Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ingridje16 schreef:Ik heb een samsung E900 met een abo van 2 jaar, moet nog een jaar en hijs nu al helemaal stuk. Het is met touchscreen maar die doet het bijna niet meer echt eritant.
Wat zouden jullie doen, inschrijven voor de crosslessen voor van de zomer of nog een jaar wachten? Ik kan altijd nog stoppen volgens mij.
MelanieB schreef:Ingridje16 schreef:Ik heb een samsung E900 met een abo van 2 jaar, moet nog een jaar en hijs nu al helemaal stuk. Het is met touchscreen maar die doet het bijna niet meer echt eritant.
Wat zouden jullie doen, inschrijven voor de crosslessen voor van de zomer of nog een jaar wachten? Ik kan altijd nog stoppen volgens mij.
Ik doe volgend jaar in April/mei/Juni (ergens daar) weer crosscursus (6 lessen) bij Boonzaaijer
Ingridje16 schreef:Ik heb een samsung E900 met een abo van 2 jaar, moet nog een jaar en hijs nu al helemaal stuk. Het is met touchscreen maar die doet het bijna niet meer echt eritant.
SGWOllie schreef:Ingridje16 schreef:Ik heb een samsung E900 met een abo van 2 jaar, moet nog een jaar en hijs nu al helemaal stuk. Het is met touchscreen maar die doet het bijna niet meer echt eritant.
Kun je niet nog even wachten met inschrijven? Als ik jouw verhalen zo lees dan zijn jullie nog niet helemaal toe aan crossen, maar dat kan natuurlijk in het voorjaar anders zijn.....