[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:50

Wij zagen het ook al ja MJ Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:50

Ik ben nog lekker thuis. Moest er al uit om de hoefsmid te bellen Dromen

Maar meestal werk ik dan een paar uurtjes, 4-6 uur op een dag. Anders ben je echt helemaal gaar omdat het werk vrij saai is Knipoog
Maar misschien dat ik vanmiddag nog even ga. Even kijken want er is nog een meisje en we verdelen het altijd. Dus moet even kijken of zij tijd/zin heeft.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:52

de mijne heeft gister al nieuwe ijzer gekregen Knipoog
hij staat weer mooi vierkant op ijzers en mijn portomonnee
is weer een aantal euro's lichter.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:54

@ vief: aah zo! Je kan het dus eigenlijk een beetje zelf indelen? Op zich wel fijn lijkt me dat, en je hebt iig werk!

@ tientjeh: moet jij smid zelf betalen?

Wie betaald hier smid, hooi, dierenarts ed allemaal zelf? En dan bedoel ik niet de mensen die al werken, maar de 'studenten' zeg maar. Ik hoef dat nl allemaal niet te betalen. Wel dekjes, beschermers, kleding voor mezelf etc.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:56

Ja mag het eigenlijk helemaal zelf indelen Lachen
Dus dat is wel heel fijn. Soms is het alleen jammer dat er niet zo heel veel werk is.
Maar ik heb in ieder geval werk Cool

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:57

rowo schreef:
Wie betaald hier smid, hooi, dierenarts ed allemaal zelf? En dan bedoel ik niet de mensen die al werken, maar de 'studenten' zeg maar. Ik hoef dat nl allemaal niet te betalen. Wel dekjes, beschermers, kleding voor mezelf etc.

Toen ik nog studeerde ging het mij mij thuis hetzelfde als bij jou!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:59

ik moet de smid zelf betalen. In ieder geval de ijzers. Want ik heb nog een zusje die ook rijd en anders wil die haar pony ook vierkant op ijzers. Word mijn vader iets een te duur grapje. Ik heb alleen het paard gekregen, de rest betaal ik zelf. Het scheelt dat ik mijn paard thuis heb staan en we hebben een boerderij. Dus hooi en zaagsel zat. Ook de dierenarts komt hier elke week voor controle voor de dieren. Dus als de paarden geent moeten worden, gebeurt dat dan ook en komt gewoon op de rekening.
Ik ben nu nog een arm studentje, maar vanaf volgend schooljaar ga ik een bbl opleiding doen, dus heb dan werk voor 4 dagen in de week. ( doe nu nog de Pabo op het Saxion.)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:01

Als ik dat allemaal zelf moest betalen kon ik beter stoppen met rijden. Zelf hebben we 3 paarden (waarvan er geen 1 thuis staat Nagelbijten / Gniffelen) en 3 paarden van anderen thuis. Wij wonen niet op een boerderij dus hooi ed moet gewoon gekocht worden.
Nu gaan langzaamaan de paarden voor een gedeelte over naar mij, dat ik op den duur de paarden ECHT van mezelf heb.

@ vief: je hebt iig werk ! alles beter dan niks.. Ik ben ook heel erg blij met mijn vakantie baantje. Vooral voor mijn leeftijd is werk vinden echt super moeilijk. Ze liggen helaas niet voor het oprapen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:13

Ik moet alles zelf betalen. Je kunt je voorstellen hoe blij ik was toen ik over 1 maand de DA rekening kreeg van 1200 euro

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:18

Goeiemorgen!

Kim: Hopen dat Loempia nu niet meer die fratsten uithaald en weer braaf is.
BV: Stoer van je clinic! Fijn dat het ook lekker ging
Hilde: Balen dat Vivaldi zo raar deed. Hopen dat het eenmalig was en de volgende keer weer beter.
IS: Is wel fijn dat Annemiek en Sven je zo willen helpen, ook met je eigen paardjes.

