Heeten en Marienheem enzo is voor ons ook nog prima te doen. Als ik over 2 jaar mijn rijbewijs heb ga ik denk ik regelmatig die kant op om daar te starten.
Hoelang duurt zo'n rit naar Zwitserland ongeveer Corien?
Hangt ervanaf waar in Zwitserland. Wij zijn zaterdag in 10 uur van Zermatt naar Eindhoven gereden, heenweg was zelfs in 9 uur ('s nacht gereden)
TeeGee
Geplaatst: 31-01-11 13:51
Still freezing
AntheaV
Geplaatst: 31-01-11 15:01
Ik ben weer terug van tentamen. Had het niet echt goed voorbereid dus denk dat ik het ook niet gehaald heb Nu ga ik nog even wat voor morgen doornemen en heb zo ook les (dressuur). Daarna maar weer verder leren.
Ik ben ook net terug, ging gelukkig wel lekker Corien± Fijne reis! Karen: Jeetje dat die kachel nu weer stuk is zeg! Qua springles ken ik er weinig bij jou iun de buurt, behalve Richard natuurlijk.
Karen, jammer dat het springen niet zo wou. Even weer een beetje routine krijgen!
Ik vind Heeten altijd superfijn om te springen en ga er ook graag heen. Uk krijgt juist meer rust doordat het wat kleiner opgebouwd is. Die lange lijnen maakt hem alleen maar heter.
Marielle gaat overigens zaterdag met Uk naar Gorssel springen. Is haar 2e keer B pas met hem. Ze heeft hem 1x B gestart in Barchem en daarna alleen maar gecrosst.
Het begint zo langzamerhand wel genoeg te worden. Ben nu ook wel benieuwd naar ons kleintje. Verder heb ik een voorbeeldige zwangerschap gehad, dus als de bevallen net zo is Mijn collega is afgelopen donderdag bevallen van een jongetje. Al dat kleine grut om je heen, zorgt ervoor dat ik ook graag ons kleintje wil zien!
Leuk Tientjeh wij zijn ook in Gorssel. Geert start B met de moeilijke Concorde. Ik ben lekker vrij dus ga mee om te helpen.
Bedankt iedereen voor de info van Agterberg en eb en vloed. Maar is effe overleggen met schoonpapa en wat offertes aanvragen. Er moet wat gebeuren. Vanmorgen les gehad. Aan het begin wat taai groot en sterk (gister achter aan gecrosst in het 4tal lekker uit mekaar gereden) maar aan het eind toch fijn simpel en los afgesloten.
Leuk Marijke! als het meezit, ben ik er ook om zusje te helpen. ( zolang ik nog niet lig te puffen ) Overigens heet ik nu Jantine Koeslag - Haijtink ( en daar moet ik ook wel aan wennen hoor!)
Sannnn
Geplaatst: 31-01-11 16:16
Is de Gelderse zaterdag in Gorssel of niet? Of is dat die week erop? Kan me goed voorstellen dat je het zat bent nu tientjeh. Spannend ook. Balen van je tentamen Anthea. Mooi dat het bij jou wel goed ging Laura en Londen klinkt heerlijk.
Ben ook weer terug van school, lekker geoefend. Zo even nog aan studie en dan naar springles! Misschien vrijdag rondje BB.
Toch wel he? Mooi, dan kan ik wel komen kijken! Even iedereen supporteren die mag.
sanurie
Geplaatst: 31-01-11 16:52
Hee allemaal,
Vandaag was een kort dagje, 5 lesuren vielen uit, dus was om 12 uur al uit. Toen even met jongen uit de klas aan een werkstuk gewerkt en om kwart voor 2 weer richting huis gegaan. Vanavond ff niks doen, helaas niet aan de beurt om te rijden, of ik ga het even omdraaien want volgende week heb ik tentamens, dus nog even overleggen met pap en mams.
@tientjeh: Ik snap dat je nu wel zit te wachten, en lijkt me heel spannend. Fijn dat de zwangerschap zo fijn is verlopen. Je bent nog best wel jong ( even op je profiel gespiekt) want mijn mam was 31 toen ze mij kreeg. En is nu dus 46 en ik 15 maar in april wordt ik 16. @Corien: Veel plezier !!!! @anthea: Balen, nu toch maar iets beter leren
Oja, mijn gedoe voornemen van deze week is: elke avond even bij te lezen, want ga geen 50 pagina's lezen. Was 1 week niet op bokt geweest, en tja toen liep ik dus 50 pagina's achter
Sanuri, mijn mams is 47 en word nu dus oma ( overigens waren mijn ouders ook maar 24 en 25 toen ze mij kregen)
Heb je trouwens nog gekeken voor een ander bitje? Waar reed je hem nu ook alweer op?
