Flex chair eef? Krijg je dat vergoed? Wij hebben dat toen op m'n stage wel eens met de leerlingen gedaan in het thema van verdieping en houding voor de ruiter enz... Waar doe jij dat? Is wel ideaal zo'n ding? Helemaal met die oefenprogramma's die erbij zitten
ik kan wel alvast iets zeggen over die flexchair, ik doe het nl ook, bij dezelfde praktijk als Eef. Ik krijg het - deels - vergoed van mijn verzekering, omdat ik rugklachten heb. Ik heb er veel baat bij, we gaan het nu ook uitbouwen met een fitness programma voor ruiters.
Freggle_Edge
Geplaatst: 09-03-12 13:39
Hier ook heeeerlijk in de ochtendzon gereden. Hond ook eindelijk weer eens blij op stal ipv blauwbekkend wachten tot we naar huis gaan. Nu weer even in de rustmodus, ben druk bezig met niets doen. Ben de hele week voor mijn doen al aartslui maar lijf knapt er wel wat van op, reuma-pootje is nog niet geweldig, maar ik kan weer een beetje normaal voortbewegen. Dit weekend heerlijk met mijn vent naar Arnhem. Zaterdag erheen en hotelletje pakken, zondag naar concert van Anouk en dan weer naar huis. Lekker ff zonder kind en beesten. Zuslief berichtje gestuurd of ze mijn pers van pillen wil voorzien, maar ze reageerd niet. Ik verdenk haar van discriminatie omdat het niet om een brit gaat. (zij heeft alleen maar britten en geen andere rassen erbij namelijk)
TG, superfijn dat de vos er weer is, ik hoop voor je dat hij snel weer de oude is. Alle vakantiegangers, veel plezier!
texelse
Geplaatst: 09-03-12 13:42
het spookt hier!!!! ik hoor geluiden die ik niet hoor te horen als ik alleen thuis ben.... het klinkt alsof ons hondje aan het kokhalzen/kotsen is , maar het beestje is 4 februari overleden..... kan echt niet vinden waar het vandaan komt...
raar zeg texelse, zou er zelf niet goed van worden!
Ben net met mijn moeder naar Action geweest, 1 paar sandalen, 1 paar gympies, en nog wat zooi haha! Mamsie wilde er even heen en ja toen bleef ik weer hangen
TeeGee
Geplaatst: 09-03-12 14:03
Dat is wel heel raar! Niet een verstopte afvoer ofzo?
Action is leuk! Hier is er alleen niet 1 in de buurt. Misschien wel beter ook
@ texelse: vreemd..., wat heb je gedronken vanmorgen??? @ kleren kopen: woensdagavond nog bij de makro geweest, 2 broeken waaronder een super mooie levi's, @ Vief: hier hetzelfde, alleen moet het nog ff doen vanmiddag of morgen, stelt bij mij vooralsnog ook weinig voor.
paar simpele broeken voor't werk buiten en wat sokken, bb's etc... en alvast een DVD speler voor mijn verjaardag (duurt nog 2 maand maar goed) gekregen van dienke
In de PK stond dat concours Asten gewoon doorging, Dortmund deed ook niet moeilijk over NL-paarden, alleen extra verklaring dat ze klinisch gezond waren. En meerdere reacties over het feit dat het rhino-virus weinig anders als andere jaren was (kortom een overtrokken media-hype)
dat klinkt niet best texelse.. zou toch even kijkej nemen!
Leliaardje
Geplaatst: 09-03-12 14:26
Nou ja Texelse, wat is dat voor iets geks? Een overgevende rat???
texelse
Geplaatst: 09-03-12 14:57
Geluid is weer weg, wat het geweest is weet ik niet. Het kwam vanachter/onder de nieuwe bank vandaan. Geen afvoer o.i.d. in de buurt. Was al bang dat er een beest in zat ofzo, maar nu is het weg.... en hopelijk blijft dat zo. En nee Weule: deze dame drinkt alleen thee en warm water . Of misschien komt het dan wel daarvan, en moet ik een borrel nemen.
Denk dat dat het is Texelse Zo maar op de maflinger, die ik aan het inrijden ben. Mama doet het longeerwerk ik het erop zitten. Leert snel het beestje maar meeeegaaa eigenwijs
texelse
Geplaatst: 09-03-12 15:02
mootje, ik weet het, maar ik vind dat gewoon het lekkerste..... de warme kraan even laten lopen, en dan een glaasje. Mmmmm, maar er zijn er maar weinig die dat ook vinden geloof ik, want de meesten kijken me aan of ik gek geworden ben. En toch heb ik af en toe het lef om er om te vragen, als me gevraagd wordt wat ik wil drinken....