En alle examengangers: Ik zal voor jullie duimen Knipoog , maar het zal ook vast wel goed komen allemaal.

Ik heb gisteren nog gewerkt en het was echt te druk bij ons. Ben nu ook helemaal gaar en moet mezelf zometeen echt naar school gaan schoppen om weer verder te gaan met de verslagen. Bloos

Ik werd gisteren ook nog gebeld door de vereniging of ik mee wou doen op de gelderse voor de vereniging. Dus dat doen we dan maar. Ik heb me maar met beiden opgegeven aangezien ze 2 teams willen maken. Dus dat hoor ik dan wel weer.

Wat betreft het zelf betalen van dingen. Jipje betaalt mijn vader alles voor en Nika moet ik alles zelf betalen. Dus ijzers en entingen en startgeld op concours. De spulletjes moet ik ook allemaal zelf betalen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:19

Bloos! 1200 euro. Woow, wat mankeerde dat paardje wel niet allemaal. Van zulke rekeningen wordt je echt niet vrolijk.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:20

Hij heeft zich bij een afsprong geraakt (achterbeen op het voorbeen geland). En daar is een diepe wond ontstaan waarvoor veel behandelingen nodig waren. Tegelijkertijd zat het andere paard met een losse hoefwand en de entingen zaten er ook nog bij.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:24

Das niet zo mooi Scum, alles weer goed gekomen?

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 09:32

Joh, zijn er nog mensen gisteren naar Alice geweest? Ben wel benieuwd wat anderen ervan vinden.............?

Alle examegangers, suc6 met de uitslag!!!!

Ik heb tot nu gluk gehad met dierenartsen en blessures.... (afkloppen)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:32

Ja Alles helemaal goed.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:33

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 09:38

volgends mij is er bij de buienradar iemand op vakantie, en zijn ze vergeten een opvolger te regelen voor het bijhouden van de cijfertjes Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:42

Als student hoefde ik voor de paarden alleen mijn eigen les en wedstrijd te betalen (meen ik) en verder niets. Nu delen mijn moeder en ik de kosten 50/50, en die zijn in de papieren gelopen de laatste jaren Verdrietig En er komen weer een paar fikse rekeningen aan Verdrietig

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:00

Als student betaalde mijn moeder wel vrij veel, nu doen we het inderdaad ook door de helft, waarbij ze mij af en toe nog wel wat sponsort. Trainingen, wedstrijden en diesel betaal ik wel zelf.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:01

Ja de dierenarts rekeningen daar wordt je nooit vrolijk van! Nika met Blue Cross vorig jaar 2 weken op de clinic. Ik heb haar zelf elke dag afgemest en zelf gevoerd, want ze wou van hun niks eten. En daar toch nog kosten voor rekenen Boos! . Waren we 1750 euro kwijt. Was ook niet fijn.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:05

Goedemorgen!

Mijn moeder betaalt ook voer, wedstrijden en da kosten enzo voor de paarden. Alleen dekjes, peesbeschermers en rijkleding betaal ik zelf.

examengangers die de uitslag krijgen: heel veel succes! Ik zal voor jullie duimen Pling

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:06

De rekeningen die wij van de kliniek kregen toen Rocky en Pino daar in korte tijd waren geweest waren oook niet echt fijn

@ mj: nu staat het er bij mij wel goed van de temperaturen. Ze hebben er gister zeker tever in het glaasje gekeken Nagelbijten / Gniffelen

Ik krijg zometeen te horen of Pino drachtig.. Ik hoop het zooooo Hyper!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:09

oeh spannend rowo! Ik hoop voor je dat ze drachtig is! Pling

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:10

ik zal duimen rowo Ja

Ik betaal mijn lessen en wedstrijden idd ook zelf, diesel delen we aangezien mijn moeder regelmatig rijdt naar de wedstrijden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:12

Startgeld hoef ik ook niet te betalen trouwens.... Ik rijd de paarden voor een ander, dus vandaar.