[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:06

Gefeliciteerd Shanouk :D *\o/*
En Andrea ook!

Ik had mijn rapport gehaald, 2 5en en 4 7ens, 1 minder dan we dachten. Gewoon over :)

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:18

Goh dan gewoon iedereen maar gefeliciteerd hier.
Reden voor een feestje lijkt me dan zo.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 14:35

Goeiemiddag :)
Bedankt allemaal :D Ik zat vanochtend om 9 uur al op Vorstin, heb heeeerlijk gelesd! Ze liep onwijs te sjouwen! Daarna even bakkie gedaan, en op Aquila nog wat sprongetjes gemaakt. Die ging ook wel lekker. Vandaag komt er wat visite, en aan het einde van de dag heb ik diploma-uitrijking. Daarna ook nog een viering via school, en nog even naar een verassingsfeestje van een vriendin die voor 5 maanden naar Zuid-Afrika gaat!
Morgen ga ik rijlessen naar Almere heen-en-weer, en daarna ga ik mee naar de veulenkeuring in Hoofddorp :)

Fijn dat alles goed is met Wol Vief! Veel plezier in Engeland!
Gefeliciteerd Hilde!
Succes met je scriptie PB!
Veel plezier in Aken Lotte!!
Gefeliciteerd Andrea!!
Lekker dat je over bent Mirthe!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:48

Nette cijfers Mirthe :j

@ snoekiej: gefeliciteerd!!! Dat paardje is nog steeds nie van jou toch waar je vaak op rijdt? Leuke cadeautjes gekregen trouwens?

Ik heb toen straks mijn laatste (hopelijk) tentamen van de 1e 2 jaar gemaakt. Vrees alleen dat ik um alsnog moet herren.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:56

Wanneer krijg je het te horen dan Mandy? Hopelijk heb je em gehaald!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:57

Leraar gaat morgen op vakantie dus moet vandaag nagekeken worden. Was bedrijfseconomie mar meerkeuze (totaal niet gebruikelijk voor dat vak dus).... Hopelijk heb ik het cijfer maandag.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 16:23

Paardje is niet van mij nee ;) Hij kost echt heel wat, dat kan ik niet betalen. En al zou ik de aankoopprijs kunnen betalen, dan hebben we 800 euro per maand stalgeld. Dat is ook behoorlijk wat! Heb van mijn moeder als examencadeau & verjaardagscadeau een reisje Disney gehad! Daar gaan we over 2 weken heen, en daarna gelijk door naar Italië. Van mijn vader krijg/wil ik niets, want hij heeft laatst de trailer betaald. Verder nog niets gehad :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:06

Gefeliciteerd met je verjaardag Shanouk! Leuk cadeau heb je gehad! Veel plezier bij de diploma-uitreiking straks.

Ik heb mijn dag niet vandaag. Vanmorgen op het werk gooide ik mijn volle kop koffie al over mijn hand heen, dat deed au en moest natuurlijk de vloer weer dweilen. Daarna nog een paar van die stomme dingen, had echt mijn kop er niet bij. Vanmiddag nog de laatste paar boodschappen gedaan voor de vakantie, heb ik ook weer iets verkeerd meegenomen en dat moet weer geruild worden, gelukkig wil mijn moeder dat morgen doen. En koffer moet ook vandaag eigenlijk ingepakt, omdat ik morgen nog de laatste keer cursus heb van Lammert Haanstra, van 10.00 tot 16.00 uur en zal waarschijnlijk wel uitlopen. Wat een gestress allemaal!!!

Heeft het bij jullie ook al zo lekker geregend/ge-onweerd? Hier is net een dikke bui overgekomen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:18

Hier is het hele dag droog geweest.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:24

Shanoek gefeliciteerd!

Hier ook de hele dag al droog, zonnetje schijnt lekker :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:45

Gefeliciteerd :D

het heeft hier gehageld mega hagelstenen ter grootte van legoblokjes :S

ons Aarderijkskundeproject heeft ons een 9.5 en 8.5 opgeleverd het ging over Milaan en we hadden het beste punt van 2 klassen *\o/* het telt heel zwaar mee en het gemiddelde wordt ons eerste punt volgend jaar!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:56

Hier regent het nu al een tijdje, maar niet echt zwaar onweer ofzo. Als het zo blijft en geen onweer dan ga k maar gewoon rijden/longeren.

@ B_B: wat goed zeg!!

@ rosalie: wanneer ga je weg dan? Altijd balen zo'n dag!

