Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Canter schreef:Net nu ik besloten heb dat Jim zijn echt actieve carriere wel voorbij is staat hij voor het eerst van zijn leven met een dik been! Ben bang dat het zijn pees is, volgende week donderdag laten we een scan maken in Utrecht. Als het echt zijn pees is dan zet ik hem een paar maanden 24/7 op de wei, maandenlang stappen zie ik niks in met hem en daarbij doet hij zelden wat raars.
Canter schreef:Ik vind het ook wel apart, paard heeft altijd ijzersterke pezen gehad zijn hele leven en nu is het in 1 keer raak. Hij heeft in ieder geval een goed jaargetijde uitgekozen denk ik dan maar.
Lielle schreef:wollie, volgens mij gaan de meeste crossen door het bos dus jij komt gewoon in je sgw outfit incl roze capcondoom![]()
Alternatief is eva's kostuum, als ik zie wat er allemaal in het bos gebeurtsluit bovendien goed aan bij het 'niets om aan te trekken'
SGWuppie schreef:Ollie, ik zou als trekvogel op doorreis gaan, uurtje meedoen en dan roept het instinct helaas weer