Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jenga_8 schreef:Over spring instructie.. die is in Lelystad niet te vinden op niveau, laat staan sgw. Tis echt bedroevend. We gaan op naar een tijdperk vol Anky-wannaby´s. Al die paarden komen niet verder dan een paar rondjes in de binnenbak, hooguit buitenbak. Maar een bosritje of balk zullen ze niet vaak meemaken. ben echt zo teleurgesteld in mijn hometown|(
jenga_8 schreef:Over spring instructie.. die is in Lelystad niet te vinden op niveau, laat staan sgw. Tis echt bedroevend. We gaan op naar een tijdperk vol Anky-wannaby´s. Al die paarden komen niet verder dan een paar rondjes in de binnenbak, hooguit buitenbak. Maar een bosritje of balk zullen ze niet vaak meemaken. ben echt zo teleurgesteld in mijn hometown|(
Vieva schreef:haha miss_jumpy: haha ik klets wel altijd heel veel in de les maarhaal wel me punten, ik snap wiskunde best goeddus dat ligt ook wel goed ja
hha..
viefdepief schreef:Wooeeii ik heb een leuker galopnummer gevonden voor mijn kur. River Deep - Mountain High.
Geen idee of het jullie wat zegtZo maar even opnemen en misschien iets het ritme aanpassen.
Haha kan een keer gebeuren Hilde!
Vieva: Goed zeg!!
Hilde_ schreef:Ja Kim dat bedacht ik me net ook dat ik vanavond les heb
Nouja, dan maar een xtje niet.