[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 17:16

sorry noor :o
wel voor bestuursrecht inderdaad! En ik had er eigenlijk nog niet eens zo'n slecht gevoel over terwijl het leren echt prut ging. Naja is niet anders, op naar de herkansingen want ik denk dat ik bestuursproces ook niet heb ;(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 17:25

Ah jammer zeg. Nou, succes alvast met de herkansingen dan (daar heb ik er ook wel een stuk of wat van gemaakt hoor :P ).

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 17:34

hahaha bedankt! Ik ga er gewoon kei hard voor leren, maar ik maak ze liever niet omdat dan mijn faalangst de kop op komt steken :Y)
Naja is ook niet het einde van de wereld hahah

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:10

Evony schreef:
Annetje: dat zegt de knhs, want de vereniging voldoet dan niet aan de vereisten en staat dan dus officieel niet meer geregistreerd bij de knhs en de leden van de vereniging zijn dan dus ook geen knhs leden meer en kunnen dus geen wedstrijden eigenlijk rijden.
Ik had vanmorgen mail terug van de vereniging van mij. Die leken een beetje geschrokken en bedankten me voor de link. Ze zeggen de statuten wél op orde te hebben en vinden het heel gek dat ze niet op de lijstjes voorkomen.

Balen Evony van je onvoldoende. Ik kreeg er gisteren ook een binnen :( snap er niets van. Een onvoldoende voor een eindtekst. Over twee weken inzage, dus ben benieuwd wat hij daarop te zeggen heeft hoor.

.
Vies heeft vrij, ik ben nog steeds niet lekker (last van buik en draaierig) en ik moet vanavond werken. Ik ben bang dat ik niet in staat ben om te werken als ik van te voren fanatiek aan het rijden ga.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:19

Voor iedereen met onvoldoendes: Succes met de herkansingen.

Hier is de beslissing gevallen: geen stedentrip. Vind ik wel heeeel leuk, maar ik ben moe, echt moe! En van een stedentrip rust je niet uit..... En we mogen in een huisje van vrienden van ons. Compleet met sauna, zonnebank en de hele santemekraam. En dat huisje staat gewoon in ..... ja ja, het hollandse Drenthe! Lekker rustig, niet te lang reizen, en lekker uitzakken.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:26

Kim wat goed dat je geld inzamelt voor het goede doel
Sussie heeft lekker gereden
MM als je eenmaal M rijdt is dat ook weer gewoon. Enige waar ik me nu stiekem een beetje zorgen om maak is het niet meer mogen verkennen van de ring. Ferrose kan nogal zeikerig zijn over een plantje, een boompje of een andere voorlezer en als je er dan nog dichter langs moet rijden weet ik niet of het makkelijker wordt.
Evenlien heeft hopelijk binnenkort een vrachtwagen, gaaf hoor
BVW deelt geen punten, hoe onaardig ;)
Evony heeft me nog laten schrikken met die KNHS lijsten, maar na een mail naar mijn vereniging blijkt alles goed te zijn pfieuw
Mooie crossbeschermers MM
Stoer Noor. Groepjes blijven lastig al ben ik meestal degene die als de dood is de groep op te houden :Y)
Margreet is naar de kapper geweest
Vief stoer zo een wedstrijd. Duitse proeven vond ik altijd wel pittig toen ik ze nog voor de training mocht oefenen
Anne vrolijkheid moet je gebruiken, worden ze mooier van :+
Noor's filmpjes moet ik later bekijken zit op de verkeerde pc
Problemen met die B-vrachtwagens wist ik wel dat het niet mocht en Anemone heel vrolijk beweren dat ik er 2 paarden van 1.80 m op mag zetten. Ja van hen vast wel :=
Evony jammer van je onvoldoende
Annetje ook balen van je onvoldoende
Klinkt als een lekker rustige paar uitrustdagen Texelse

Ferrose is van de wachtlijst, dus die mag per 1 juni verhuizen. Ik heb nu al geen geduld meer tot 1 juni (Mo ik snap opeens hoe je je voelde toen je besloot te stoppen met paardrijden). Verder is Ferrose weer hard aan de arbeid geweest want ik moet toch even mijn huiswerk oefenen. Ging uiteindelijk wel lekker, maar vind het spectakel in de verzamelde draf rijden best wel moeilijk. Morgen rustig aan dressuren en dan zondag crosstraining in BN (en maar weer duimen dat ik de groep niet ophoudt :Y) )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:39

:wave:
Joki, waarom ga je verhuizen?
Texelse, klinkt nu al goed!
Verder in de post hierboven al een mooie samenvatting :P

Noor, wat voor reis naar cuba heb jij gemaakt? Zit te kijken naar een fly en drive + strandverlenging.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:49

Ik ga verhuizen omdat de stal me te duur wordt en dat is ook de enige reden want ik sta er op het moment liever dan waar ik heen ga. Maar mijn stalgeld is in een halfjaar tijd 335 naar 405 gegaan en dat haalt mijn budget niet meer.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:00

Jeetje, dat is een hoop centjes! Zelfs ik was 'maar' 345 kwijt. Collega staat bij een bekende manege en betaald net geen 500 :oo
Heb je een vergelijkbare stal voor minder gevonden?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:18

Woooooow wat een geld. Dat is niet grappig meer!

