc...rijden....of achter over blijven (denk ik wel heel belangrijk... paard voor me houden zegt Rob)....etc.... vind ik helemaal niet erg.
Sim
Geplaatst: 11-08-11 08:36
Goedemorgen. Vandaag even "uitgeslapen". Ka . Beantwoord je pb nog. Is er nog niet van gekomen.
weule
Geplaatst: 11-08-11 08:37
succes vandaag bianca en evony !!!, ben ook in ermelo, maar dan op kantoor...
Laatst bijgewerkt door weule op 11-08-11 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Half 8 pas Ik wilde eigenlijk uiterlijk half 8 beginnen, want moet om 3 uur alweer weg i.v.m. dressuurprikken vanavond. Nou ja, morgen heb ik nog OR dus dan pak ik nog wel wat uurtjes. Ze heeft schone (of in ieder geval andere) kleren aan dus dat scheelt.
_lautje_
Geplaatst: 11-08-11 08:47
Succes dames en tot straks!!
Zucht ik ben zo in loooove als ik deze foto´s weer zie Combinatie van punten in gebroken lijn van 90graden met daartussen 5 galopsprongen. water uit
Nee, moet vanavond starten Op voor dat laatste puntje... moet het wel een béétje droog zijn anders krijgt de jury alleen Jer's (overigens bijzonder appetijtelijke) billen te zien
Sim
Geplaatst: 11-08-11 08:51
Idd, mooie polypad Lau! Hoe gaat het met je knie? Nog veel last van?
_lautje_
Geplaatst: 11-08-11 08:54
Ja hij wordt nu een echt crosspaard Merk wel dat het M veel meer een uitdaging is voor hem, niet qua sprong maar wel qua gehoorzaamheid En dat vindt hij nog wel eens lastig.
Hetje was gisteren met longeren weer heerlijk aan piepen en bokken Dus die voelt zich ook weer beter. In Nokere was zijn stal ook helemaal onder gelopen en had hij een gat in zijn dak. Dus dat zal allemaal ook niet geholpen hebben.
Knie is al een stuk beter. Laatste 2 dagen niet zo heel gek veel gereden (eergister niks en gisteren 1) en dat heeft goed geholpen. Nu even Maat, Het en Bel rijden en dan met Eef naar Ermelo.