Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik zag dat BT niet zo fijn gereden had
(en de rest gewoon negeren) en verder ben ik niet bij. Vosje liep wel super in BN, maar Pablo sukkelt nog steed
..hahaha.
En veel succes morgen met je endurance (debuut)?
(als je het nog leest)
Ben de laatste tijd namelijk een beetje moe
(maarja gister ook feestje gehad)
Uur of 9 denk, en dan ga ik rijden op de pony’s
Muis was gewoon nog op de engelse dressuurtoer tijdens het losrijden en werd in de ring gewoon erg blij dat het toch om een springwedstrijd ging
Enne die Indoctro sprong supergoed, die balken vielen er gewoon door de luchtbeweging af...
(tenminste ik hoorde niet dat Oet ze aanraakte)
) heb dus niet zo veel tijd om te bokken, maar kijk zo nu en dan weer even mee.
Voor BT wat stiften gedraaid en balkjes omhoog en om laag gedaan.

CarpeDiem schreef:oppaskid was errug vervelend.. Op dat soort momentens zijn paarden toch fijner. Die ram je tegen de kop als ze doordrammen, of je gooit ze in de wei of op stal, en je bent ervanaf.. Die jong blijven maar brullen en terug komen ... zucht... toch maar eens over mn kinderwens gaan nadenken.
Canter schreef:Gaat je zus naar de Highschool in Amerika Biem? Dat heeft mijn broer vroeger ook gedaan, en ik ben toen nog 2 weken langs geweest, was super.![]()
ze gaat idd naar de highschool
?
Jammer?

Scum schreef:Mag jij helemaal niet rijden op zondag? Hmm, zou voor mij wel een reden zijn om te verhuizen
Hier is het ook prachtig weer.
andrea16 schreef:Scum schreef:Mag jij helemaal niet rijden op zondag? Hmm, zou voor mij wel een reden zijn om te verhuizen
Hier is het ook prachtig weer.
Haha ja, maar de paarden staan bij m'n opa en oma dus als ik verhuis heb ik er nog mee te maken
andrea16 schreef:Ja dat mag allemaal wel, mag alleen niet rijden. Dat stomme geloof ook altijd