Eef_Bam
Geplaatst: 31-01-11 17:15
Goedemiddag. Corien: Veel plezier in Zwotserland! Lautje: In Londen vermaak je je in je eentje vast ook wel . MM: Wij hebben op stal een achterberg(-achtige?) dressuurbak en een eb- en vloed springtuin. Ze zijn beiden goed te rijden en bijna altijd goed (in een hoek is het echter wel een tijdje vloed als het erg veel regent, maar de bodem is zo goed dat je nog prima kan rijden overal). Eb- en vloed bevriest wel iets sneller, dressuurbaan kan in principe niet bevriezen maar sneeuw is voor beide funest. Als je kan kiezen zou ik voor een achterberg gaan, voornamelijk vanwege de vering. Sanurie: Fijn dat je zo vroeg uit was. Tientjeh: Dat is wel een jonge leeftijd inderdaad om oma te worden, hopelijk komt je kindje snel, hij vind het nu vast nog te koud buiten .
Ik heb het overigens voor elkaar gekregen om de ruggen van mijn beide handen te verbranden . Ik wilde wat hete slobber roeren maar kon nergens een lepel of iets dergelijks vinden, dus ik deed het maar even snel met mijn handen, was wel heet maar deed nou niet echt zeer ofzo? Heb inmiddels alle cijfers van de tentamenweek terug en is allemaal wel netjes maar ook niet bijzonder rond de 6, alleen biologie was erg goed gegaan, had daarvoor een 9,1 !
woow wat een cijfer eef! Ik had vandaag tentamen goederenrecht, ging wel aardig geloof ik @ tientjeh, dan heb je jonge ouders! Mijn moeder is 60 en het zit er niet in de komende jaren dat ze oma wordt :p tenminste dat hoop ik
En weer thuis van een heerlijk middagje rijden. Had eerst les van Roelie... Ging super, zweet goed los . Volgende week weer . Daarna Vyandra gereden, af en toe nog tips van Roelie gekregen. Die ging ook fijn. Volgende week voor het eerst oefenwedstrijd met haar. Ben benieuwd.
Jantine: Kan me voorstellen dat je het goed zat bent!!! Ben wel erg benieuwd Eef: Mooie cijfers
mistid
Geplaatst: 31-01-11 17:55
Netjes Eef! Leuk Lau, Londen fijn dat je tentamen wel ging! Balen dat je tentamen wat minder ging Anthea!
Mijn moeder wordt in maart 41 en mijn pa is net 38 geworden, ik zie ze voor hun 50e wel opa en oma worden. Niet dankzij mij maar wel dankzij mijn zusje. Die wordt dit jaar 16. Denk dat die wel voor haar 25e een kindje heeft, die heeft altijd al moeder willen worden. In 10 jaar kan er zo ontzettend veel veranderen, mijn moeder was 10 jaar geleden nog niet eens zwanger van mijn kleine zusje
Goedemiddag! Ik las dat Tientjeh haar kindje wil ontmoeten! TG gaat op zoek naar springles! Edwin Hoogeraat is ook niet mijn stijl... Lautje gaat lekker naar London Evie had een super cijfer voor bio Ik roer de slobber trouwens nooit
Wij hebben buiten een agterberg bodem. Volgens mij is hij tot net boven de drainage uitgegraven toen hij werd aangelegd. Binnen is de bodem ook ok, maar de agterberg is fijner!
Vandaag druk, druk, druk geweest (gelukkig)!! Ben nu mijn electronica voor morgen aan 't opladen. Zometeen krijgt de stal een grote beurt en om 20.30 rijden bij de ORUN van de moeder van EB!
Ben nu aan het oppassen. Vriend van mijn ouders zijn dochter van 10 moest even onderdak na school omdat hij even druk was met werk. Wel grappig, ze is het jongere (half)zusje van mijn vroegere beste schoolvriendinnetje en ze lijkt sprekend op haar oude zus op die leeftijd. Dus hebben nu gezellig hele dag muffins en marsmallow rocky roads gemaakt (echt goddelijk overigens!)
I know Maar goed klein beetje zondigen mag. En gelukkig gaan de muffin met haar mee en de helft van de rocky road ook en vanavond krijgen we bezoek die de rest mag opeten. Dus het valt mee