@ snoekiej: 2 paarden in pension is idd errug duur. Maar zo is vast ook niet erg... je kan um iig lekker rijden.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:18

Mandy, we gaan zondagochtend weg. We vliegen 's middags vanaf Schiphol rechtstreeks naar Vancouver (9 a 10 uur lange vliegreis). Heb al heel wat inkopen gedaan bij de primera, puzzelboekjes en tijdschriften enzo!
Het is hier al heerlijk afgekoeld. Als ik mijn koffer ver genoeg klaar heb, wil ik ook nog wel even rijden. De bak stuift nu iig ook niet meer :D

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 20:30

Gefeliciteerd Shanouk! :D

Vandaag naar de efteling geweest. Is droog gebleven :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 20:34

Lekker zeg Rosalie, hoe lang ga je? En idd is het stuiven nu wel weg. Wij hebben alleen wat regen gehad, amper onweer en ook niet echt lang.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:40

Had toch nog even gereden :) Was echt een stuk beter vol te houden dan afgelopen dagen. Hier is er ook niet echt onweer geweest, wel wat gerommel in de lucht enzo. Maar omdat ik op de radio had gehoord dat het op sommige plaatsen echt noodweer was.

We gaan trouwens 2,5 week (17 dagen). Normaal gesproken ga ik nooit zo lang op vakantie, maar als je zo ver weg gaat, is het anders de moeite niet waard. Ik hoef persoonlijk ook echt niet langer dan dit, denk altijd weer aan mijn paardje waarvan de conditie snel achteruit gaat en zijn buikje nog dikker wordt :+ En mijn vriend hoef ik niet te missen, want die gaat lekker mee :D

En, als ik hier morgen niet meer kom, tot over 3 weekjes ofzo dan! Jullie ook alvast allemaal een fijne vakantie :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:42

Gefeliciteerd Snoekiej!! :D

Vief: Veel plezier in Engeland

Rosalie: Alvast veel plezier in Vancouver! Lijkt me echt gaaf om een keer naar toe te gaan

Hier heeft het een beetje geregend, was wel even lekker. Maar geen noodweer gehad gelukkig

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:43

@ marieke: ondanks je al zo oud bent, is efteling wel een fijn pretpark hé xD
@ Snoekiej: heb je alleen tickets voor de eventing in aken?

het word een fijn weekend voor mij, morgen de hele dag aken (tot snachts , we hebben avond tickets :Z )
zondag gaan we naar NL naar een paardje gaan kijken , en savonds BBQ bij vrienden :9

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:53

AntheaV schreef:
Rosalie: Alvast veel plezier in Vancouver! Lijkt me echt gaaf om een keer naar toe te gaan
Ga niet alleen naar Vancouver hoor ;) We starten daar met een rondreis en eindigen daar ook weer! We zitten dus een beetje in de Canadese Rocky's.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:36

Gefeliciteerd Shanouk!! :D

Kom net van CHIO af, even beetje rondgeneusd na 4 uur in de auto gezeten te hebben.. Zit nu even in het hotel extra geld op mijn rekening te zetten :P . Alleen beetje vervelend... Ik heb een borsttuig afgerekend die ik nu niet heb, want die man zei dat het niet was gelukt vanwege storing. Toen zei ik dat ik het later nog een keer zou komen proberen, alleen ben ik niet meer langs geweest van het standje was alweer dicht... Hmmm.. morgen dus terug. Lekker handig weer.

Ennnnnn... 3 persoonskamer EN IK HEB EEN STAPELBED 8-) !!! IK SLAAP BOVEN!! *\o/*

_O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:01

Aken is altijd leuk. Ga meestal kijken bij de landenwedstrijd springen, maar dir jaar toch maar overgeslagen :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:18

Rosalie123 schreef:
We gaan trouwens 2,5 week (17 dagen). Normaal gesproken ga ik nooit zo lang op vakantie, maar als je zo ver weg gaat, is het anders de moeite niet waard. Ik hoef persoonlijk ook echt niet langer dan dit, denk altijd weer aan mijn paardje waarvan de conditie snel achteruit gaat en zijn buikje nog dikker wordt :+ En mijn vriend hoef ik niet te missen, want die gaat lekker mee :D

Daar kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluiten :o K ben echt geen vakantiemens. K ga met Bas 8 dagen naar Rhodos en dan heb ik het wel weer gezien. Ben in 2005 een maand naar Curacao geweest en das echt een mega toppunt van mij.... Heimwee speelt soms ook heel erg mee *voelt zich een mietje, hoe k lote het ook is*

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 09:15

Wij zijn een paar jaar geleden naar Vancouver de Rocky's Calgary enz. geweest ik kan je ook aanraden om naar Whistler te gaan vlak bij Vancouver ze zijn daar al helemaal in de olympische sfeer voor 2010 :+ De Okanagan Valley in de rocky's is ook echt heel mooi... 8-) en het was daar 40 graden en het voelde veel lekkerder aan dan hier 25 graden

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 11:45

Goeiemiddag!
Diploma-uitrijking was leuk! Vanochtend heen en weer gereden van Leiden naar Almere met rijles. Onwijs leerzaam! Dinsdag afrijden! Nu gauw naar stal, we gaan naar Hoofddorp met een merrie met veulen :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 22:11

Het is hier wel erg stil!
Ik ben terug van de 'veulenkeuring' in Hoofddorp. Veulentje was erg druk, vond het helemaal geweldig. We waren door naar de finale, maar zaten niet bij de eerste 5. Morgen crosstraining met Aquila :):)