En Andrea ook!
Ik had mijn rapport gehaald, 2 5en en 4 7ens, 1 minder dan we dachten. Gewoon over
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zat vanochtend om 9 uur al op Vorstin, heb heeeerlijk gelesd! Ze liep onwijs te sjouwen! Daarna even bakkie gedaan, en op Aquila nog wat sprongetjes gemaakt. Die ging ook wel lekker. Vandaag komt er wat visite, en aan het einde van de dag heb ik diploma-uitrijking. Daarna ook nog een viering via school, en nog even naar een verassingsfeestje van een vriendin die voor 5 maanden naar Zuid-Afrika gaat!

Hij kost echt heel wat, dat kan ik niet betalen. En al zou ik de aankoopprijs kunnen betalen, dan hebben we 800 euro per maand stalgeld. Dat is ook behoorlijk wat! Heb van mijn moeder als examencadeau & verjaardagscadeau een reisje Disney gehad! Daar gaan we over 2 weken heen, en daarna gelijk door naar Italië. Van mijn vader krijg/wil ik niets, want hij heeft laatst de trailer betaald. Verder nog niets gehad

Was echt een stuk beter vol te houden dan afgelopen dagen. Hier is er ook niet echt onweer geweest, wel wat gerommel in de lucht enzo. Maar omdat ik op de radio had gehoord dat het op sommige plaatsen echt noodweer was.
En mijn vriend hoef ik niet te missen, want die gaat lekker mee 
)
. Alleen beetje vervelend... Ik heb een borsttuig afgerekend die ik nu niet heb, want die man zei dat het niet was gelukt vanwege storing. Toen zei ik dat ik het later nog een keer zou komen proberen, alleen ben ik niet meer langs geweest van het standje was alweer dicht... Hmmm.. morgen dus terug. Lekker handig weer.
!!! IK SLAAP BOVEN!! 

Rosalie123 schreef:We gaan trouwens 2,5 week (17 dagen). Normaal gesproken ga ik nooit zo lang op vakantie, maar als je zo ver weg gaat, is het anders de moeite niet waard. Ik hoef persoonlijk ook echt niet langer dan dit, denk altijd weer aan mijn paardje waarvan de conditie snel achteruit gaat en zijn buikje nog dikker wordtEn mijn vriend hoef ik niet te missen, want die gaat lekker mee
K ben echt geen vakantiemens. K ga met Bas 8 dagen naar Rhodos en dan heb ik het wel weer gezien. Ben in 2005 een maand naar Curacao geweest en das echt een mega toppunt van mij.... Heimwee speelt soms ook heel erg mee *voelt zich een mietje, hoe k lote het ook is*
De Okanagan Valley in de rocky's is ook echt heel mooi...
en het was daar 40 graden en het voelde veel lekkerder aan dan hier 25 graden