[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:57

Hmm balen, ik zie net dat hij dan 's middags moet optreden, dan doen ze normaal nooit overdag!....wel bij jou in de buurt, Valkenswaard...

moeten we of met z'n 2 en gaan of een andere dag afspreken...weet niet of Antoine het leuk vind om met ons mee te gaan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:59

mss wil zijn broer wel mee, ik zal het in de groep gooien.

valkenswaard nog wel Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:25

Mijn broodjes zijn er dus ik mag weer!!!! Haha!

Aanstaande zondag hebben we familiedag van Frank zijn familie. Het thema is bos (en je dient je daar ook naar te kleden Misselijk ) en dat gedoe duurt van 10.30 tot 's avonds. Ik heb dus helemaal geen zin om mijn hele zondag daar aan op te offeren hè! Mis ik mijn zondagrondje door het bos met Ollie! Ik denk dat ik als eikel ga... Nagelbijten / Gniffelen Clown

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:29

ROFL ROFL ROFL ROFL Als eikel?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:31

Ja, groen pakkie aan en bruin baretje op met zo'n stokje bovenop.... Weten ze meteen hoe ik over dat soort activiteiten denk... Schijnheilig

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:37

Gaaf!!! Wij willen een foto! Clown Nagelbijten / Gniffelen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:41

Tja, ik moet zo'n baret nog wel even zien te vinden... En mijn kast loopt ook niet over van de groene kleren dus ik moet nog aan het werk.... Bloos Ik kan natuurlijk altijd nog niet gaan met het excuus dat ik niets had om aan te trekken Clown

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:44

Heb je geen legerdumpzaak in de buurt?
Daar die dingen ook wel te vinden toch?

En misschien nog een rookbommetje erbij... Schijnheilig
Voor het special effect Duivel Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:50

Het thema is bos? Nou, dan lijkt het me heel gemakkelijk. Je nodigt je familie uit voor een boswandeling en zelf ga je op Ollie mee!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:56

Da's wel een goed idee Scum! Helaas heeft die familie een rijke traditie in het plannen van de meest verschrikkelijke feestjes (fietstochten, speurtochten ed). We zijn ook een keer gaan kruisboogschieten (toen moest Frank het samen met nog iemand organiseren Duivel ) dat was wel leuk. Verder zijn ze wel erg goed in eten en nog beter in zuipen..... Dus als het aan mij ligt ga ik 's middags lekker de paardjes doen en kom ik tegen etenstijd wel... Helaas ligt het niet aan mij.. Boos!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:59

Een speurtocht is prima. Die kun je ook op Ollie meedoen. Een fietstocht wordt wel lastiger. Want samen met je fiets op Ollie
Volgend jaar moet je het anders doen. Gewoon aanbieden om de organisatie op je te nemen. Dan kun je er zelf iets leuks van maken (iets in de trant van: het thema is SGW, jij start ergens en zij mogen je met spandoeken komen aanmoedigen, daarna is er eten in de tent van de wedstrijd).

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:06

Kijk met Scum in de buurt kom je nog eens op goeie ideeen!! Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:15

wollie, volgens mij gaan de meeste crossen door het bos dus jij komt gewoon in je sgw outfit incl roze capcondoom Ja
Alternatief is eva's kostuum, als ik zie wat er allemaal in het bos gebeurt Extreme duivel sluit bovendien goed aan bij het 'niets om aan te trekken' Haha!
Marieke, 10 juni is prima; Antoine komt alleen of met zijn broer.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:18

Oke Lielle, staat genoteerd

Ollie, ik zou als trekvogel op doorreis gaan, uurtje meedoen en dan roept het instinct helaas weer Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:20

pfff, familiedagen van de schoonfamilie Misselijk

Tom zijn familie gaat om het jaar een heel weekend Boos!
En het andere jaar een dag, dit jaar gaan ze boerengolven Nagelbijten / Gniffelen
Maar gelukkig is het dit jaar tegelijk met de stompwijkse paardendagen (lees bierdagen) en die zijn voor Tom heilig dus dit jaar slaan we over Haha!

En ik heb vorig jaar al tegen Tom gezegd dat het wat mij betreft het laatste weekend was, er zitten wel een paar leuke ooms/tantes/neefjes/ nichtjes tussen maar ook een paar echte verwaande kakkers Lips are sealed

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:50

Mmm, de bejaarden gaan wel hard vandaag, moets wel 3 pagina's bijlezen.