Margreet, waar in Drenthe gaan jullie?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:04

Jeetje wat een geld voor stalling!! Ik ben blij dat het hier niet zo duur is want dan had ik echt alle paarden moeten verkopen..... Ik vind waar ik nu naartoe ga al hardstikke duur! Maar ja ik ben dan ook al zo lang gewend dat ze gewoon lekker achter het huis staan, nog maar even twee weekjes van genieten ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:11

@ Evony balen van je tentamen.

Jeetje wat een geld voor stalling. Hier is het tussen de 180 en 225 euro ongeveer.

Ik heb een beetje slaapproblemen momenteel (al een maand ongeveer). Heb vannacht maar 3 uur geslapen en kwam onderweg een vrachtwagen tegen die vlak voor mij een klapband kreeg. Jeetje wat is dat schrikken en wat een troep geeft dat. Gelukkig geen ongelukken. Ik kwam zwaar hyper en stresserig op het werk. Wat een dag! Was pas na de lunch weer rustig. Ben net even met Gio bezig geweest. Hij is zooo leuk maar hij is nog niet makkelijk aan te raken. Morgen maar eens een halster om zien te krijgen. Je kan hem ook nog maar alleen aanraken als je door je knieen gaat.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:17

Deels vergelijkbaar maar mijn huidige stal is gewoon luxer en wat ik heel fijn vind er staan veel hoog rijdende wedstrijdruiters (letterlijk tot GP) en dan heb je wat om je aan op te trekken en hier ben ik met mijn M1 al bijna in de top

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:29

Jeetje, hier betaal je 200 voor stalling!

Texelse: gaat lekker tot rust komen in drenthe (waar ga je heen?)

Nou heb de vereniging gebeld en die zouden contact hebben gehad met de knhs dat het wel goed zou zijn bij ons. Bel maandag voor de zekerheid zelf nog wel even :Y)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:45

mistid schreef:
Woooooow wat een geld. Dat is niet grappig meer!

Margreet, waar in Drenthe gaan jullie?

bedoel je mij? wij gaan naar een huisje in de buurt van Borger.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:04

Whoeps ja ik was er ff niet bij :o , bedoelde jou inderdaad. Borger is best mooi! Zit ook een boomkroonpad daar, schijnt een aanrader te zijn.
Jee Caroline dat is echt schrikken! Hopen dat slapen ook gauw weer wat beter wordt.

Pff wat een rotdag. Constant ruzie thuis. Ik wilde eigenlijk stappen vanavond (DJ Korsakoff komt in Pruim) maar ik ben helemaal down... Ben met de Vos op buitenritje geweest, dat was wel ff lekker. Beau was wat sloom maar deed het ook wel goed.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:07

ik wil ook stappen! Moet morgen alleen van 09.00 tot 0.00 werken :7

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:07

Ik zou dan idd ook de kosten bij je verenging leggen Evony. Hoop dat het nog opgelost wordt voor 1 mei.
Balen van de onvoldoendes Annetje en Evony.
Lekker paar dagen in Drenthe Texelse, is ook mooi daar. :)
Hoelaat moet je zondag Joki?

Ben weer terug van springwedstrijd met What. Tijdens losspringen ging het niet heel lekker, was ook heel druk. Dus toen de ring maar in gegaan. Was ik gewoon 2 keer foutloos. Heel niet verwacht, wel super! Uiteindelijk nog 3e geworden. Trots op What! :+:

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:08

Waaauw super goed sann :D gefeliciteerd!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:14

Evony, wat een lange dag voor je morgen :oo sterkte!
Sannn, wat goed van what en jou! Gefeliciteerd.
Caro, balen dat je zo slecht slaapt!

Ik ga morgen een rondje fietsen :) vriendje is aan t golfen en mag niet komen :+ daarna lekker uit eten in noordwijk :9

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:16

Wow, dat wordt lange dag morgen Evony. Succes alvast!
Leuk naar Noordwijk Mootje, zit je prima met dit weer. :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:26

Sannnn schreef:
Was ik gewoon 2 keer foutloos. Heel niet verwacht, wel super! Uiteindelijk nog 3e geworden. Trots op What! :+:

hey super, dan was het het wachten wel waard ?? toch ..!! je hebt PB. ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:29

Evony wat een enorm lange dag
Sann gefeliciteerd met je punten en je prijs. Ik mag zondag om 10 uur
Caro slaapproblemen zijn echt vreselijk.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:41

nou mensen ik ga nog even gezellig op stap hihihi.

Bye!