Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margriet_ schreef:Noor jakkes, niks aan je zo misselijk voelen. Wij waren zaterdag op cc en daar was een meisje die toen ze klaar was met het pc, gewoon zat te overgeven op het paard.
bianca1980 schreef:.... ben steeds mijn spullen nakijken...heb ik Echt niks vergeten..??
..mmhh nee volgens mij niet..
_Sim_ schreef:Snap dat je leuk voor de dag wil komen, zeker als ook de fokker komt, maar je moet je niet zo sappel maken.![]()
Billy1 heb jij voor volgend jaar nog plannen om met je Roven aan de 5 jarigen mee te doen? Die van jou is 4 nu toch?
bianca1980 schreef:_Sim_ schreef:Snap dat je leuk voor de dag wil komen, zeker als ook de fokker komt, maar je moet je niet zo sappel maken.![]()
Billy1 heb jij voor volgend jaar nog plannen om met je Roven aan de 5 jarigen mee te doen? Die van jou is 4 nu toch?
Sappel ???...hahaha dat woord ken ik niet en jou kennende is het wel goed gespeld..., maar ik kan er wel iets bij bedenken hoor..
![]()
Tuurlijk doet Billy meegaan wij haar aanmoedigen !!!!!
bianca1980 schreef:Sappel ???...hahaha dat woord ken ik niet en jou kennende is het wel goed gespeld..., maar ik kan er wel iets bij bedenken hoor..
_Sim_ schreef:Bij ons is het meer een gezegde bedoeld als "je moet je niet zo druk maken" en zo bedoel ik het in mijn post..