Leuk paard Jitske!

Net nu ik besloten heb dat Jim zijn echt actieve carriere wel voorbij is staat hij voor het eerst van zijn leven met een dik been! Ben bang dat het zijn pees is, volgende week donderdag laten we een scan maken in Utrecht. Als het echt zijn pees is dan zet ik hem een paar maanden 24/7 op de wei, maandenlang stappen zie ik niks in met hem en daarbij doet hij zelden wat raars.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:53

Canter schreef:
Net nu ik besloten heb dat Jim zijn echt actieve carriere wel voorbij is staat hij voor het eerst van zijn leven met een dik been! Ben bang dat het zijn pees is, volgende week donderdag laten we een scan maken in Utrecht. Als het echt zijn pees is dan zet ik hem een paar maanden 24/7 op de wei, maandenlang stappen zie ik niks in met hem en daarbij doet hij zelden wat raars.

Zo, dan zou zijn carriere ook wel echt abrupt voorbij zijn, iig op korte termijn.
Dat van die wei kan ik me goed voorstellen, zou ik waarschijnlijk ook wel zo oplossen.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:55

Ik vind het ook wel apart, paard heeft altijd ijzersterke pezen gehad zijn hele leven en nu is het in 1 keer raak. Hij heeft in ieder geval een goed jaargetijde uitgekozen denk ik dan maar.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:58

Canter schreef:
Ik vind het ook wel apart, paard heeft altijd ijzersterke pezen gehad zijn hele leven en nu is het in 1 keer raak. Hij heeft in ieder geval een goed jaargetijde uitgekozen denk ik dan maar.

Misschien door iets van buitenaf, aangetrapt ofzo?
Ik snap ook niet veel van peesblessures, ze kunnen er zomaar zijn lijkt het soms wel.

Maar ja, misschien valt het mee, soms is er alleen irritatie toch?!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:59

Lielle schreef:
wollie, volgens mij gaan de meeste crossen door het bos dus jij komt gewoon in je sgw outfit incl roze capcondoom Ja
Alternatief is eva's kostuum, als ik zie wat er allemaal in het bos gebeurt Extreme duivel sluit bovendien goed aan bij het 'niets om aan te trekken' Haha!

SGWuppie schreef:
Ollie, ik zou als trekvogel op doorreis gaan, uurtje meedoen en dan roept het instinct helaas weer Clown

Dames, nu moest ik dus echt uit gaan leggen waarom ik zat te proesten achter mijn bureau... Haha! Haha!
Heb maar gezegd dat ik een hele domme typfout maakte.
Lielle: Frabk heeft heel veel vieze oompjes dus laat Eva maar even achterwege. Ik denk dat ik voor Mariekes optie ga, iemand nog een Pino pak over????

MJ: Arme Jij!!! Ik zou daar denk ik toch niet meer aan meewerken.... Meestal plan ik wel een wedstrijd maar dit jaar was ik er te laat bij..... Tong uitsteken

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:49

Hee JJ, er staan foto's van Uniek op de site van Alice, leuk paard!!

En Bitwise staat er ook nog op Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:11

He, waar staat die dan Marieke?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:12

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:12

Heb hem gevonden Haha! Alice moest idd vlak na Bitwise starten.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:06

Hallo,
Eigenlijk heb ik vrij weinig gepost de laatste week geloof ik... Tja, weinig te melden. Zit in Leiden ver bij mn paard vandaan en ben wat bezig met saaie klusjes in het appartement die eigenlijk nog een keertje gedaan moesten worden...

Onze baardagaam heeft de laatste weken een nieuwe gewoonte ontwikkeld. Hij poept maar 1 of 2 keer per week en deed dit altijd in zijn terrarium. Op zich prima en makkelijk op te ruimen.
Nu sinds een paar weken zoekt hij als hij los loopt een plek op waar wat kabels bij elkaar komen, bij de tv, bij de pc of in de hoek waar de modems staan, en gaat lekker over die kabels heen zitten kakken... Net dus weer...
En het vervelendse is dat hij te primitief is om het concept van straffen te begrijpen, dus zelfs als we hem op heterdaad betrappen, kunnen we er bar weinig tegen doen...