Dankjewel!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef:Wiskundevraagje:
y = x + 0.64 * x * (1- (x/400)) Dit wordt dan y = x + 0.64x - 0.0016x²
Nou ontbreekt bij mij alle logica hoe ik van x * (1- (x/400)) naar - 0.0016x² moet gaan.
Arggh Wiskunde![]()
Wollie?
Lielle schreef:Ja, ik baalde echt gruwelijk ervan. Het was ook echt een week met veel relaxmomenten, het ging om de finale van de Quality improvement competitie, en voor de deelnemende teams (ik zit in de organisatie) is het ook mede bedoeld als leuk uitje als beloning. Dus knap![]()
Wij gaan deze zomer 3 weken naar Canada, met mijn moeder, en broer + vriendin. Raimaer heeft vakantie dan en Pablo willen we laten rijden door onze instructrice.
Verweggistan is wel leukWe gaan in oktober nog een paar dagen naar Barcelona, maar dan wel vliegen.
Marieke, jij hebt dus mijn plek gepikt![]()
![]()
SGWOllie schreef:Hm, dat is wel raar dat-ie niet aangaf dat er een nieuw bericht was! Bedankt Lielle!
Da's wel raar dan, dat jij er als driedubbele M ruiter niet meer bij kon!
SGWuppie schreef:SGWOllie schreef:Hm, dat is wel raar dat-ie niet aangaf dat er een nieuw bericht was! Bedankt Lielle!
Da's wel raar dan, dat jij er als driedubbele M ruiter niet meer bij kon!
je hebt in je eentje dressuurles en met z'n tweeen een uur springen, dus zo'n dag zit heel snel vol. Ik hoop dat ze nog eens vaker komt, vind het wel een heel leuk initiatief!
SGWuppie schreef:Nee, want jij wou niet!![]()
idd wel balen ja, in Mexico schijn je idd goed te kunnen duiken en het lijkt me wel heel leuk om dat weer eens te doen! Canada is ook wel heel gaaf!
We moeten trouwens nog steeds eens buiten gaan rijden in Groesbeek. Stijn gaat daar vaak MTB en dat schijnt daar heel leuk te zijn!
Lielle schreef:Groesbeek lijkt me een strak plan, heb je 10 juni iets te doen?
Lielle schreef:dat is toch vrijwel hetzelfde? alleen de 1e 2 stappen in een wat andere volgorde, en ik schrijf het iets anders, maar de logica is hetzelfde.
Scum schreef:Ik voel me wel heel blond. Begrijp niks van die wiskunde
SGWOllie schreef:Ik ben echt niet productief vandaag... Wie schopt me even terug aan het werk?